AP of AD Sion? AD Sion kan dan lastig worden, AP Sion is late game een stuk minder eng, zelfs met farm.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:18 schreef Jajong het volgende:
Lol @ mid ownen maar botlane laat Sion 6-0 zijn voor we 10 minuten verder zijn. Dan is 't einde zoek
Mwah, niet helemaal natuurlijk.quote:
AD. En welke lategame?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
AP of AD Sion? AD Sion kan dan lastig worden, AP Sion is late game een stuk minder eng, zelfs met farm.
"Welke lategame?" als in "Het was voorbij voor we bij lategame aangekomen waren" of "Wat is lategame?"quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
"Welke lategame?" als in "Het was voorbij voor we bij lategame aangekomen waren" of "Wat is lategame?"
Voor mijn gevoel was de community van HoN 'erger'. Meer gescheld en geflame. Maar, dat kan ook puur mijn gevoel zijn hoor. Dat is alweer een paar jaar terug en toen was ik gewoon ook nog minder gewend wat dat betreftquote:
toch ook eens proberen. Ik snap geen kut van dat spel, eens kijken of men het waardeert als ik zonder enige voorkennis qua items, builds en characters zo de queue in duikquote:Op donderdag 26 april 2012 15:55 schreef ems. het volgende:
Met HoN begon het gescheld en geflame inderdaad al vroeg in de champion select
Hihi. Iets zegt me van nietquote:Op donderdag 26 april 2012 15:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
toch ook eens proberen. Ik snap geen kut van dat spel, eens kijken of men het waardeert als ik zonder enige voorkennis qua items, builds en characters zo de queue in duik
Ik speel als niemand een ranged AD pakt altijd Twitch, omdat het kanquote:
1,500 TOTAL IP EARNEDquote:Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef Cornelis83 het volgende:
http://euw.leagueoflegends.com/rewards/
succes mensen! 150 friends hoef je maar te recruiten en het RP komt naar je toe!
Niks mis met Yi, alleen Twitch is een beetje gaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Yi zie ik trouwens ook net in dat lijstje, ook al zo'n sterke.
in laning phase met ahri, als je tegen een pusher moet (cassio, gragas, galio etc.) dan max je Q eerst en als je tegen iemand moet die niet kan pushen dan kun je het beste W maxen voor de zekere harrassquote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef Silv het volgende:
Wat is Ahri een toffe champ trouwens.
Edit: Ik faal alleen wel steeds tijdens de laning phase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |