quote:Jericho - Netflix Eyes Cancelled Show
Apocalypse now? TV Guide Magazine confirms that Netflix has approached CBS about reviving cult fave Jericho — and the network, through its CBS TV Studios production arm, is considering it. The drama, which followed the residents of a small Kansas town in the wake of a nuclear attack, has been off the air since 2008.
Repeats of Jericho remain popular on Netflix's on-demand service, even four years after the show's cancellation. Insiders say Netflix execs would love to emulate the revival of Fox's Arrested Development, which is expected to return on Netflix with new episodes in 2013, seven years after the show ended its run. Like Arrested fans, Jericho's are a passionate bunch: CBS renewed the post-apocalyptic show for a second season in 2007 after viewers bombarded the network with cases of peanuts.
Haha dit moet wel weer gaan floppen. Perry in exact dezelfde rol als altijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef Nickske1912 het volgende:
NBC:
Go On (Met in de hoofdrol Matthew Perry)
comedy about an irreverent yet charming sportscaster who tries to move on from loss and reluctantly finds surprising solace from the members of his mandatory group therapy sessions
Als dat nou flopt, word hij misschien een regular guest star in The Good Wife.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha dit moet wel weer gaan floppen. Perry in exact dezelfde rol als altijd
Denk dat er recurring guest star word bedoeld jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]![]()
Series regular of recurring guest star neem ik aan?
Huh ja datquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Denk dat er recurring guest star word bedoeld ja
Ik heb een hekel aan zijn ''Friends'' personage maar ik vind hem in TGW wel goed passen dus van mij mag hij ook wel regelmatig terugkomenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huh ja dat. Dat is trouwens iets waar ik op hoop, geen gerucht ofzo.
Vond het jammer dat die andere serie met hem gecanceled was, die vond ik erg leuk, over dat ie zo'n stadion ging runnen ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha dit moet wel weer gaan floppen. Perry in exact dezelfde rol als altijd
Die serie is echt gegroeid zeg. Dit seizoen was zo veel beter dan seizoen 1quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef FerryNL het volgende:
Damn vandaag alweer de laatste aflevering gezien van Breakout Kings seizoen 2. Wat vliegt de tijd toch.
Hopen dat seizoen 3 snel mag beginnen.
Zeker weten en ook dat einde ineens. Je denkt dat die ene man een vijand is, maar achteraf hoor je die Ray tegen die vrouw iets zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die serie is echt gegroeid zeg. Dit seizoen was zo veel beter dan seizoen 1
Maar niet het Breakout kings topic, daar horen de spoilers thuis.quote:
Eens. Dat je een spoiler van Friends van 10 jaar geleden plaats is 1 ding, maar normale spoilers horen hier echt niet thuis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Maar niet het Breakout kings topic, daar horen de spoilers thuis.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef FerryNL het volgende:
[..]Haal het even weg dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Vampire Diariesquote:The CW has made its first scripted pick-ups for the 2012-13 TV season, granting early renewals to Supernatural, The Vampire Diaries and 90210.
Volgensmij zit je in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:58 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Vampire Diariesal was dat natuurlijk obvious dat die een 4de seizoen zou krijgen
nieuwe series. VD is niet echt nieuw meer...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:08 schreef loezzzje het volgende:
Dit topic is tegenwoordig toch voor alle series? Of is dat weer terug gedraaid? Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor
Het seizoen is dan ook ten einde.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:07 schreef Abed het volgende:
Te lang geleden dat ik hier een goede serie tip opgedaan heb.
Ik weet niet wat is besloten. Gaat hij verder als dit topic of komen er twee reeksen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Denk dat er beter een algemeen topic gemaakt kan worden als deze gesloten is. Dacht dat er al een OP in de maak was door Splodgenessabounds.
Nu al? Is allemaal crap. Ik wacht echt op een nieuw pareltje als Shameless, Suits of American Horror Story oid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:30 schreef Tegan het volgende:
Veep en Girls hebben gewoon een tweede seizoen gekregen.
Klopt ben er alleen de laatste tijd niet meer aan toegekomen, denk dat ik vanavond wel weer wat tijd heb.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Denk dat er beter een algemeen topic gemaakt kan worden als deze gesloten is. Dacht dat er al een OP in de maak was door Splodgenessabounds.
Mij maakt het niet uit, maar als je ziet hoe groot de OP nu al is met alleen nieuwe series dan is het al best veel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat is besloten. Gaat ie verder als dit topic of komen er twee reeksen?
Suits is inderdaad heerlijk. Kan niet wachten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Nu al? Is allemaal crap. Ik wacht echt op een nieuw pareltje als Shameless, Suits of American Horror Story oid.
Ja precies. Maar HBO doet dat wel makkelijker dan gewone netwerken. Hun geld is al binnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Nu al? Is allemaal crap. Ik wacht echt op een nieuw pareltje als Shameless, Suits of American Horror Story oid.
HBO vernieuwt meestal de dag na de première al.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Ben ik nu mee bezig! Luchtige sci-fi met comedy, ik vind het zeker lekker wegkijken!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:49 schreef Kenju het volgende:
Ben toch eens geneigd om Eureka te gaan kijken. Is dat wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |