Absoluut onzin. Ze moet de keuze vooral bij haar zelf leggen. Kinderen zijn toch inmiddels al emo betrokken bij haar moeders gevoelens en staat van de relatie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:40 schreef Strani het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen? Dat lijkt me vrij relevant.
Als ze oud genoeg zijn en ze kan financiëel in principe op eigen benen staan, zou het wellicht geen slecht idee zijn om haar man zijn leven terug te geven zodat hij nog op zoek kan naar iemand die hem wel echt geweldig vindt.
Als de kinderen oud genoeg zijn is de belangrijkste link in de relatie weer gewoon die tussen man en vrouw. Kinderen kunnen en mogen nooit de reden zijn om levenslang miserabel samen te blijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:44 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Absoluut onzin. Ze moet de keuze vooral bij haar zelf leggen. Kinderen zijn toch inmiddels al emo betrokken bij haar moeders gevoelens en staat van de relatie.
Vandaar de vraag over de leeftijd van de kinderen..dat is me nog geheel onduidelijk. Voor het zelfde geld zijn ze al volwassen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:52 schreef Nemephis het volgende:
En dan mag die kerel straks zeker één weekend per maand de kinderen - pappa-weekend - en maandelijks de alimentatie overmaken, terwijl ma op zoek gaat naar zichzelf?...
Hmm ik las het allerlaatste stukje van je zin denk niet goed. Toch vind ik die voorwaarden niet van toepassing.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de kinderen oud genoeg zijn is de belangrijkste link in de relatie weer gewoon die tussen man en vrouw. Kinderen kunnen en mogen nooit de reden zijn om levenslang miserabel samen te blijven.
En ik leg juist de keuze bij haarzelf. Als zij vindt dat zij niet gek genoeg is op haar man, verdient ook hij het om dat te weten zodat hij nog iemand kan vinden die dat wel is. Wat is daar onzin aan?
Het lijkt me ook dat als die man het weet, hij er ook zijn ding mee kan doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:52 schreef Nemephis het volgende:
En dan mag die kerel straks zeker één weekend per maand de kinderen - pappa-weekend - en maandelijks de alimentatie overmaken, terwijl ma op zoek gaat naar zichzelf?...
Vrouwen hebben soms last van hun hormonen, het beste wat je kunt doen is ze een hobby geven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:52 schreef Nemephis het volgende:
Echt hequote:Op dinsdag 24 april 2012 03:52 schreef Nemephis het volgende:
Stel je niet aan, ga een knutselclubje beginnen met de buurvrouwen, ga in relatietherapie met je man en niet gelijk na wat overspannen hormoontjes de handoek in de ring gooien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:18 schreef poppetje2012 het volgende:
Na een problematisch jeugd ben ik mijn huidige man tegengekomen.
Wij zijn al jaren bij elkaar maar ik weet dat ik al jaren twijfel om te scheiden. Echter mijn kinderen hebben me tegengehouden.
Ik vind dat mijn man niet mijn type man is
Door mijn achtergrond heb ik me niet goed kunnen ontwikkelen (identiteit vinden).
Ik weet nu heel zeker dat mijn man zeer zeker niet mijn type is.
Hij houdt van mij, dat weet ik. Is goed voor mij, dat weet ik ook.
Maarrr, de liefde van mijn kant is niet zoals het moet zijn.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu.
Hoe kijken jullie er tegenaan.
Wellicht ben ik niet meer helemaal duidelijk geweest, dus als er vragen zijn svp gewoon stellen!
svp alleen serieuze reacties
Dan is de oplossing simpel dus. Scheiden, navel- & tongpiercing nemen, tramp-stamp boven je reet laten zetten en rondneuken!!!quote:Door haar achtergrond heeft ze zich niet goed kunnen ontwikkelen (identiteit vinden).
Ik zou helemaal niks adviseren. Je vriendin moet zelf haar beslissing maken. Dat is cruciaal in haar emotionele groei.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:18 schreef poppetje2012 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet adviseren.
Hoe kijken jullie er tegenaan.
Wellicht ben ik niet meer helemaal duidelijk geweest, dus als er vragen zijn svp gewoon stellen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |