quote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
Ik wilde kijken of de föhn harder zou föhnen als ik mijn hand tegen de achterkant zou houden, maar dit eindigde in kortsluiting, een kapotte föhn en een brandlucht in mijn huis.
Waar is mijn logica?
quote:Op maandag 23 april 2012 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Klinkt wel aardig als zomermuzak.
Diplo & Switch killing it though.
Jezus, en jij hebt écht vwo gedaan?quote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
Ik wilde kijken of de föhn harder zou föhnen als ik mijn hand tegen de achterkant zou houden, maar dit eindigde in kortsluiting, een kapotte föhn en een brandlucht in mijn huis.
Waar is mijn logica?
Met een NG-profiel met natuurkunde als keuzevak ook nogquote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus, en jij hebt écht vwo gedaan?Die acties van jou he..
![]()
Hier, een Christian side hug voor jou:quote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
Waar is mijn logica?
enne?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Countryoptredens zijn stiekem wel tof. Omdat slechte doch vermakelijke covers.
Zeg t eens.quote:
t eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
t eensBen je stoned ofwa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
immerquote:
Als jij eens uit KLB SC blijft.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zag Fernandes ergens helemaal onderaan MyAt staan. Waar is de tijd dat ie altijd bovenaan stond?
Tegen wie moet ze hier gaan praten dan?quote:
Mij? Ik ben heel leuk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tegen wie moet ze hier gaan praten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |