Leve mobiel interwebz!quote:Op zondag 22 april 2012 07:37 schreef LizzyAdam het volgende:
ik kampeer de rest van de dag namelijk op de wc. Dat jullie het even weten.
Wil je een van m'n katten lenen?quote:Op zondag 22 april 2012 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet wat ik net hoorde, maar ik verzin een hoop redenen waarom het GEEN trippelende muis kan zijn geweest
quote:Op zondag 22 april 2012 08:04 schreef LizzyAdam het volgende:
leuke date was dus erg leuk?! Of is dat niet degene die nu naast je ligt?
En dat geluid was vast.. De wasmachine van de buren die de lamp in de woonkamer deed trillenof ehm.. Die zak ongekookte pasta die vanacht ongevallen is en waar langzaam stuk voor stuk een van die wokkels uit rolt. Ja. Dat was het vast.
Alsof een muis in de buurt komt van een snurkend persoon. Die maakt te veel herrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 22 april 2012 04:02 schreef lezzer het volgende:
Blijkt dat de cafés hier schikt hebben aan sluitingstijdenwetten
quote:Op zondag 22 april 2012 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Lizzy
En ja, dezelfde. MAAR DAT ZEGT NIKS!Bij ons is dat de eerste stap richting samenwonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ie sinds vrijdagavond nog niet vertrokken?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Heus niet.quote:Op zondag 22 april 2012 08:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij ons is dat de eerste stap richting samenwonen.
Is ie sinds vrijdagavond nog niet vertrokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarische herkenning![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door DancingPhoebe op 22-04-2012 08:51:24 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Heus niet!quote:
Damn, die is inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 09:39 schreef Vanyel het volgende:
Deze vond ik stiekem wel schattig.
[ afbeelding ]
Ik heb geen IBS maar na een halve kilo druiven voel ik het wel. Druiven hebben net zoiets als pruimen, volgens mij, die stimuleren de darmwerking. Dus in kleine hoeveelheden is er niks mis mee, maar een halve zak is niet zo handig...quote:Op zondag 22 april 2012 07:37 schreef LizzyAdam het volgende:
Lol zondag ochtend, en degene die alcohol het liefst hebben zijn het eerst (of het laatst?) wakker.
Goedemorgen DP!
Druiven zijn nu officieel van mn 'ok voedsel' lijst af. Ik kan er (net als peulvruchten) dus blijkbaar niet tegen, mijn Mijn Bowel wordt er erg Irritable van. Ben dus wel blij dat ik vandaag geen visite hebik kampeer de rest van de dag namelijk op de wc. Dat jullie het even weten.
Oh Fiets...quote:
quote:
Het was geweldig!quote:
Ik heb vorig jaar denk ik 3x een rosé bier met alcohol gedronken, en 4 speculaasborreltjes (quote:
Dat dat kanquote:Op zondag 22 april 2012 14:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar denk ik 3x een rosé bier met alcohol gedronken, en 4 speculaasborreltjes ().
Dat geeft wel een beetje aan welke hoeveelheid alcohol ik drink op jaarbasis.
Nihil heet dat denk ik
@Wonderer.
Yup, ik hou erg van bier. Vroeger ook met sloten tegelijk gedronken waar wel alcohol in zat hoor.
Sloeg een beetje door, en bovendien kreeg ik een rijbewijs en toen ben ik er mee gestopt.
Nu kan ik er ook niet meer tegen. Ik heb al moeite genoeg met het laat naar bed gaan.
Nou ja, geen problemen dus, want ik ben er mee gestoptquote:Op zondag 22 april 2012 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja pop, als je er ooit mee in de problemen komt, dan kom ik je gewoon helpen hoor!!
zo ben ik!
Ja, zeker op een hele avond drinken.quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap beter dat iemand pils lekker vindt dan bijvcola
Smaken verschillen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |