Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Niet verkeerd nee, en inderdaad wel handig met LW en RW. Laat me raden, LW IF Taarabt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik heb een Afrikkans team.
Ik laat 'm wel even zien.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bp3E6BSsbdnXn
Voor hoeveel heb je Malouda gekocht?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb nu Malouda gekocht, en hij heeft nog 6 contract. Wat is het beste om te doen om hem met veel winst te gaan verkopen, gewoon zijn contract uit laten spelen en dan verkopen of hem nog een nieuw contract geven, of gewoon nu nog 2 wedstrijden met hem spelen zodat hij bv contract 4 heeft en dan verkopen?
Heb hem voor 800 gekocht geloof ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je Malouda gekocht?
Verder speelde ik toen ik begon eerst brons offline zodat ik genoeg coins had om een goedkope MLS brons team te maken en daarmee online toernooien te winnen en ben ik gaan uit breiden.
Verder kan je denk ik nu wel even 3potje ong spelen en hem daarna erop zetten
Jep heb net op hem geboden. Verder komt nog IF Mandanda en Koulo Tourequote:Op zaterdag 21 april 2012 11:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Niet verkeerd nee, en inderdaad wel handig met LW en RW. Laat me raden, LW IF Taarabt?
300 a 400 coins.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb hem voor 800 gekocht geloof ik.
Maar zijn contracten duur? Heb veel spelers in mijn team waarvan het nu afloopt.
Waarom pak je geen andere LW zodat je Welliton kan vervangen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:33 schreef laucas het volgende:
http://futhead.com/12/squad/536868
Team om Hulk heen gemaakt. Meeste spelers heb ik al in mijn club dus hoef er maar een paar te kopen en ik heb peop aan Welliton
http://futhead.com/12/squad/536845quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jep heb net op hem geboden. Verder komt nog IF Mandanda en Koulo Toureen als UP Ba niet bevalt haal ik IF Cisse
Ik weet niet ga hem vandaag uitproberen. Hij is niet zo heel duur heb hem voor 17K opgehaaldquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:35 schreef Walxie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/536845
Dit heb ik nu, moet even kijken hoe ik het met Belhanda oplos.. ik denk dat 4222 wel het beste is.Alleen jammer dat Gervinho niet kan, is Ba echt z'n geld waard?
Heb Gonzalez nog in mijn club en dat is een prima speler.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom pak je geen andere LW zodat je Welliton kan vervangen?
http://futhead.com/12/squad/536845quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik weet niet ga hem vandaag uitproberen. Hij is niet zo heel duur heb hem voor 17K opgehaald
Je moet zowiezo CDM van monteplier pakken, of je zet belhanda op CDM en je haalt IF Utaka en haalt IF Odemwingi zodat iedereen als nog 9chem krijgt.
Dan haal je nog Alex van psg en D.Luiz van chelsea en dan hoef je nog alleen Fianni Rb en Lb BPL en Bra Keeper. Je hebt dan wel geen afrikaans team, maar origineel is die wel![]()
![]()
Aah oké, het team is wel nicequote:Op zaterdag 21 april 2012 11:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb Gonzalez nog in mijn club en dat is een prima speler.
Ik weet niet of je Taarabt er perse in wilt, zo ja dan zet je Chamack in de spits of een de argentijnse CDM van QPR.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:43 schreef Walxie het volgende:
[..]
Beetje geknutseld, en je tips doorgelezen en dan kom je op dit!Alleen Taarabt 7 chem..
Taiwo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:35 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dit heb ik nu, moet even kijken hoe ik het met Belhanda oplos.. ik denk dat 4222 wel het beste is.Alleen jammer dat Gervinho niet kan, is Ba echt z'n geld waard?
Ik zou sowieso cesar eruit halenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:43 schreef Walxie het volgende:
[..]
Beetje geknutseld, en je tips doorgelezen en dan kom je op dit!Alleen Taarabt 7 chem..
Taarabt er maar gewoon uit, anders wordt het echt een zooitje.. 4222 is naar mijn mening wel fijn, maar ik vind 433 of 4321 ook wel lekker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Taarabt er perse in wilt, zo ja dan zet je Chamack in de spits of een de argentijnse CDM van QPR.
Anders vervang je Taarabt, ik weet niet wat je budget is. Vind je 4222 een fijne opstelling?
Het is voor je zelf kijken wie je wilt op CAM, je kan IF Yakubu pakken om toch beetje Afrikaans te houdenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:47 schreef Walxie het volgende:
[..]
Taarabt er maar gewoon uit, anders wordt het echt een zooitje.. 4222 is naar mijn mening wel fijn, maar ik vind 433 of 4321 ook wel lekker.
Hmm, denk jij dat 4222 echt het beste is? Ik hoef niet persée een bepaalde CAM maar wel een spits Ba/IF Odemwingiequote:Op zaterdag 21 april 2012 11:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Het is voor je zelf kijken wie je wilt op CAM, je kan IF Yakubu pakken om toch beetje Afrikaans te houden
onzin, hij krijgt gewoon 9 hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:48 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, denk gewoon Helton of Alves
[..]
Al geprobeerd, bleef 7 chem.
Dan was het gewoon een fout van FUThead, bij mij bleef hij 7..quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
onzin, hij krijgt gewoon 9 hoor.
hij heeft gewoon twee links dus het moet wel 9 zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dan was het gewoon een fout van FUThead, bij mij bleef hij 7..
Ja inderdaad, zal wel bug zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft gewoon twee links dus het moet wel 9 zijn.
Erg mooi team, geen last van handicap?quote:
Mijn bronze team (Zaha en Tello) speel ik 4222 alleen verlies best wel veel wedstrijden. Het ligt er meer aan hoe je eigelijk speelt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef Walxie het volgende:
Hmm, nog steeds niet eruit of ik nou 4321 of 4222 zou doen..
Heb er volgens mij meer wedstrijden mee verloren dan mee gewonnenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Erg mooi team, geen last van handicap?
Wat is de lengte van het filmpje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef Rijst het volgende:
Al 2 uur mee bezig en nu ong op de helft
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, doe eens ipv alle IF's de NIF versies ervanquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb er volgens mij meer wedstrijden mee verloren dan mee gewonnen
Het ligt meer aan mijn eigen speelstijlquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, doe eens ipv alle IF's de NIF versies ervan
Je dwingt me om tegen je te spelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het ligt meer aan mijn eigen speelstijl. Ik kan voor geen meter verdedigen
Het orgineel zo'n 20 minuten maari k laat niet alles zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is de lengte van het filmpje?
Doe je ook effecten e.d of alleen achter elkaar plakken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het orgineel zo'n 20 minuten maari k laat niet alles zien
Nice maar kan je niet beter Pato CAM zetten ipv Giovinco?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:05 schreef Reemi het volgende:
Zo goed als onmogelijk om een hybrid te maken met Jovetic, dus misschien ga ik gewoon een Serie A team maken. http://futhead.com/12/squad/537244
Ik vind Giovinco echt een hele goede speler als wide CAM op rechts.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nice maar kan je niet beter Pato CAM zetten ipv Giovinco?
Ok maakt niet zoveel uit. Je team ziet er erg goed uit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind Giovinco echt een hele goede speler als wide CAM op rechts.
Gast kies gewoon zelf een keer iets... Ga gewoon beide formaties uittesten!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:09 schreef Walxie het volgende:
@GekkeZuiden: Ben toch wel aan't twijfelen, met 4321 kan je ook iets leuk maken. Dat heb jij nu toch, hoe speelt het?
8 chemquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:10 schreef vandermar het volgende:
Als ik Foster (4-4-2) op goal heb in een 4-3-2-1 formatie en hij krijgt een perfecte link met alleen Ridgewell, krijgt hij dan 9 chem of maar 8?
Heb net gegeten en heb nu op IF Taarabt geboden, dus het ik zou het dadelijk pas kunnen weten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:09 schreef Walxie het volgende:
@GekkeZuiden: Ben toch wel aan't twijfelen, met 4321 kan je ook iets leuk maken. Dat heb jij nu toch, hoe speelt het?
Je moet sowieso tegen me, want je hebt pas 2 wedstrijden in het toernooi gespeeldquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je dwingt me om tegen je te spelen
Ik ga eens even snel dat team van Reemi maken
Maarja, wel weer saai aangezien het geen hybrid is. Maar aan de andere kant lijkt het me wel een lekker team. Ik ga het denk ik gewoon proberen én maak er nog een hybrid naast.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ok maakt niet zoveel uit. Je team ziet er erg goed uit.
Allang gedaan, alleen ik kan toch niet weten hoe het speelt met zo'n team, daarom vraag ik het aan hem; hij heeft een teamquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gast kies gewoon zelf een keer iets... Ga gewoon beide formaties uittesten!
quote:
Inderdaad, ik speel wel vaak beide formaties alleen niet met die spelers.. Probeer het zo wel even uitquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb net gegeten en heb nu op IF Taarabt geboden, dus het ik zou het dadelijk pas kunnen weten.
Verder kan je doen wat DTM zei en dat is gewoon Online divisies spelen en dan 4222 proberen en 4321
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maarja, wel weer saai aangezien het geen hybrid is. Maar aan de andere kant lijkt het me wel een lekker team. Ik ga het denk ik gewoon proberen én maak er nog een hybrid naast.
Ok isgoed. Zal dadelijk wel zeggen wat ik er van vond.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:13 schreef Walxie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik speel wel vaak beide formaties alleen niet met die spelers.. Probeer het zo wel even uit
Dat team is niet duur hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Iemand heeft coins te veel
. Je team ziet erg goed uit.
Oke, ik zal nu ook nog even gaan spelen in de formaties.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ok isgoed. Zal dadelijk wel zeggen wat ik er van vond.
Thanks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Iemand heeft coins te veel
. Je team ziet erg goed uit.
Ik had het niet specifiek over dat teamquote:
Milner is goed hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:20 schreef Thorb het volgende:
IF Witsel binnen, het wordt toch maar dit denk ik: http://futhead.com/12/squad/531987
Milner
Wel allround, maar wel de minst 'leuke' speler in het team, naar mijn mening.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Milner is goed hoorik vind hem erg goed.
Ik kan wel een aantal minder leuke opnoemen hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel allround, maar wel de minst 'leuke' speler in het team, naar mijn mening.
Witsel en Fellaini omdraaien! Dan kan je elke willekeurige RCM uit de BPL doen. En dan Tshimanga LB.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:20 schreef Thorb het volgende:
IF Witsel binnen, het wordt toch maar dit denk ik: http://futhead.com/12/squad/531987
Milner
Voer hoeveel gaan ze er nu uit dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor het nieuwe Liga BBVA toernooi
Kijk gewoon ff zelf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Voer hoeveel gaan ze er nu uit dan?
Dat had ik eerst ja, maar Tshimanga twijfelde ik nogal overquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Witsel en Fellaini omdraaien! Dan kan je elke willekeurige RCM uit de BPL doen. En dan Tshimanga LB.
de mijne ging eruit voor 2500, gekocht voor 1400. Geen extreme prijsstijgingen zoals vorige keer maar alsnog een leuke profit als je meerdere spelers hebt,quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Voer hoeveel gaan ze er nu uit dan?
quote:BEAST! I score wondergoals with this guy all the time! His long shots are amazing, and he can just run threw the defence using pure strength! SIF-Zlatan got raped by Heskey.... and N'Gog was born 9 months later!
wait wut... ik heb iets gemist?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor het nieuwe Liga BBVA toernooi
Sickquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
Team is af:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ez7sTOeUbdnYs
Iemand nog tips. Taarabt krijgt nog formatie kaartje
dat was echt ziek toen jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:24 schreef BDIL het volgende:
Messi Cup blijft beste goudmijn ooitHoeveel winst ik daar gemaakt had
Ja klopt, ga denk ik Koulo Touree halen maar dan zit ik weer met die rechtsbackquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
SickAlleen jammer van Yaya's chemistry.
Valt wel weer zeer erg tegenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
obviouslymax 8 BBVA'ers in je starting 11, reward is 1 gold pack.
Ja, loopt op pace gaten dicht en is vooral een extra aanvallende pion. Je moet er een pacey back achter hebben staan die het gat tussen de back positite en Johnson kan opvullen. Lekker schot in beide benen en scoorde bij mij wel redelijk wat voor een middenvelder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:28 schreef Thorb het volgende:
Ik kan ook Milner vervangen door IF Johnson, op cm dan. Iemand ervaring mee?
Richards erachter dus dat lukt wel denk ik, dat gaat het worden dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, loopt op pace gaten dicht en is vooral een extra aanvallende pion. Je moet er een pacey back achter hebben staan die het gat tussen de back positite en Johnson kan opvullen. Lekker schot in beide benen en scoorde bij mij wel redelijk wat voor een middenvelder.
Speelt hij niet bij MVV op het moment?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:33 schreef BDIL het volgende:
LOL Krijg net een bronzen speler ESAJAS uit een pakje blijkt een NLDer te zijnBij iemand bekend ?!
Ik heb Del Piero als CF ( omdat hij mijn favoriete speler is) en SIF Jovetic als RCAM, hij is echt geweldigquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:05 schreef Reemi het volgende:
Zo goed als onmogelijk om een hybrid te maken met Jovetic, dus misschien ga ik gewoon een Serie A team maken. http://futhead.com/12/squad/537244
Hoe ziet je team er verder uit? Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb Del Piero als CF ( omdat hij mijn favoriete speler is) en SIF Jovetic als RCAM, hij is echt geweldighij scoort zelfs met zijn linker mooie finesse shots.
Als CF ook wel goed tot zijn recht omdat hij kan koppen.
Hmm staat Swindon Town ; Npower League 2quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt hij niet bij MVV op het moment?
Bij MVV speelt Malcolm, dit is Etienne.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt hij niet bij MVV op het moment?
Hmz, Etienne is het dan. VOlgens mij speelt er ook een bij MVVquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmm staat Swindon Town ; Npower League 2Weet niet of hij nu bij MVV is
Utaka als RCAM.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:37 schreef Walxie het volgende:
Nog tips voor de RCAM?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz, Etienne is het dan. VOlgens mij speelt er ook een bij MVVHarvey is al gestopt dus die is het niet.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij MVV speelt Malcolm, dit is Etienne.
Zouden het 3 broers zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij MVV speelt Malcolm, dit is Etienne.
Nee het is goed zoquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:37 schreef Walxie het volgende:
Nog tips voor de RCAM?
Keeper geupdated, als ik niet uitkom met budget maar wat IF's vervangen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee het is goed zo. Alleen keeper en LB veranderen.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gtyRzFCgbdnYRquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe ziet je team er verder uit? Heb je een linkje?
Nice!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gtyRzFCgbdnYR
Buffon/Chiellini/Maicon in foute formatie omdat ze ook in een ander team staan, Lucio omdat Silva geen 9 chem kreeg en hij Maicon 9 chem bezorgt.
Ibra mist te veel kansen naar mijn smaak, maar verder wel heel goed en natuurlijk meester in de lucht. Alleen De Rossi bevalt me niet zo, die vind ik echt structureel minder dan Vidal/Cambiasso/Guarin/IF Nocerino (ook al vind iedereen hier hem de beste Serie A CDM) maar heb toch perse een Italiaan nodig op die plaats en IF Nocerino heb ik al in 4-2-2-2 en pakt hier niet genoeg chem. TOTS De Rossi is dus welkom.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice!Ibra in deze formatie en SIF Jovetic bevallen dus?
Pak dan een silver keeper voor dat eerst team, of speel je alleen losse wedstrijden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Zijn mijn teamsik heb nog 600K coins die ik wil verkopen en heb er 270K al verkocht. Gister even gehandeld en daardoor het eerste team kunnen maken maar aangezien ik alles bijelkaar op de bank zet moeten er 2 teams zijn
True, ik heb hem eerder gehad met Nasri erachter. Nasri liep 1.5 op 1 en N'gog bijn 2 op 1quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:51 schreef Thorb het volgende:
N'Gog is wel een heerlijke spits, kan alles.
Losse wedstrijdenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pak dan een silver keeper voor dat eerst team, of speel je alleen losse wedstrijden?
Maar Ibra komt wel vaak genoeg in scoringskans?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibra mist te veel kansen naar mijn smaak, maar verder wel heel goed en natuurlijk meester in de lucht. Alleen De Rossi bevalt me niet zo, die vind ik echt structureel minder dan Vidal/Cambiasso/Guarin/IF Nocerino (ook al vind iedereen hier hem de beste Serie A CDM) maar heb toch perse een Italiaan nodig op die plaats en IF Nocerino heb ik al in 4-2-2-2 en pakt hier niet genoeg chem. TOTS De Rossi is dus welkom.
Loopt echt alles dicht en Ridgewell is ook idioot goedquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:54 schreef DutchSL het volgende:
Ok, paar formatie kaarten er over en dan is het wel een bruut taem.Almeback is echt zo'n cheatverdediger met 69 rating
Vandermarretje alert!!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Zijn mijn teamsik heb nog 600K coins die ik wil verkopen en heb er 270K al verkocht. Gister even gehandeld en daardoor het eerste team kunnen maken maar aangezien ik alles bijelkaar op de bank zet moeten er 2 teams zijn
Ik vind het echt kut. Wel snel maar verdedigend poep, net als T. Silva.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:54 schreef DutchSL het volgende:
Ok, paar formatie kaarten er over en dan is het wel een bruut taem.Almeback is echt zo'n cheatverdediger met 69 rating
Raad je Vandermar nou aan om geen vandermarretje te doen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pak dan een silver keeper voor dat eerst team, of speel je alleen losse wedstrijden?
Dan ga ik het team maar eens maken. Thanks!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:55 schreef DutchSL het volgende:
Ja, Ibra krijgt wel veel kansen en als het even niet lukt dan kan ik altijd nog gaan cross abusen
Er is een ziek goede Engelse silver keeper! met iets van 4 stats boven de 80.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Albeback-IF Donk, beste silveren verdediging die ik heb (en ik heb ook Mangala-Loties, Manoel-Thiago Heleno.. die zijn ook goed maar vallen in het niet bij dat Brugge duoquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vandermarretje alert!!!
[..]
Ik vind het echt kut. Wel snel maar verdedigend poep, net als T. Silva.
Stockdale bedoel je, die is alleen IF in de Championship.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Er is een ziek goede Engelse silver keeper! met iets van 4 stats boven de 80.
Dan neem je de Birmingham Ridgewell.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stockdale bedoel je, die is alleen IF in de Championship.
Dan moet ik wedstrijden spelen om weer op 600K coins te komenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan neem je de Birmingham Ridgewell.Dan kan je de IF op doel zetten.
Hoe speel sif dost? Beter als luukinho?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:09 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Linkerkant toch maar wat geupgrade
Heb Luuk nooit gehad. Dost doet het tot nu toe wel goed bij mij, scoort dit soort goals: http://www.easports.com/media/play/video/119924704quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe speel sif dost? Beter als luukinho?
Kleine piemel alert!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/167467
Of
http://futhead.com/12/squad/536728 ?
2e is beter natuurlijk, 1e originelerquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Of
De tweede, met Carlos uiteraard op RDM.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Of
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
2e is beter natuurlijk, 1e origineler
Heb je nu gewoon 2 teams van vreemden gepakt?
Zijn IF is van Fulham, er was volgens mij 1 Ipswich IF versie maar die veranderde automatisch in een Fulham versiequote:Op zaterdag 21 april 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stockdale bedoel je, die is alleen IF in de Championship.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn IF is van Fulham, er was volgens mij 1 Ipswich IF versie maar die veranderde automatisch in een Fulham versie
Weet ik, maar ik heb 20kquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef GuRBuH het volgende:
Doe dan gewoon ipv Welliton Kerzhakov IF. Dat Russische team kan ook wel beter. Izmailov, Arshavin en Kerza zijn IF's van.
Dit lijkt me een van de slechtste teams ook eerlijk gezegd. Is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Maar die backs lijken me kut. Die bronze CB liep bij mij zo'n beetje 1 op 4 met rode kaarten, andere CB's zijn traag. Zigic op het middenveld, waarom?quote:
Ik gok omdat Zigic sterk is en aardige verdedigende stats heeft en goed kan koppen met een prima passing en prima schot.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit lijkt me een van de slechtste teams ook eerlijk gezegd. Is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Maar die backs lijken me kut. Die bronze CB liep bij mij zo'n beetje 1 op 4 met rode kaarten, andere CB's zijn traag. Zigic op het middenveld, waarom?
Idd, had hem als eerst als striker, maar toen kwam ik pantalic goedkoop tegen. Weer eens een ander team dan het gebruikelijke!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gok omdat Zigic sterk is en aardige verdedigende stats heeft en goed kan koppen met een prima passing en prima schot.
origineel is het wel. Iets voor Walxie misschien?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Idd, had hem als eerst als striker, maar toen kwam ik pantalic goedkoop tegen. Weer eens een ander team dan het gebruikelijke!
Moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:26 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het zo zonde om 125K neer te leggen voor een keeper
IF Stockdalequote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen
Welke keeper is het?
NIF Stockdale heeft al erg goede stats voor een silver, probeer het anders eerst gewoon met hem.quote:
Fifa of echte tijd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef Pobberd het volgende:
Wtf. 49 seconden gespeeld en mijn tegenstander gaat er al uit
Dan ben ik nog steeds ongeslagen met mijn tegenstander die na 13 seconde quittequote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/538226
Izmailov krijgt toch gewoon 9?
Nee, ruil hem om met semshov en doe denisov centraal en Izmailov rechtsquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/538226
Izmailov krijgt toch gewoon 9?
2x een link met Arshavin en Semshov omdat allebei Rus tochquote:
En twee dode. Dus 7 chem.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
2x een link met Arshavin en Semshov omdat allebei Rus toch
Ja, maar je hebt twee dode links daaronder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
2x een link met Arshavin en Semshov omdat allebei Rus toch
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:46 schreef Thorb het volgende:
Wat een timing, precies op tijd thuis voor Arsenal, even dat kut clubje van GJE pakken
Allemaal 9 chem, thanksquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ruil hem om met semshov en doe denisov centraal en Izmailov rechts
Dm.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft er iemand een goede kwaliteits-stream?
Gebruik ik alleen als er niets beters is, sopcast vaak stuk betere kwaliteitquote:
Heb je wel de goede settings gebruikt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:52 schreef Rijst het volgende:
Ik wil mn filmpje uploaden via Vegas maar hij geeft aan dat het filmpje 26 minuten duurt terwijl het 12 minuten is.Als ik Render and upload Region only aanvink dan geeft hij aan dat het filmpje maar 5 minuten duurt
GJE HELP
Daar zit ik helemaal niet aan....quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je wel de goede settings gebruikt?
Custom pixels e.d dus?
Sla het project op en DM hem eens naar me toe, kijk ik er naar.quote:
tl;drquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:56 schreef Thorb het volgende:
Chelsea speelt op de schwable vandaagRamsey verneukt het weer /liveverslagvoorvandermar
Als ik het project opsla en naar jou stuur dan kan jij hem toch niet openen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sla het project op en DM hem eens naar me toe, kijk ik er naar.
Dit gaat zo niet
Handicap!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef Gramulanion het volgende:
Met Bronze MLS gewonnen van:
Pato-IF Palacio
Robinho-Di Natale
Vidal-Cambiasso
Chiellini-Thiago Silva-Lucio-Maicon
Buffon!
Wel als je hem zo opslaat dat je alle bestanden meeneemt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik het project opsla en naar jou stuur dan kan jij hem toch niet openen?
Dat duurt uren zeker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel als je hem zo opslaat dat je alle bestanden meeneemt.
Als je nou alle bestandjes/muziekjes/filmpjes die je gebruikt heb in een map doet met project erbij en hem dan in elkaar zipt, dan uploaden
Paar minuten.quote:
Dat filmpje zelf weegt al meer dan een GBquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Paar minuten.
Hoeveel verschillende muziekjes en filmpjes heb je gebruikt?
En desnoods wil ik je wel Teamviewer-en, maar dat wil jij vast niet wat ik wel begrijp
Lol, dat is wel erg grootquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat filmpje zelf weegt al meer dan een GB
Ultra HDquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat filmpje zelf weegt al meer dan een GB
Wilde je direct vanuit Vegas uploaden dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:02 schreef Rijst het volgende:
Dit probleem dus http://productforums.goog(...)g-videos/Gw6iM-hGGtQ
Ik sla hem eerst wel gewoon op en dan upload ik hem handmatig![]()
jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wilde je direct vanuit Vegas uploaden dan?
Dudequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja
In welke formaat moet ik hem renderen?
Omdat het niet werkt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef Rijst het volgende:
Hoezo zou je hem niet direct via Vegas kunnen uploaden dan? Deed ik met mn vorige filmpje ook.
Kijk naar je kwaliteitquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef Rijst het volgende:
Hoezo zou je hem niet direct via Vegas kunnen uploaden dan? Deed ik met mn vorige filmpje ook.
Ik zou eerst eens beginnen met je render-settings goed af te stellenquote:
En hoe doei k dat? Ik snap er echt niks meer vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens beginnen met je render-settings goed af te stellen
Geef die pino's gewoon een controller die ze kunnen slopen als ze gefrustreerd raken.quote:
Heb je Sony Vegas 10 of 11?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
En hoe doei k dat? Ik snap er echt niks meer van
Henk spermatankquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:12 schreef Pobberd het volgende:
Dalijk even naar de stad voor nieuwe schoenen en MS voor nieuwe GT. Ik weet alleen nog niks
quote:
Kun je je GT veranderen op de Xbox?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:12 schreef Pobberd het volgende:
Dalijk even naar de stad voor nieuwe schoenen en MS voor nieuwe GT. Ik weet alleen nog niks
Koop dan een Dazzle, is 80 euro, alleen niet Full HDquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Lijkt me ook nog wel lachen om zo'n PVR te hebben, het is net even te duur om zomaar even te kopen. Wil ook nog een apple kopen omdat ik eigenlijk alleen ervaring heb met final cut pro en ik ga mijn huidige laptop het niet aandoen om hier filmpjes mee te monteren want volgens mij gaat hij dat niet lang volhouden.
Ja ik kijk straks wel, moet zo gaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de andere 2 zijn en je budget
Dazzle is kut kwaliteit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop dan een Dazzle, is 80 euro, alleen niet Full HD
720p zolang je maar weet hoe je moet renderen.quote:
Jammer dat dat niet kan op PSN.quote:
Mja, als ik het doe dan wil ik het altijd wel goed doen. Maar zolang ik geen nieuwe lapto heb is het toch de moeite niet waard. Ben wel benieuwd of ik mijn film en monteer skills kan gebruiken bij fifa filmpjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop dan een Dazzle, is 80 euro, alleen niet Full HD
Kan op xbox ook niet volgens mijquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet kan op PSN.Volgens mij kun je je FUT account ook niet aan een ander PSN koppelen?
Liga BBVA toernooi is er, maar dat heb je misschien al gezien. Verder niets bijzonders volgen mijquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:22 schreef poker4lifee het volgende:
nog wat gemist laatste paar topics?
thxquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Liga BBVA toernooi is er, maar dat heb je misschien al gezien. Verder niets bijzonders volgen mij
Hoelang duurt BBVA toernooi nog is? Komt wel gunstig uit nu, aangezien ik BBVA team ga makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Liga BBVA toernooi is er, maar dat heb je misschien al gezien. Verder niets bijzonders volgen mij
Thanks ik heb hem ingesteld. De wijzigingen worden toch direct doorgevoerd naar mijn huidige project? Anders ben ik screwed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze tutorial volgen voor de beste kwaliteit.
Nu heeft dat eerste deel geen zin meer dus kan je skippen naar het Sony Vegas deel.
Maar ik zou hem alsnog nu instellen voor in te toekomst
12:03 voor zijn kwaliteit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze tutorial volgen voor de beste kwaliteit.
Nu heeft dat eerste deel geen zin meer dus kan je skippen naar het Sony Vegas deel.
Maar ik zou hem alsnog nu instellen voor in te toekomst
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thanks ik heb hem ingesteld. De wijzigingen worden toch direct doorgevoerd naar mijn huidige project? Anders ben ik screwed.
Hijs nu aan het renderen.
Die kwaliteit van Sopcast is echtquote:
Hij is xbox, maar 5k klopt wel.quote:
Ik ben wel content met dat schotquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is xbox, maar 5k klopt wel.
Dat BBVA toernooi duurt nog wel eventjes, nadeel is wel dat je prijzen ook iets hoger zullen zijn.
Gje, geen probleem, jammer van de wedstrijd. Beter ging die van Kos er gewoon in
Dat is volgens mij wel redelijk normaal hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:34 schreef Rijst het volgende:
Aproximate time left 02:10:11Ik vraag me af hoe groot het bestand wordt.
Je weet dat je filmpje maximaal 10 minuten kan duren als je hem naar YouTube wilt uploaden hè?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:34 schreef Rijst het volgende:
Aproximate time left 02:10:11Ik vraag me af hoe groot het bestand wordt.
RB Sarkodie of Meyersquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:34 schreef StijnDa het volgende:
http://futhead.com/12/squad/538766
Iedereen die ook MLS bronze heeft, tips?
Ben juist bang dat het bestand te groot wordt voor Youtube.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet dat je filmpje maximaal 10 minuten kan duren als je hem naar YouTube wilt uploaden hè?
Met die rendersettings wordt het wel een groot bestandje inderdaad, dat is echt héél scherpquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben juist bang dat het bestand te groot wordt voor Youtube.
Nee bedanktquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
En als je meer pace wil Oduro op LCAM
Sarkodie en Meyers zijn gewoon beter imoquote:
Bazenteam, behalve Harris. Daar Dawkins (geweldig schot!) of Sealy imo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:34 schreef StijnDa het volgende:
http://futhead.com/12/squad/538766
Iedereen die ook MLS bronze heeft, tips?
Zelf nog niet met Oduro gespeeld, kom hem wel vaak tegen. Evans is ook wel goede middenvelder, maar Zavarise en Watson ook, maakt niet zoveel verschil.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee bedanktIemand op LCAM met 35 passing ofzo
De gedachte alleen al. Bovendien is de tank die er nu staat 1m90 met nog steeds pace, prima schot en passing.
Allemaal persoonlijk, er zijn zo 5 goede mensen te noemen voor die 2 plekjes. Vind Watson bijvoorbeeld lekkerder dan Balchan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Okugo ipv Zavarise en Balchan ipv Watson
Ja, het is inderdaad net hoe het je ligt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Allemaal persoonlijk, er zijn zo 5 goede mensen te noemen voor die 2 plekjes. Vind Watson bijvoorbeeld lekkerder dan Balchan.
Als ik naar de stats kijk vind ik dat je een beetje rare suggesties doet. Vind je niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Okugo ipv Zavarise en Balchan ipv Watson
Wat is er mis met Harris?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bazenteam, behalve Harris. Daar Dawkins (geweldig schot!) of Sealy imo.
Is persoonlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als ik naar de stats kijk vind ik dat je een beetje rare suggesties doet. Vind je niet?
Laatste filmpje dat ik op youtube zette was 2gb en dat ging prima!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben juist bang dat het bestand te groot wordt voor Youtube.
Ja, met goede links.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan een CAM op CM 9 chem krijgen?
Dan red ik het niet denk ik; http://futhead.com/12/squad/538226quote:
Vind zelf Zavarise een goede suggestie en Balchan is een held bij mij. Snel, loopt alles dicht, en heeft ook nog eens een redelijk scorend vermogen. Okugo heeft een goed schot, al doen zn stats dat niet vermoeden. Je kan ze allemaal gewoon uitproberen natuurlijk, het zijn niet de duurste spelersquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als ik naar de stats kijk vind ik dat je een beetje rare suggesties doet. Vind je niet?
Beetje uitlokken is dit hèquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
Jullie zijn allemaal hommo's. Heb ik nog wat gemist bij arsenal - homoteam?
Heb je eigenlijk al eens een IF gehad in bronze of silver pack?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren kreeg ik dus geen IF Twigg maar ik ga vandaag gewoon verder met bronze packs openen
Al is het ook wel verleidelijk om silver packs te openen, ik kan altijd hopen op een IF Vaz Te of IF Moses
probeer het eens in futhead danquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan red ik het niet denk ik; http://futhead.com/12/squad/538226
Wil de RCM 9 chem laten hebben, maar er zijn geen CM's van, en een kaartje kopen voor een 900c speler is mij teveel van het goede
Ja die zegt ook 7, maar die wilt nog wel eens ongelijk hebben dus vraag ik het meestal hierquote:
4 schwables van Chelsea. Kopbal van Koscielny op de lat, Persie lat maar die stond buitenspel en nog heerlijke pass van Song op RVP maar die schoot recht op Cech. Verder een kut wedstrijd met drama Ramsey, onzichtbare AOC, Walcott etc.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef Fuszy het volgende:
Jullie zijn allemaal hommo's. Heb ik nog wat gemist bij arsenal - homoteam?
Hij heeft 3 of 4 landenlinks, dan heeft die gewoon 9 chem als CAM.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan red ik het niet denk ik; http://futhead.com/12/squad/538226
Wil de RCM 9 chem laten hebben, maar er zijn geen CM's van, en een kaartje kopen voor een 900c speler is mij teveel van het goede
Ja, dit jaar heb ik 1 bronze IF gehad en 7 silver IFs waarvan 3 hele slechte en 1 hele dure (Snodgrass)quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al eens een IF gehad in bronze of silver pack?
Ik heb dus al meer dan 250Packs open gemaakt, maar nog geen een IF gehadquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dit jaar heb ik 1 bronze IF gehad en 7 silver IFs waarvan 3 hele slechte en 1 hele dure (Snodgrass)
Alleen bronze of ook silver? Met het aantal bronze packs wat ik heb geopend zou ik toch eigenlijk wel meer dan 1 bronze IF gehad moeten hebben. Met sliver packs heb ik gewoon heel veel geluk gehad, niet alleen met de IFs maar ook met Marlos toen hij 200k+ waard was, El Shaarawy en nog een aantal spelers boven de 20k.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb dus al meer dan 250Packs open gemaakt, maar nog geen een IF gehad
Pacewhore deluxequote:
Zowel bronze als silver. Lag er aan of er bronze IFs waren of nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen bronze of ook silver? Met het aantal bronze packs wat ik heb geopend zou ik toch eigenlijk wel meer dan 1 bronze IF gehad moeten hebben. Met sliver packs heb ik gewoon heel veel geluk gehad, niet alleen met de IFs maar ook met Marlos toen hij 200k+ waard was, El Shaarawy en nog een aantal spelers boven de 20k.
ik ook 2 of 3 gouden bagger if'squote:Op zaterdag 21 april 2012 15:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb al 3 gouden IF´s gehad dit jaar. Alle 3 voor 12k kunnen verkopen!
Er zijn ook zoveel bronzes en silvers dus de kans op een IF is eigenlijk nog veel kleiner dan de kans op een gold IF.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zowel bronze als silver. Lag er aan of er bronze IFs waren of niet
Zavarise heb ik alquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind zelf Zavarise een goede suggestie en Balchan is een held bij mij. Snel, loopt alles dicht, en heeft ook nog eens een redelijk scorend vermogen. Okugo heeft een goed schot, al doen zn stats dat niet vermoeden. Je kan ze allemaal gewoon uitproberen natuurlijk, het zijn niet de duurste spelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |