Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Haha, die goedkope had ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:12 schreef Thorb het volgende:
TT![]()
VDM is moest er ook 1 hebben, uiteindelijk voor 2500, daarna gingen ze voor 4k, maar was zelf net te laat voor eentje van 1600.
Ach ik bied nu op Sif Vertonghen, daar zal je vast niet tegen opbiedenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, die goedkope had ikik heb er 1 voor 1000 1 voor 1600 en 1 voor 2K
dan zat ik denk ik tegen jou te bieden lol
Misschien om iemand te naaien die te veel gaat betalenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach ik bied nu op Sif Vertonghen, daar zal je vast niet tegen opbieden
met het risico dat je zelf met 'm eindigt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien om iemand te naaien die te veel gaat betalen
Dan doet hij discardquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met het risico dat je zelf met 'm eindigt.
dat ga je dus nooit doen
Up Ba is een beest man, geef hem ff de tijd. Linkje van team?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
IF Taarabt![]()
![]()
![]()
1ste wedstrijd 4goals en 3assists![]()
Alleen UP Ba is een beetje terleurstellend
Doe ik ook als die me naar stuk of 10wedstrijden niet bevalt haal ik wel Drogba. Of is dat geen aaanrader?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Up Ba is een beest man, geef hem ff de tijd. Linkje van team?
SIF Cissé zou ook nog kunnen, lijkt me ook wel een toffe speler.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Doe ik ook als die me naar stuk of 10wedstrijden niet bevalt haal ik wel Drogba. Of is dat geen aaanrader?
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ez7sTOeUbdnYs
Ja, wel wat kansen voor Arsenal (3x rvp, en Kos op de lat). Chelsea paar keer gaan liggen in de 16, maar geen penals. Verder Arsenal balbezit, doen er niet zoveel mee (zwakke Ramsey, missen Arteta). Chelsea countert.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Thuis....
Arsenal-Chelsea 0-0 zie ik. Saaie wedstrijd?
Di Matteo laat Chelsea lekker Italiaans spelen. Niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Thuis....
Arsenal-Chelsea 0-0 zie ik. Saaie wedstrijd?
Als Sturridge niet sprong dan was die door midden geweestquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:35 schreef Thorb het volgende:
Wat een tackle van Koscielny net
Veel plezier met je Kandji, wel een aardig spelertje he.
Tegen Barca in halve finale snap ik nog wel, maar om elke competitie wedstrijd zo te gaan spelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Di Matteo laat Chelsea lekker Italiaans spelen. Niet om aan te gluren
Torres?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
Er is maar 1 baas die bij Chelsea speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |