quote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef ThaTim het volgende:
wtfTR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest wel lachen![]()
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Is dat aankomende week jaquote:Op zondag 22 april 2012 22:22 schreef JackieBrown het volgende:
Wat ziet mijn oog? Michella bij shopping queensbazin dat ze is.
Ekten weten.
Hehe ja komende week. Komt ze uit jouw stad ja?quote:Op zondag 22 april 2012 22:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat aankomende week ja?
Ik ben benieuwd waar ze gaat shoppen hierWaarschijnlijk bij Shelly's ofzo.
Ja, toen ik nog in Arnhem woonde, woonde ik bijna naast haarquote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe ja komende week. Komt ze uit jouw stad ja?
Shopping queensquote:Op zondag 22 april 2012 22:22 schreef JackieBrown het volgende:
Wat ziet mijn oog? Michella bij shopping queensbazin dat ze is.
Ekten weten.
wtfGodverdekanker Tim wat is dezonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad jaquote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Shopping queens
Aldie wijven zijn niks waard man. Geen class maar wannabe class.
Dat programma kijkenquote:Op zondag 22 april 2012 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
En alsof vrouwen onderling elkaar eerlijk kunnen beoordelen bij zo'n programma, is toch alleen maar haatniet hoger scoren dan een 6,2 enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |