Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Haha, die goedkope had ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:12 schreef Thorb het volgende:
TT![]()
VDM is moest er ook 1 hebben, uiteindelijk voor 2500, daarna gingen ze voor 4k, maar was zelf net te laat voor eentje van 1600.
Ach ik bied nu op Sif Vertonghen, daar zal je vast niet tegen opbiedenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, die goedkope had ikik heb er 1 voor 1000 1 voor 1600 en 1 voor 2K
dan zat ik denk ik tegen jou te bieden lol
Misschien om iemand te naaien die te veel gaat betalenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach ik bied nu op Sif Vertonghen, daar zal je vast niet tegen opbieden
met het risico dat je zelf met 'm eindigt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien om iemand te naaien die te veel gaat betalen
Dan doet hij discardquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met het risico dat je zelf met 'm eindigt.
dat ga je dus nooit doen
Up Ba is een beest man, geef hem ff de tijd. Linkje van team?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
IF Taarabt![]()
![]()
![]()
1ste wedstrijd 4goals en 3assists![]()
Alleen UP Ba is een beetje terleurstellend
Doe ik ook als die me naar stuk of 10wedstrijden niet bevalt haal ik wel Drogba. Of is dat geen aaanrader?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Up Ba is een beest man, geef hem ff de tijd. Linkje van team?
SIF Cissé zou ook nog kunnen, lijkt me ook wel een toffe speler.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Doe ik ook als die me naar stuk of 10wedstrijden niet bevalt haal ik wel Drogba. Of is dat geen aaanrader?
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ez7sTOeUbdnYs
Ja, wel wat kansen voor Arsenal (3x rvp, en Kos op de lat). Chelsea paar keer gaan liggen in de 16, maar geen penals. Verder Arsenal balbezit, doen er niet zoveel mee (zwakke Ramsey, missen Arteta). Chelsea countert.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Thuis....
Arsenal-Chelsea 0-0 zie ik. Saaie wedstrijd?
Di Matteo laat Chelsea lekker Italiaans spelen. Niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Thuis....
Arsenal-Chelsea 0-0 zie ik. Saaie wedstrijd?
Als Sturridge niet sprong dan was die door midden geweestquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:35 schreef Thorb het volgende:
Wat een tackle van Koscielny net
Veel plezier met je Kandji, wel een aardig spelertje he.
Tegen Barca in halve finale snap ik nog wel, maar om elke competitie wedstrijd zo te gaan spelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Di Matteo laat Chelsea lekker Italiaans spelen. Niet om aan te gluren
Torres?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
Er is maar 1 baas die bij Chelsea speelt.
Ik heb het effe uitgerekend maar 12 minuten met de instellingen van dat youtubefilmpje is 2.1GBquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
Nog een half uur dan is mijn video klaar met renderenIk word gek als die het niet doet of groter is groter wordt dan 2gb
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb het effe uitgerekend maar 12 minuten met de instellingen van dat youtubefilmpje is 2.1GB
stekelenburg of buffon maar sws niet cesar hij is echt dramatischquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik die maken met stekelenburg of buffon voor de rest van het toernooi?
Ja prima verdedigerquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef feike het volgende:
Weet iemand of yanga m'biwa inform fijn is ?
2 wedstrijdenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand hier ooit met IF Diawara gespeeld?
Weet niet, niet echt een oordeel over kunnen vormen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Het zou dus niet slecht zijn als ik hem haal?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef Rijst het volgende:
LOL mn filmpje doet het alleen duuurt hij 30 minuten. 15 minuten zwart beeld op het einde.
eraf knippen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:20 schreef Rijst het volgende:
LOL mn filmpje doet het alleen duuurt hij 30 minuten. 15 minuten zwart beeld op het einde.
Ikquote:
Misschien Avid media composer gebruiken? Ik heb daar geen ervaring mee maar als het goed is lijkt het veel op final cut pro, wat erg makkelijk te gebruiken is.quote:
genoeg betere en goedkopere Franse of Ligue 1 cb'squote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef feike het volgende:
Weet iemand of yanga m'biwa inform fijn is ?
M'Biaquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
genoeg betere en goedkopere Franse of Ligue 1 cb's
Gewoon Mangala en Sakho. Prima duo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
genoeg betere en goedkopere Franse of Ligue 1 cb's
Waarom ben je niet meegegaan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn pa zit nu gewoon bij Bolton - Swansea en morgen bij United - Everton.
Mja Vegas is wel een goed programma voor mijquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien Avid media composer gebruiken? Ik heb daar geen ervaring mee maar als het goed is lijkt het veel op final cut pro, wat erg makkelijk te gebruiken is.
Bedanktquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:42 schreef poker4lifee het volgende:
@Rijst
in die timeline bij sonyvegas onderin daar boven heb je van die gele driehoekjes, die moet je van het begin tot het eind van je filmpje slepen. Waarschijnlijk stond die te ver naar rechts en daarom 15 min zwart beeld omdat dat stuk ook onder die driehoekjes vallen.
lol, volgens mij heeft iedereen dat probleem in het beginquote:
Als je hier al om gaat janken kan je beter geen voetbalspellen spelen. Ik krijg amper van zulke goals tegen omdat mijn verdedigers altijd goed staan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
Ik heb het even gehad met fifa, ik kom alleen maar fucking mongolen tegen die alles moeten zien en alleen van die vuile voorzetten richting 2e paal geven of alles die geven op Wellbeck en dat soort tuig. Gadverdamme ben er echt even klaar mee.
Dit. Je moet zelf je verdediger positioneren en druk zetten met de CPU.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je hier al om gaat janken kan je beter geen voetbalspellen spelen. Ik krijg amper van zulke goals tegen omdat mijn verdedigers altijd goed staan.
FCP is echt zo fucking makkelijk, een kind kan de was doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja Vegas is wel een goed programma voor mijDe basis is in ieder geval makkelijk
Eigenlijk best gek dat ik op mn Windows dit allemaal toe terwijl ik een Macbook heb.
www.gamecardwinkel.nlquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef Pobberd het volgende:
Thorb, ik heb je toegevoegd.
Ik was in de stad en ik had geen zin meer om helemaal naar Gamemania te lopen voor MS voor nieuwe GT
Je kan best wel goed handelen in hun:P Haal ook White op voor 150 en zet ze erop op het moment dat ik ga slapen voor 1k of meer, verkoop ze bijna allemaalquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik keek even hoeveel Attakora kost en ik kom eerst 1 tegen voor 150 BIN en daarnaast 1 in 4-1-2-1-2 voor 350c BIN. Bij mij verkoopt hij bijna altijd voor 650 als ik hem voor 3 uur erop zet
Ja en die van mij staan nooit goed, ze verliezen kopduels van miezerige kleine kut spelers en dat is zo achterlijk onrealistisch. Ik pak de grootste spelers voor achterin en niemand kopt een bal. Lijkt godverdomme wel vrouwen voetbal.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je hier al om gaat janken kan je beter geen voetbalspellen spelen. Ik krijg amper van zulke goals tegen omdat mijn verdedigers altijd goed staan.
Zulke dingen moetj e niet gaan roepen. Dan voel ik me onzeker enzquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Benieuwd naar dat filmpje van Rijst, als 'ie zolang al aan het editten/renderen is moet het wel wat beloven
Dan sta je dus gewoon niet goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en die van mij staan nooit goed, ze verliezen kopduels van miezerige kleine kut spelers en dat is zo achterlijk onrealistisch. Ik pak de grootste spelers voor achterin en niemand kopt een bal. Lijkt godverdomme wel vrouwen voetbal.
Tja..... inb4 mensen die mij gaan quoten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en die van mij staan nooit goed, ze verliezen kopduels van miezerige kleine kut spelers en dat is zo achterlijk onrealistisch. Ik pak de grootste spelers voor achterin en niemand kopt een bal. Lijkt godverdomme wel vrouwen voetbal.
Ik krijg niet eens tijd om mij te positioneren uit een counter met iemand die welbeck en aggie voorin heeft. Die 2 sprinten iedereen eruit en Neto keept echt idioot kut bij mij, niet normaal.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zulke dingen moetj e niet gaan roepen. Dan voel ik me onzeker enz
Inderdaad, die Amerikanen kopen bijna alles 's nachts. Die Attakora voor 150 BIN stond er echt al 3 kwartier op, best bizar. De prijs van White heb ik al een tijd niet meer gecheckt maar hij zal niet te duur zijn denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je kan best wel goed handelen in hun:P Haal ook White op voor 150 en zet ze erop op het moment dat ik ga slapen voor 1k of meer, verkoop ze bijna allemaal
Nee. Ik weet wel dat je daar de mooiste dingen meek an maken maar ik snap daar echt niks vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind je Adobe After Effects niets?
Kan je meer mee dan Vegas
karma omdat je containdequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef feike het volgende:
Zo fijn als een speler die je niet bestuurd in de 90ste min een penalty maakt waardoor je met 3-2 verliest
Haha heb het alquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
net wakker?op xbox 360 klikken en naar beneden scrollen maar
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen om een dag lang niemand te verbeteren, maar godverdomme, jullie maken het me wel lastig.![]()
Agja, hed is wel eens fein om niet verbeetert te worden ahaaquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen om een dag lang niemand te verbeteren, maar godverdomme, jullie maken het me wel lastig.![]()
Mag maar 10 minuten duren, like i saidquote:
Ik mag langere vids uploaden van youtube. Status alles.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag maar 10 minuten duren, like i said
Dan ben je waarschijnlijk een partnerquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik mag langere vids uploaden van youtube. Status alles.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, die Amerikanen kopen bijna alles 's nachts. Die Attakora voor 150 BIN stond er echt al 3 kwartier op, best bizar. De prijs van White heb ik al een tijd niet meer gecheckt maar hij zal niet te duur zijn denk ik.
Krijg je ads en shit naast je videoquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Pobberd het volgende:
Vanavond met vrienden El Clasico kijken
Dan moet je partner worden, dat zal je niet zomaar worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krijg je ads en shit naast je video
Wat voor filmpje is het?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef Rijst het volgende:
gelukkig duurtm ijn filmpje maar 12 minuten
Wel als Rijst geweldige filmpjes maakt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan moet je partner worden, dat zal je niet zomaar worden.
Sowieso kun je heel makkelijk bronzes oppikken voor lage prijzen als ze er voor 1 uur op staan en dan voor meer verkopen als je ze er voor 3 of 6 uur opzetquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Die betalen volgens mij soms veel te veel. Mijn NUP Suarez is er gister avond uitgegaan voor 30K. Je kan ze er in de avond voor veel meer er op zetten.
Je moet eerst een vast en groot publiek trekken, anders zal het niet rendabel zijn voor Google.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel als Rijst geweldige filmpjes maakt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel als Rijst geweldige filmpjes maakt.
Daarom, deed het vooral in het begin, maar toen met andere spelers:Dquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sowieso kun je heel makkelijk bronzes oppikken voor lage prijzen als ze er voor 1 uur op staan en dan voor meer verkopen als je ze er voor 3 of 6 uur opzet
Zijn genoeg leuke maniertjes om dat te worden hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan moet je partner worden, dat zal je niet zomaar worden.
quote:
Sowieso niet, hij heeft copyright shit op z'n kanaal. Drake.quote:
JIJ ZEI ANAAL AHAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:02 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso niet, hij heeft copyright shit op z'n kanaal. Drake.
Drake is trouwens wel een grote fucking baas.
14080 stemmen voor leuk, 510 stemmen voor niet leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kijk dan naar Kevjumba's eerste youtube filmpje xD
Ja maar dat is gewoon kwaliteit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kijk dan naar Kevjumba's eerste youtube filmpje xD
Ik wil m wel voor je uploaden. Ik mag 15 minquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef Rijst het volgende:
gelukkig duurtm ijn filmpje maar 12 minuten
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:05 schreef Rijst het volgende:
Oke is goed ik ga dat filmpje niet meer uploaden
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:05 schreef Rijst het volgende:
Oke is goed ik ga dat filmpje niet meer uploaden
Die vrije trap ging erin zonder dat iemand hem aanraakte? Hands is indirect dus moet de bal eerst door iemand anders nog geraakt worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
Hahahahahah ik scoor 4-4 in ET tegen dat miljoenen team. Dan maakt hij 5-4 doordat mijn keeper hands maakt omdat messi blokte bij uitgooien hij vrije trap kreeg en die scoorde. Toen was er nog 1 min. Ik schoot diep, zijn keeper pakt hem, wil uittrappen, ik blok hem en maak 5-5. Gaat hij weg
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarschijnlijk is het gewoon weer een troll. Hij heeft helemaal geen filmpje gemaakt maar hij geniet van de aandacht die hij krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |