Oja, Charmed begon ik ook te kijken tegelijkertijd met Gilmore Girls! Daarna kwamen pas Grey's en Desperate. Ik weet nog dat ik me op vrijdagavonden na hockey training naar huis haaste om charmed te kunnen kijkenquote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef Goofoyou het volgende:
Misschien dat internet dan toch goed is geweest om meer kijkers aan te trekken. Enige probleem is dat veel mensen het dan ook niet meer via de tv volgen
Ik begon al jong met series kijken, Gilmore Girls en Charmed waren echt mijn seriesMijn vader moest het ook echt opnemen als ik het niet op tv kon kijken. Nu is series volgen wel intensiever geworden door internet
Dat is geen probleem dat een oplossing nodig heeft. Dat komt omdat het een verouderd medium aan het worden is. Net als dat niemand meer per minuut wil betalen voor internet. Niemand blijft meer thuis voor een serie. Tv on demand enzo is de toekomst.quote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef Goofoyou het volgende:
Misschien dat internet dan toch goed is geweest om meer kijkers aan te trekken. Enige probleem is dat veel mensen het dan ook niet meer via de tv volgen
Ik begon al jong met series kijken, Gilmore Girls en Charmed waren echt mijn seriesMijn vader moest het ook echt opnemen als ik het niet op tv kon kijken. Nu is series volgen wel intensiever geworden door internet
Daarom dat series op dvd ook steeds populairder worden.quote:Op zondag 22 april 2012 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is geen probleem dat een oplossing nodig heeft. Dat komt omdat het een verouderd medium aan het worden is. Net als dat niemand meer per minuut wil betalen voor internet. Niemand blijft meer thuis voor een serie. Tv on demand enzo is de toekomst.
Zo is het bij mij ook ongeveer gegaan alleen was bij mij OTH de eerste serie die ik keek. En toen vroeg mijn vriend of hij de rest van de seizoenen ook moest downloaden (blijkbaar waren ze al halverwege seizoen 3 toen ik eraan begon) en toen zei ik yes pleasequote:Op zondag 22 april 2012 13:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoe durftie!
10 jaar geleden keek ik ook helemaal geen serie. Mijn zus keek altijd naar Gilmore Girls en ik kwam er een keer bijzitten ; allemaal grapjes erover maken e.d. ; totdat ik het zelf ook opeens heel leuk begon te vinden. Toen wou ik het elke week volgen op net5, en toen merkte ik ook wat reclames op van wat andere series die me wel wat leken ( Grey's en Desperate net zoals Tegan ) en zo werden het er steeds meer...OTH, en nog wat anderen. Toen we ook nog internet kregen en ik het downloaden had ontdekt...auch
Ziggo belde gister op of we interesse hadden in HBO en mijn vriend heeft het maar gelijk aangevraagd. Is het een beetje de moeite? Eerste 2 maanden zijn sowieso gratis en anders kunnen we het natuurlijk gauw genoeg weer opzeggen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daarom dat series op dvd ook steeds populairder worden.![]()
Maar een goed TV on demand system mag er wel eens komen in Nederland. Volgens mij is HBO bij ziggo de enige op het moment die de moeite waard is.
Ik heb het zelf nietquote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ziggo belde gister op of we interesse hadden in HBO en mijn vriend heeft het maar gelijk aangevraagd. Is het een beetje de moeite? Eerste 2 maanden zijn sowieso gratis en anders kunnen we het natuurlijk gauw genoeg weer opzeggen.
Zelfde hier.quote:Op zondag 22 april 2012 13:39 schreef Tegan het volgende:
Ik keek voor de middelbare school al enorm veel Amerikaanse series. Dus Engels was altijd mijn beste vak.
DVD is imo ook een uitstervend medium... Nieuwe lichting computers hebben niet eens allemaal meer een dvddrive. Software op usbsticks wordt steeds gewoner. Mediaspelers en htpc's worden hot. Tv's gaan steeds meer filetypes ondersteunen en krijgen zelfs internetaccess.quote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daarom dat series op dvd ook steeds populairder worden.![]()
Maar een goed TV on demand system mag er wel eens komen in Nederland. Volgens mij is HBO bij ziggo de enige op het moment die de moeite waard is.
Mja, ik heb niet eens een tvabo. Een downloadverbod gaat er vast sneller komen dan wij allemaal hopen. Dan zou ik zo'n alternatief wel overwegen. Iets zoals Hulu of Tivo in Amerika.quote:Op zondag 22 april 2012 16:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
pas wanneer series niet meer te downloaden zijn zou ik zoiets aanschaffengoed om te weten dat dat iig al kan bij ziggo
Ik ook niet. Briljant was dat. Want een klasgenoot die ook wel heel goed was die moest wel blijven komenquote:Op zondag 22 april 2012 17:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Op een gegeven moment hoefde ik niet eens meer naar Engelse les.
Past simple enzo al die termen, ik ken nu het verschil nog niet. Dat gaat compleet op gevoelquote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja, wanneer je een taal veel hoort, helpt dat natuurlijk. dat is ook de reden dat Nederlanders bovengemiddeld goed zijn in Engels. Tegenwoordig is dat minder. Dat merk ik ook aan de jeugd. Gaat ook wel gelijk op met de trent van tekenfims die tegenwoordig meer nagesynchroniseerd worden, waar mijn generatie keek naar Superchannel, Sky, zonder ondertiteling, en daarnaast op Nederlandse zenders mèt ondertiteling.
Voor mij was Engels op de middelbare school ook vrij makkelijk. Als voorbereiding op een proefwerk keek ik gewoon wat films. Al die naamvallen met van die schemaatjes over hoe het zat met de present continuous, past simple, etc. Allemaal onzin. Ik deed het op routine, en cijfers van boven de 8 waren geen uitzondering voor me.
Tijdens mijn studie, toen ik minder naar films keek, en voor school amper met Engels bezig was, werd het wel minder. Zelfs toen ik naar de Uni ging, en daar veel Engelstalige vakken kreeg, was het minder. Puur doordat ik gewoon minder TV keek. Of misschien dat ik door mijn leeftijd ook minder flexibel was in linguïstiek opzicht.
Dat wordt nog flink afkicken of als en junk goed opzoek gaan naar underground download mogelijkheden als het zover is en alleen hbo beschikbaar is op NL TVquote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik heb niet eens een tvabo. Een downloadverbod gaat er vast sneller komen dan wij allemaal hopen. Dan zou ik zo'n alternatief wel overwegen. Iets zoals Hulu of Tivo in Amerika.
Nouja, gezien wij als enige land geen verbod hebben en de hele wereld onderhand druk aan het downloaden is gaat dat niet ineens veranderen ofzo. Je moet dan meer bang gaan worden of de overheid individuen gaat aanklagen. Tot die tijd niets aan het handje. Verder proxy's, Tor enzo. Genoeg mogelijkheden.quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Dat wordt nog flink afkicken of als en junk goed opzoek gaan naar underground download mogelijkheden als het zover is en alleen hbo beschikbaar is op NL TV
Ik volg het ook niet via de tv. Sowieso lopen we in NL achter, wordt het op debiele tijdstippen uitgezonden en blijf je die kloten reclames houden. Stel ze zouden een serie on demand iets maken waarvoor je bv 12.50 per maand moet dokken, kun je onbeperkt de nieuwste en oudere series checken ZONDER reclame... sign me in.quote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef Goofoyou het volgende:
Joh, mocht het ooit zover komen, dan word je gewoon lid van een private serverquote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Dat wordt nog flink afkicken of als en junk goed opzoek gaan naar underground download mogelijkheden als het zover is en alleen hbo beschikbaar is op NL TV
quote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ik houd het nieuws wel een beetje in de gaten en als ze in Nederland individuen gaan aanpakken ga ik wel voorzichtiger zijn hoor. Software dat download ik ook eigenlijk niet met die reden.
Mocht er een verbod komen dan is gelukkig alles wat ik nu binnen heb gehaald niet strafbaar haha.
Boeie dat het illegaal isquote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef Tegan het volgende:
Nee niet omdat Brein achter me aan zou zitten. Maar omdat het illegaal is. Itt series en films enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |