abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110630561
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef Goofoyou het volgende:
Misschien dat internet dan toch goed is geweest om meer kijkers aan te trekken. Enige probleem is dat veel mensen het dan ook niet meer via de tv volgen :P

Ik begon al jong met series kijken, Gilmore Girls en Charmed waren echt mijn series :P Mijn vader moest het ook echt opnemen als ik het niet op tv kon kijken. Nu is series volgen wel intensiever geworden door internet :P
Oja, Charmed begon ik ook te kijken tegelijkertijd met Gilmore Girls! Daarna kwamen pas Grey's en Desperate. Ik weet nog dat ik me op vrijdagavonden na hockey training naar huis haaste om charmed te kunnen kijken :P
pi_110631687
quote:
Misschien dat internet dan toch goed is geweest om meer kijkers aan te trekken. Enige probleem is dat veel mensen het dan ook niet meer via de tv volgen :P

Ik begon al jong met series kijken, Gilmore Girls en Charmed waren echt mijn series :P Mijn vader moest het ook echt opnemen als ik het niet op tv kon kijken. Nu is series volgen wel intensiever geworden door internet :P
Dat is geen probleem dat een oplossing nodig heeft. Dat komt omdat het een verouderd medium aan het worden is. Net als dat niemand meer per minuut wil betalen voor internet. Niemand blijft meer thuis voor een serie. Tv on demand enzo is de toekomst.
  zondag 22 april 2012 @ 15:13:58 #53
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_110632983
10 jaar geleden had je natuurlijk ook veel minder kwaliteitsseries als nu. Dat is één van de grootste culturele revoluties van de afgelopen tien jaar.
  zondag 22 april 2012 @ 15:15:34 #54
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_110633069
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:47 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is geen probleem dat een oplossing nodig heeft. Dat komt omdat het een verouderd medium aan het worden is. Net als dat niemand meer per minuut wil betalen voor internet. Niemand blijft meer thuis voor een serie. Tv on demand enzo is de toekomst.
Daarom dat series op dvd ook steeds populairder worden. ;)
Maar een goed TV on demand system mag er wel eens komen in Nederland. Volgens mij is HBO bij ziggo de enige op het moment die de moeite waard is.
pi_110634670
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoe durftie! :P

10 jaar geleden keek ik ook helemaal geen serie. Mijn zus keek altijd naar Gilmore Girls en ik kwam er een keer bijzitten ; allemaal grapjes erover maken e.d. ; totdat ik het zelf ook opeens heel leuk begon te vinden. Toen wou ik het elke week volgen op net5, en toen merkte ik ook wat reclames op van wat andere series die me wel wat leken ( Grey's en Desperate net zoals Tegan ) en zo werden het er steeds meer...OTH, en nog wat anderen. Toen we ook nog internet kregen en ik het downloaden had ontdekt...auch :P
Zo is het bij mij ook ongeveer gegaan alleen was bij mij OTH de eerste serie die ik keek. En toen vroeg mijn vriend of hij de rest van de seizoenen ook moest downloaden (blijkbaar waren ze al halverwege seizoen 3 toen ik eraan begon) en toen zei ik yes please :P en toen ik meer series ontdekte had hij zoiets van; weet je wat? ik leer het je wel hoe je moet downloaden. Tsja :')

Dat is idd ook een echt pluspunt aan series kijken, je engels wordt er heel goed van O+ op de middelbare school geslaagd voor engels met een 8 en bij mijn andere opleiding met een 8.9. En ik ben de tolk voor iedereen als we in Amerika op vakantie zijn _O-
pi_110634938
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Maar een goed TV on demand system mag er wel eens komen in Nederland. Volgens mij is HBO bij ziggo de enige op het moment die de moeite waard is.
Ziggo belde gister op of we interesse hadden in HBO en mijn vriend heeft het maar gelijk aangevraagd. Is het een beetje de moeite? Eerste 2 maanden zijn sowieso gratis en anders kunnen we het natuurlijk gauw genoeg weer opzeggen.
  zondag 22 april 2012 @ 16:00:06 #57
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_110635006
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ziggo belde gister op of we interesse hadden in HBO en mijn vriend heeft het maar gelijk aangevraagd. Is het een beetje de moeite? Eerste 2 maanden zijn sowieso gratis en anders kunnen we het natuurlijk gauw genoeg weer opzeggen.
Ik heb het zelf niet ;)
pi_110635603
pas wanneer series niet meer te downloaden zijn zou ik zoiets aanschaffen oO< goed om te weten dat dat iig al kan bij ziggo
pi_110636378
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik heb het zelf niet ;)
haha ok nou we zullen het zien :P
pi_110637400
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 13:39 schreef Tegan het volgende:
Ik keek voor de middelbare school al enorm veel Amerikaanse series. Dus Engels was altijd mijn beste vak.
Zelfde hier.

Op een gegeven moment hoefde ik niet eens meer naar Engelse les. :o
pi_110637795
Ik was ook de beste van mijn klas O-) was ik overal maar zo goed in :')
  zondag 22 april 2012 @ 17:27:59 #62
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_110638397
Tsja, wanneer je een taal veel hoort, helpt dat natuurlijk. dat is ook de reden dat Nederlanders bovengemiddeld goed zijn in Engels. Tegenwoordig is dat minder. Dat merk ik ook aan de jeugd. Gaat ook wel gelijk op met de trent van tekenfims die tegenwoordig meer nagesynchroniseerd worden, waar mijn generatie keek naar Superchannel, Sky, zonder ondertiteling, en daarnaast op Nederlandse zenders mèt ondertiteling.

Voor mij was Engels op de middelbare school ook vrij makkelijk. Als voorbereiding op een proefwerk keek ik gewoon wat films. Al die naamvallen met van die schemaatjes over hoe het zat met de present continuous, past simple, etc. Allemaal onzin. Ik deed het op routine, en cijfers van boven de 8 waren geen uitzondering voor me.

Tijdens mijn studie, toen ik minder naar films keek, en voor school amper met Engels bezig was, werd het wel minder. Zelfs toen ik naar de Uni ging, en daar veel Engelstalige vakken kreeg, was het minder. Puur doordat ik gewoon minder TV keek. Of misschien dat ik door mijn leeftijd ook minder flexibel was in linguïstiek opzicht.
pi_110638829
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

DVD is imo ook een uitstervend medium... Nieuwe lichting computers hebben niet eens allemaal meer een dvddrive. Software op usbsticks wordt steeds gewoner. Mediaspelers en htpc's worden hot. Tv's gaan steeds meer filetypes ondersteunen en krijgen zelfs internetaccess.
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
pas wanneer series niet meer te downloaden zijn zou ik zoiets aanschaffen oO< goed om te weten dat dat iig al kan bij ziggo
Mja, ik heb niet eens een tvabo. Een downloadverbod gaat er vast sneller komen dan wij allemaal hopen. Dan zou ik zo'n alternatief wel overwegen. Iets zoals Hulu of Tivo in Amerika.
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Zelfde hier.

Op een gegeven moment hoefde ik niet eens meer naar Engelse les. :o
Ik ook niet. Briljant was dat. Want een klasgenoot die ook wel heel goed was die moest wel blijven komen _O- .
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, wanneer je een taal veel hoort, helpt dat natuurlijk. dat is ook de reden dat Nederlanders bovengemiddeld goed zijn in Engels. Tegenwoordig is dat minder. Dat merk ik ook aan de jeugd. Gaat ook wel gelijk op met de trent van tekenfims die tegenwoordig meer nagesynchroniseerd worden, waar mijn generatie keek naar Superchannel, Sky, zonder ondertiteling, en daarnaast op Nederlandse zenders mèt ondertiteling.

Voor mij was Engels op de middelbare school ook vrij makkelijk. Als voorbereiding op een proefwerk keek ik gewoon wat films. Al die naamvallen met van die schemaatjes over hoe het zat met de present continuous, past simple, etc. Allemaal onzin. Ik deed het op routine, en cijfers van boven de 8 waren geen uitzondering voor me.

Tijdens mijn studie, toen ik minder naar films keek, en voor school amper met Engels bezig was, werd het wel minder. Zelfs toen ik naar de Uni ging, en daar veel Engelstalige vakken kreeg, was het minder. Puur doordat ik gewoon minder TV keek. Of misschien dat ik door mijn leeftijd ook minder flexibel was in linguïstiek opzicht.
Past simple enzo al die termen, ik ken nu het verschil nog niet. Dat gaat compleet op gevoel :). Hoe ik het doe geen idee. Ik weet nog dat klasgenoten vaak mijn huiswerk overnamen, maar als ze dan iets niet geloofwaardig vonden (zoals 'ate' als verleden tijd van 'to eat') en ik niet kon vertellen waarom dat zo was, dan vulden ze dat zelf in, en dan had ik dat als enige wel goed O+. Middelbare school was sowieso wel tof. Was je iig de beste overal in. Nu in de echte wereld valt dat maar tegen ;).

Het gekke is wel dat ik vrij slecht ben in Nederlands. D/t enzo, wanneer welke, dat is bij mij meer een actief proces dan passief. En spelling is ook een ramp. Ik doe wel mijn best, maar ik wou dat het mij ook wel makkelijk afging ;(. Ik moet er gewoon bij nadenken.
pi_110639031
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik heb niet eens een tvabo. Een downloadverbod gaat er vast sneller komen dan wij allemaal hopen. Dan zou ik zo'n alternatief wel overwegen. Iets zoals Hulu of Tivo in Amerika.
Dat wordt nog flink afkicken of als en junk goed opzoek gaan naar underground download mogelijkheden als het zover is en alleen hbo beschikbaar is op NL TV -O-
pi_110639117
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

Dat wordt nog flink afkicken of als en junk goed opzoek gaan naar underground download mogelijkheden als het zover is en alleen hbo beschikbaar is op NL TV -O-
Nouja, gezien wij als enige land geen verbod hebben en de hele wereld onderhand druk aan het downloaden is gaat dat niet ineens veranderen ofzo. Je moet dan meer bang gaan worden of de overheid individuen gaat aanklagen. Tot die tijd niets aan het handje. Verder proxy's, Tor enzo. Genoeg mogelijkheden.
pi_110639147
oja ik heb ee game of thrones marathon achter de rug van 1.5 dag ... 13 afleveringen :@ maar ernstig spannend *O* maandag weer een nieuwe aflevering
pi_110639157
Engels studeren en in het VK wonen doet ook een hoop goed voor je Engels :')
Ja doei.
pi_110639167
Bovendien, als er een verbod komt, dan heb ik nog genoeg opgespaard om de komende decennia nog dingen te kunnen kijken haha.
  zondag 22 april 2012 @ 17:51:48 #69
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_110639235
Downloadverbod ben ik ook niet bang voor. Zolang de providers verbindingen niet gaan cappen (downloadlimiet) en protocollen niet gaan blokkeren (bijv. bittorrent, NZB of iig nieuwsservers), zullen er altijd mogelijkheden zijn. Software downloaden is ook illegaal, en dat doet iedereen ook.
pi_110639305
Nouja, ik houd het nieuws wel een beetje in de gaten en als ze in Nederland individuen gaan aanpakken ga ik wel voorzichtiger zijn hoor. Software dat download ik ook eigenlijk niet met die reden.

Mocht er een verbod komen dan is gelukkig alles wat ik nu binnen heb gehaald niet strafbaar haha.
  zondag 22 april 2012 @ 18:25:02 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110640583
quote:

Ik volg het ook niet via de tv. Sowieso lopen we in NL achter, wordt het op debiele tijdstippen uitgezonden en blijf je die kloten reclames houden. Stel ze zouden een serie on demand iets maken waarvoor je bv 12.50 per maand moet dokken, kun je onbeperkt de nieuwste en oudere series checken ZONDER reclame... sign me in.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 22 april 2012 @ 18:29:00 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110640701
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

Joh, mocht het ooit zover komen, dan word je gewoon lid van een private server :P Hallo, het is internet in 2012... iets verbieden kunnen ze, het stoppen, no way.
  zondag 22 april 2012 @ 18:31:54 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110640789
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik houd het nieuws wel een beetje in de gaten en als ze in Nederland individuen gaan aanpakken ga ik wel voorzichtiger zijn hoor. Software dat download ik ook eigenlijk niet met die reden.

Mocht er een verbod komen dan is gelukkig alles wat ik nu binnen heb gehaald niet strafbaar haha.
:D Kom op, serieus? Je download software niet omdat je bang bent dat je brein oid achter je reet aan krijgt? :D

Ten eerste is de privacy wet in NL erg zwaarwegend. Dus je zou al software moeten downloaden en het voor duizenden euro's verkopen wil je ergens bang voor hoeven zijn. Dan zal een third party ook nog eens naar de rechter moeten, die een bevel tot het geven van je ip en naw gegevens moet geven.

Kortom : Not gonna happen. Niet als normale downloader.
pi_110641386
Nee niet omdat Brein achter me aan zou zitten _O- . Maar omdat het illegaal is. Itt series en films enzo.
  zondag 22 april 2012 @ 18:54:56 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110641674
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef Tegan het volgende:
Nee niet omdat Brein achter me aan zou zitten _O- . Maar omdat het illegaal is. Itt series en films enzo.
Boeie dat het illegaal is :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')