Verwijzen naar Pirate Bay-proxies verbodenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:25 schreef JDx het volgende:
http://thepiratebay.se.proxy.piratenpartij.nl/ (werkt ook voor Ziggo en XS4All).
http://www.fucktimkuik.org/ Blijft gewoon werken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want volgens mij mag het in geen enkel topic.
dus hier ook niet, lijkt mij een logisch vervolg?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want volgens mij mag het in geen enkel topic.
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus hier ook niet, lijkt mij een logisch vervolg?
Oh vind dat nog best jammer. Ok het was niet bijzonder maar vond het toch nog een leuke serie.quote:
Het ligt niet echt aan de energie die ze erin steken, meer het gebrek aan goede ideeën. Driekwart is tegenwoordig reality en het andere kwart bestaat voor 15% uit case of the week cop shows, een paar remakes en dan nog een paar procent aan nieuwe ideeën...dan moet je maar net geluk hebben dat daar ook daadwerkelijk iets tussen zit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:47 schreef JDx het volgende:
Kan echt bijna wel gokken wat gecancelled gaat worden tegenwoordig en dat is echt veel. Soms denk ik kunnen ze niet beter wat meer energie in een goede serie stoppen dan al die prut?
Ideeën is natuurlijk ook onderdeel van engergie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Het ligt niet echt aan de energie die ze erin steken, meer het gebrek aan goede ideeën.
'Zat case of the week'-shows waar weinig mis mee is hoor. Ik heb er ook niets op tegen. Als men het maar interessant houdt. En dat laatste is gewoon een probleem. Men vervalt in routines. Wanneer de productie ook nog eens van beperkte kwaliteit is is het kansloos. En soms moet je er gewoon net op het juiste moment bij zijn.quote:Driekwart is tegenwoordig reality en het andere kwart bestaat voor 15% uit case of the week cop shows, een paar remakes en dan nog een paar procent aan nieuwe ideeën...dan moet je maar net geluk hebben dat daar ook daadwerkelijk iets tussen zit.
Hopelijk gaan de series met een doorlopend verhaal meer in trek komen naarmate video on demand steeds gebruikelijker word. Dan kun je altijd het hele verhaal volgen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:26 schreef Tegan het volgende:
Het probleem is denk ik dat die case of the week dingen kunnen de Amerikanen makkelijk een keer kijken en dan een tijd niet en dan weer enzo. Terwijl de echte sterke verhalen moet je echt alles voor gezien hebben om te volgen.
Heeft ook met syndication te maken, case of the week series kan je makkelijker door elkaar uitzenden, dus de afleveringen niet op volgorde. Dat kan handig zijn als je eens een dubbele uitzending wil hebben of een gat moet opvullen, zonder dat je mensen voor het hoofd stoot.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:26 schreef Tegan het volgende:
Het probleem is denk ik dat die case of the week dingen kunnen de Amerikanen makkelijk een keer kijken en dan een tijd niet en dan weer enzo. Terwijl de echte sterke verhalen moet je echt alles voor gezien hebben om te volgen.
Homeland?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:37 schreef Seam het volgende:
Wat was de laatste serie dan die dat nog wel had? De afgelopen vier jaar toch niets?
dat zeg ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:37 schreef Seam het volgende:
Wat was de laatste serie dan die dat nog wel had? De afgelopen vier jaar toch niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |