toevoeging USA/UK niet handig?quote:Op maandag 23 april 2012 21:42 schreef Tegan het volgende:
Wat mij betreft hoeft alleen dat 'nieuwe' uit de TT.
Er worden ook Canadese/Australische/whatever series besproken. Denk dat het zo wel duidelijk genoeg is.quote:
Tsja, als er voor jou een wereld opengaat kwa naakt van GoT... Maar goed. Vampire Diaries lijkt mij meer teeny. Scoort ook vooral erg hoog onder vrouwen/meisjes van onder de 18. Beetje het Twighlight-idee krijg ik er dan van. Of is dat onterecht? Het kan natuurlijk dat TB je ding niet is. Maar is de vergelijking überhaupt terecht?. Op Metacritic is het verschil overigens wel groot; 50 voor VD vs 69 voor TB. Op iMDb wordt de score vooral omhooggehouden door de tieners die stemmen, hoewel het ook niet slecht scoort onder de ouderen.quote:Op maandag 23 april 2012 17:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
ja he, ben je es een keer eerlijk, en kijk waar het heengaat met dit topic![]()
true blood heb ik btw nooit leuk gevonden, dan liever the vampire diaries
Ik heb de 1ste aflevering gezien. Is wel grappig. Denk dat ik ze allemaal ga kijken in de zomerstop. Het zijn er 6 dacht ik.quote:
Dat is geheel terecht. GOT nooit gezienquote:Op dinsdag 24 april 2012 03:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tsja, als er voor jou een wereld opengaat kwa naakt van GoT... Maar goed. Vampire Diaries lijkt mij meer teeny. Scoort ook vooral erg hoog onder vrouwen/meisjes van onder de 18. Beetje het Twighlight-idee krijg ik er dan van. Of is dat onterecht? Het kan natuurlijk dat TB je ding niet is. Maar is de vergelijking überhaupt terecht?. Op Metacritic is het verschil overigens wel groot; 50 voor VD vs 69 voor TB. Op iMDb wordt de score vooral omhooggehouden door de tieners die stemmen, hoewel het ook niet slecht scoort onder de ouderen.
Voor wat betrefd naakt, ik hou van mooie subtiele sexscenes , niet van dat middeleeuws rauw gedoe tot verkrachtingen aan toe. Niet iedereen hoeft hetzelfde te zijn he.quote:Op dinsdag 24 april 2012 03:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tsja, als er voor jou een wereld opengaat kwa naakt van GoT... Maar goed. Vampire Diaries lijkt mij meer teeny. Scoort ook vooral erg hoog onder vrouwen/meisjes van onder de 18. Beetje het Twighlight-idee krijg ik er dan van. Of is dat onterecht? Het kan natuurlijk dat TB je ding niet is. Maar is de vergelijking überhaupt terecht?. Op Metacritic is het verschil overigens wel groot; 50 voor VD vs 69 voor TB. Op iMDb wordt de score vooral omhooggehouden door de tieners die stemmen, hoewel het ook niet slecht scoort onder de ouderen.
ik kijk normaal ook geen middeleeuws verkleedpartij series,quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:22 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk GOT niet omdat ik niets heb met tijdsdrama. Dus Middeleeuwen, of jaren '40 ofzo. Verschrikkelijk.
Te creepy om te kijken vind ik niets. Alleen te voorspelbaar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |