Hmmm, geen idee waar dit naar toe moet, toch niet echt mijn ding, wat rete irritant wijf tijdens sex trouwens, al die vragenquote:Op maandag 23 april 2012 18:12 schreef Abed het volgende:
Aflevering 2 van Girls was top.![]()
Eerste 10 minuten gevuld met grappige sexscenes.
Logisch toch, er zijn op dit moment bijna geen nieuwe series, als er nieuwe series zijn die aanslaan dan wordt dat wel populair hier. Op dit moment is er weinig leuks.quote:Op maandag 23 april 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Er is weinig meer over van het "NIeuwe series" topic..het is nu meer een combinatie van een algemene serie SC en een "wie weet er nog een leuke serie voor me"
Sure, maar daar zijn 100 andere topics voor. Als het NBA seizoen is afgelopen ga ik toch ook geen American Football bespreken in het desbetreffende topicquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Logisch toch, er zijn op dit moment bijna geen nieuwe series, als er nieuwe series zijn die aanslaan dan wordt dat wel populair hier. Op dit moment is er weinig leuks.
Nog een paar weken wachten.quote:Op maandag 23 april 2012 21:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Zijn alle series die volgend seizoen komen al bekendgemaakt? Ik ben toe aan een nieuwe serialized serie.
Waar dan? Van mij mag er best een algemeen series topic komen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar daar zijn 100 andere topics voor. Als het NBA seizoen is afgelopen ga ik toch ook geen American Football bespreken in het desbetreffende topic
Iedere week zijn er wel een paar mensen die een nieuw topic maken. 2 sec in de search kijken en je ziet tig suggesties voor ieder mogelijk genre en toch worden die vragen eindeloos herhaald.quote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar dan? Van mij mag er best een algemeen series topic komen.
Ik ben niet op zoek naar aanraders.quote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere week zijn er wel een paar mensen die een nieuw topic maken. 2 sec in de search kijken en je ziet tig suggesties voor ieder mogelijk genre en toch worden die vragen eindeloos herhaald.
Een algemeen series topic is er idd niet, maar wel een SC topic.
Ja, lijkt me wel een goed plan. Zou wel leuk zijn als we er dan ook iets moois van kunnen maken qua OP enzo, al ben ik daar zelf niet zo'n held in dus ik heb makkelijk praten.quote:Op maandag 23 april 2012 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar aanraders.
Het TV SC topic is een verkapt Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries topic. Lees de OP maar eens. Daar heb ik niet echt behoefte aan.
Wat mij betreft wordt dit het algemene series topic. Weet niet wat de rest daarvan vindt?
Goed idee, dat we wat meer kunnen focussen op Amerikaanse series zonder dat het erg is om te spoileren of iets dergelijks.quote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef Tegan het volgende:
Van mij mogen die aanraders ook wel buiten het topic blijven. Of we maken een algemeen aanraders lijstje op genre voor de OP?
Ja prima. Zo'n lijst kan gewoon gaandeweg opgebouwd worden.quote:Op maandag 23 april 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Dat is wel een idee ja. Dan kan je ook meteen de reeks van de desbetreffende serie doorlinken, of ben ik nu te ambitieus?
Ja precies. Meer de focus op de buitenlandse series. En wat mij betreft nog steeds uitgezonden is geen spoiler. De rest wel.quote:Op maandag 23 april 2012 21:35 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Goed idee, dat we wat meer kunnen focussen op Amerikaanse series zonder dat het erg is om te spoileren of iets dergelijks.
Ik ben het niet eens met het laatste. Ik kom hier omdat ik het leuk vind om over series in het algemeen te praten en te lezen wat er nieuw is en hoe dat bevalt. Ik wil geen spoilers lezen, dat is ook de reden dat ik uit bijvoorbeeld het Mad Men, Game of Thrones of Dexter topic weg blijf.quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja prima. Zo'n lijst kan gewoon gaandeweg opgebouwd worden.
En what not to watch haha.
[..]
Ja precies. Meer de focus op de buitenlandse series. En wat mij betreft nog steeds uitgezonden is geen spoiler. De rest wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |