je kan nu FP 3 kijken als je wilt http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.html zelf geen tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:09 schreef Mickeys het volgende:
Bijna vergeten. Strakjes weer Formule 1 kwalificatie en morgen de race. Niet erg dat het regent
I know maar ben geen fan om het op de laptop te kijken. Maar de kwalificatie doet er pas echt toe en dat is om 13 uurquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan nu FP 3 kijken als je wilt http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.html zelf geen tijd
Ah, dan is de race morgen dus eindelijk ook weer eens een keertje op een normale tijd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know maar ben geen fan om het op de laptop te kijken. Maar de kwalificatie doet er pas echt toe en dat is om 13 uurIk fleur al helemaal op
14:00 uur dus inderdaad christelijke tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dan is de race morgen dus eindelijk ook weer eens een keertje op een normale tijd?
Werd wel weer eens tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:00 schreef Mickeys het volgende:
14:00 uur dus inderdaad christelijke tijd
Nachtbrakerquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:02 schreef APK het volgende:
[..]
Werd wel weer eens tijd
Zo, nu terug naar bed
Lol. Almere is niet bosrijk. Poldergebied natuurlijk en het huisje staat er nog steeds. Vul het af en toe aan met oud brood dus feestmaal. Vetbollen hingen er nog en die worden nu eindelijk zacht voor ze. Maar sowieso leuk hoor om ook in het voorjaar vogeltjes in de tuin op bezoek te hebben. Dan leren ze alvast dat ze in de winter hier ook kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Vogelvoederhuisje in de lente![]()
Verwennerij zeg!
Wij zitten in een zeer boomrijke omgeving en soms, heel soms als je lekker wil uitslapen denk ik wel eens HOU JE TETTER!
Kijk, die is leuk. Vlieg met me mee van Paul ook wel eigenlijkquote:
Yes, vooral dat steenkolen Engels in het begin "Fly with me to the rainbow"quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kijk, die is leuk. Vlieg met me mee van Paul ook wel eigenlijk
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yes, vooral dat steenkolen Engels in het begin "Fly with me to the rainbow"
? Nou nee, maar ik zie het niet eens... kun je nagaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mickeys, heb je nou expres die taalfout in je signature gezet?
daar gelaten -> daargelatenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:29 schreef Mickeys het volgende:
? Nou nee, maar ik zie het niet eens... kun je nagaan
Ah, ach. het staat er al sinds 2000nogiets....quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
daar gelaten -> daargelaten
Ik dacht dat je het misschien expres had gedaan omdat je signature juist over taalfouten gaat!
'Daar gelaten' kan trouwens wel, maar dan in de betekenis dat je het ergens hebt laten liggen. 'Daargelaten' betekent meer zoiets als 'buiten beschouwing gelaten'.
Buro mag niet meer geloof ik. Dat is weer terug bij vroeger dus bureauquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik word net door mijn 16-jarige zoon op mijn vingers vingers getikt![]()
Ik had een lijstje geschreven met de dingen die het nog moet doen voordat hij vanavond weggaat, waaronder "buro opruimen".
Ja, ik weet het, bureau, cadeau, ik wilde snel klaar zijn, het scheelt toch mooi 2 lettersquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Buro mag niet meer geloof ik. Dat is weer terug bij vroeger dus bureau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |