Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Haha zeg dat wel. Gelijkspel was terechter geweestquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
was me dat even een pot full of fuck zeg.
Lanzafame, Tshabalala heb je ook nog.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan heb ik de voorhoede
EL Ghanassy - N'Gog - Obertan
centraal achterin moet Mangala
Nu de rest nog invullen voor niet al te duur.
nou niet echt, ik had fucking 1 schot op doel ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:23 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Haha zeg dat wel. Gelijkspel was terechter geweest
Agbonlahorquote:The short version of the story is that Gabriel had three girlfriends at the same time. That on its own is something, but it gets better. Apparently the entire trio got pregnant, and Gabriel’s cover was blown after some of his girlfriends became suspicious about some text messaging that was going on behind their backs.
http://www.futhead.com/12/squad/533807quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lanzafame, Tshabalala heb je ook nog.
Ik ga ook eens voor je puzzelen, het begin is best leuk. 4-3-3 of 4-3-2-1?
Ik was de laatste dagen werken, en mn moeder heeft veel last van dr rug, dus daar ben ik ook wat tijd aan kwijt, waarschijnlijk pas zondag weer gelegenheid tot een rustig voetbal/fut dagjequote:
Ja, soms heb ik totaal geen lagg en een andere keer veel. Het was inderdaad stroperig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou niet echt, ik had fucking 1 schot op doel ofzomaar het liep ook gewoon totaal niet, zoooo stroperig
geen lag gemerkt trouwens.
Heb nieuwe controller vandaag binnen gehad, dus die gooi ik voorlopig nog niet kapot xDquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was de laatste dagen werken, en mn moeder heeft veel last van dr rug, dus daar ben ik ook wat tijd aan kwijt, waarschijnlijk pas zondag weer gelegenheid tot een rustig voetbal/fut dagjeLeuk dat je er weer bij bent. Hoop dat je je agressie wat de baas kan blijven dit keer, het kan echt heel leuk zijn
![]()
@GJE: helaas heb ik geen pay pal ....
In de tijd waarin hij 3 zwanger maakt doet een normale man er maar 1 zwanger. Dat kan 1 reden van zijn pace zijn dusquote:
wil je nog een potje? jij mag hosten en hopen op geen regen dit keerquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ja, soms heb ik totaal geen lagg en een andere keer veel. Het was inderdaad stroperig.
Ik invite je. Ik denk wel dat je het een kut camerastand vindquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wil je nog een potje? jij mag hosten en hopen op geen regen dit keer
we zullen zienquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik invite je. Ik denk wel dat je het een kut camerastand vind
Met onbekenden moet je wel oppassen, maar met FOK!ers heb ik er vertrouwen in dat je niet genaaid wordtquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is dat?
Wordt een beetje bang als ik lees over je geld terugvorderen etc.
Stop nou eens met dat eeuwige verbeterenquote:
Stop dan gewoon met fouten maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stop nou eens met dat eeuwige verbeteren
http://www.futhead.com/12/squad/533807quote:
Ik heb iets anders, kijken of ik 'm sluitend kan makenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/533807
Ik kom tot dat maar die CB naast Mangaladie kerel is echt bout, alleen 76 pace is degelijk.
Loties is wel goed maar dan moet ik andere buitenspeler hebben wat geen probleem is overigensquote:
Ghannassy krijgt tevens maar 7 chemquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/533964
Zoiets kan het worden, maar ik wil nog even verder puzzelen. (31k)
Godver, dat zie ik nu pas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ghannassy krijgt tevens maar 7 chemJorgacevic vind ik trouwens een pauper keeper
Ik had ook een SIF Mirallas elftal in gedachte, maar liep ook vast op de LB positie.. Je kunt er zo iets van maken, maar heeft Witzel wel slechts 7 chem. (Luiz ook, maar dat is een foutje van futhead volgens mij.. )quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:30 schreef Thorb het volgende:
E: Die LB ben ik niet zo van overtuigd, daar gaat het vooral om.
En als je witsel en fellaini dan omdraait?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had ook een SIF Mirallas elftal in gedachte, maar liep ook vast op de LB positie.. Je kunt er zo iets van maken, maar heeft Witzel wel slechts 7 chem. (Luiz ook, maar dat is een foutje van futhead volgens mij.. )
dit dus : http://www.futhead.com/12/squad/533989
Luiz heeft inderdaad 7 chem, geen foutje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had ook een SIF Mirallas elftal in gedachte, maar liep ook vast op de LB positie.. Je kunt er zo iets van maken, maar heeft Witzel wel slechts 7 chem. (Luiz ook, maar dat is een foutje van futhead volgens mij.. )
dit dus : http://www.futhead.com/12/squad/533989
Ja, is echt klote formeren, want sommige belgen zijn echt te goed om links te laten liggen..quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En als je witsel en fellaini dan omdraait?Ahh.. Taiwo natuurlijk.
Klopt, maar het lijkt mij dat Luiz met de link naar Silva/Kompany/Hart en Richards gewoon 9 chem zou moeten hebben.. Afijn, misschien ingame nog Felliani en Witsel omwisselen voor de betere verdeling van de posities..quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef Thorb het volgende:
Hmm ja, beetje jammer van Witsel idd. Cech kan ook op doel, dan heeft Luiz sowieso 9 en Kompany ook nog toch.
Één dode link (Witsel) en er staan geen landenlinks of dubbele links tegenover, dus 7 chem.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
Klopt, maar het lijkt mij dat Luiz met de link naar Silva/Kompany/Hart en Richards gewoon 9 chem zou moeten hebben.. Afijn, misschien ingame nog Felliani en Witsel omwisselen voor de betere verdeling van de posities..
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/533964hoi vdm.
Michael vorm is in formquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/533964hoi vdm.
Fülop dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gooi IF Gillet centraal en doe Ridgewell ipv Caulkertevens gooi ik een andere keeper erin
wutquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef Tim86 het volgende:
hey kasthomo's waarom heeft er hier niemand gepost dat er een Liga BBVA toernooi aan komt
Jammer dat die kaart van Stockdale niet bestaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fülop dus.Dat is de enige keuze als je 't bij silvers houdt.
[ afbeelding ]
Edit: Oh nee, zat goede engelse keepers. Ga voor Stockdale! Kijk die stats
[ afbeelding ]
Dat is wel de IF en niet de NIF, de NIF heeft 73quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fülop dus.Dat is de enige keuze als je 't bij silvers houdt.
[ afbeelding ]
Edit: Oh nee, zat goede engelse keepers. Ga voor Stockdale! Kijk die stats
[ afbeelding ]
ohjee, is het weer zo ver? Nu te laat om als een malle te gaan handelen. maar uit interesse.. wat gaat dat opleveren zon toernooiwinst?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef Tim86 het volgende:
hey kasthomo's waarom heeft er hier niemand gepost dat er een Liga BBVA toernooi aan komt
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is wel de IF en niet de NIF, de NIF heeft 73
Begint over 1 uur. Online bonus is 1 gold pack , offline 2500 coins.quote:
moet te doen zijn toch :pquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Omg.Minimaal 8 Liga BBVA spelers. Zal wel niet zo'n enorme hype worden denk ik.
Jou.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
Lindgren
[ afbeelding ]
Die keeper van jouw is niet in 74 bij Fulham. Ik kan altijd nog andere CM doen moet even een vinden die beter is dan Mceachran
Bezittelijk is jouw toch?quote:
Jouw keeper, keeper van jou.quote:
quote:
Onuoha > Naughtonquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
Lindgren
[ afbeelding ]
Die keeper van jouw is niet in 74 bij Fulham. Ik kan altijd nog andere CM doen moet even een vinden die beter is dan Mceachran
Waarom zo haten op Gilletquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Onuoha > Naughton
Iedereen > Gillet
Toch weer henk hoor die voorbeelden moet gevenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jouw keeper, keeper van jou.
Dat is van jou, jouw hond.
Welkom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ben ook eens met FUT begonnen, redelijk leuk als je een paar goede spelers koopt.
Moet alleen nog eens iets met contracten doen.
Draai die twee om dan. Dan heeft iedereen 9 chem en fappen we.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom zo haten op Gilletzijn schoten fap fap fap
Nu ook, alleen is futhead buggedquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Draai die twee om dan. Dan heeft iedereen 9 chem en fappen we.
Gillet heeft centraal ook 9 chem.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/533964
Het gaat me niet aan, maar vind het leuk om te weten... Wat heb je met de coins voor team gemaakt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Toch weer henk hoor die voorbeelden moet geven
Dat zoek je in FUT maar uit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gillet heeft centraal ook 9 chem.
2.5 + 2.5 + 1 = 6 en er zijn 6 linkjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Nog geen, ben nog aan het nadenken hahaquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat me niet aan, maar vind het leuk om te weten... Wat heb je met de coins voor team gemaakt?
100 chem en een hoop pace, dat is in het begin het belangrijkstequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef tochweerhenk het volgende:
1e keer dat ik als noob begon met FUT was wel leuk, verloor alle 3 wedstrijden online met 6-0 en toen had ik gouden basisspelers zonder reservespelers en geen geld meer om nieuwe te kopen, nu dus nieuw team gemaakt en speel het nu iets slimmer.
Ik denk dat je zonder pace en mét chemistry in het begin al een eind komtquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
100 chem en een hoop pace, dat is in het begin het belangrijkste
Gewoon heel Heerenveen of Utrecht kopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat je zonder pace en mét chemistry in het begin al een eind komt.
Kut formatie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
4-1-2-1-2, Liga BBVA + Serie A mix. 400 à 500k te besteden en het liefst iets met Zlatan. Wie buigt zich erover?![]()
Is voor de man hierboven; Isaac.
Alleen Cambiasso niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef Toefjes het volgende:
http://futhead.com/12/squad/534270
Leuk?
Die gozer moet zo'n lange slang aan zn neus hebben, want het is een stofzuiger. Voetballen moet je er niet mee, maar vind het serieus de beste CDM. Tenminste, voordat ik met Sissoko speeldequote:
Haha bedanktquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
4-1-2-1-2, Liga BBVA + Serie A mix. 400 à 500k te besteden en het liefst iets met Zlatan. Wie buigt zich erover?![]()
Kan je Silva en Chielline beter niet omdraaien? Of maakt dat geen reet uit in FUT.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef Toefjes het volgende:
Leuk?
Interessantquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef Toefjes het volgende:
Leuk?
Je zult wel veel moeten aanpassen hoor, bijvoorbeeld Higuain, de ene zweert erbij en knalt alles binnen met hem, de ander kan er helemaal niks mee. De een vindt Cambiasso niks, en ik vind m weer fantastisch, zelf maar ondervinden welke spelers je prettig vindt. Denk trouwens dat je nog wel iets over kunt houden qua budget, zarate, cambiasso, taiwo, maicon, steek.. het zijn niet de duurste spelers.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef Toefjes het volgende:
Leuk?
Het is lastig om daar echte hybrids mee te makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee man, maar daar speelde ik voordat ik een nieuw team ging maken mee, speelde wel goed.
Jup, ik gebruik jullie teams ook gewoon als advies weet je welquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zult wel veel moeten aanpassen hoor, bijvoorbeeld Higuain, de ene zweert erbij en knalt alles binnen met hem, de ander kan er helemaal niks mee. De een vindt Cambiasso niks, en ik vind m weer fantastisch, zelf maar ondervinden welke spelers je prettig vindt. Denk trouwens dat je nog wel iets over kunt houden qua budget, zarate, cambiasso, taiwo, maicon, steek.. het zijn niet de duurste spelers.
Dit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is lastig om daar echte hybrids mee te maken.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is lastig om daar echte hybrids mee te maken.
Welke formatie raden jullie aan dan?quote:
4222quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Welke formatie raad jij aan dan?
Wat is je speelstijl? Ga je graag naar de achterlijn en geef je een assist voor een kopper? Of trek je liever met je wingers naar binnen? Ben je een skiller, of laat je de L2 knop met rust? Zijn ook factoren die bepalen welke spelers bij je passen...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Welke formatie raad jij aan dan?
Op deze vraag krijg je 6 verschillende antwoordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Welke formatie raden jullie aan dan?
hmm, okequote:
Hmm ja veel factoren, nu je het zegt..quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is je speelstijl? Ga je graag naar de achterlijn en geef je een assist voor een kopper? Of trek je liever met je wingers naar binnen? Ben je een skiller, of laat je de L2 knop met rust? Zijn ook factoren die bepalen welke spelers bij je passen...
Dat is waarquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op deze vraag krijg je 6 verschillende antwoorden
http://futhead.com/12/squad/534385quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Nani lijkt me beter, voor minder geld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die hier ooit met IF Taarabt heeft gespeeld?
Zo ja, hoe speelde die?
vap vap vap.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/534385
Prijs van Vidal is niet meegerekend, dus het wordt wat duurder.
Wil een Afrikaans team makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nani lijkt me beter, voor minder geld.
Ziet er goed uit man, danku!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/534385
Prijs van Vidal is niet meegerekend, dus het wordt wat duurder.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik het bronzen toernooi gewonnen, wel met mijn Engelse bronzes maar het was niet makkelijk.. net 1-2 gewonnen in de finale.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik ook nog een IF Twigg uit een bronze pack dan
haha, hoeveel pakjes per dag trek je wel niet open? Hoor je hier vooral over bronzen en zilveren packsquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik ook nog een IF Twigg in een bronze pack dan
Hij is op PS3 zo'n 40k, dan heb je heel wat pakjes speling.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik ook nog een IF Twigg in een bronze pack dan
Of mensen die na een wedstrijd niet even wegklikken waardoor je de hele herhaling moet zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Nickskuh het volgende:
Speel tegen iemand die bij vrije trappen enzo gaat wachten en nergens doorklikt, echt fucking irritant
Je kan meestal blijven kopen. Je haalt bij 400c altijd winst uitquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, hoeveel pakjes per dag trek je wel niet open? Hoor je hier vooral over bronzen en zilveren packs
Ik heb tijdens HH bijna constant packs geopend, daarna wat minder want toen ging ik wat wedstrijden spelen. Ik ga tijdens HH waarschijnlijk weer constant packs openen (en dat op 2 accounts)quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, hoeveel pakjes per dag trek je wel niet open? Hoor je hier vooral over bronzen en zilveren packs
Pakjes verslaafdequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens HH bijna constant packs geopend, daarna wat minder want toen ging ik wat wedstrijden spelen. Ik ga tijdens HH waarschijnlijk weer constant packs openen (en dat op 2 accounts)
http://ultimatedb.nl/quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat is de gemiddelde prijs van UP Ba?
ultimatedb.nl heeft een antwoord voor al dit soort vragenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat is de gemiddelde prijs van UP Ba?
Kan dit mij mooi helpen bij het handelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is echt een supersite. Als een bijbel voor Futters
Ik heb hetzelfde. Ik heb eigenlijk het hele jaar nauwelijks gehandeld, maar gewoon steeds teams maken en die weer met winst verkopen. Op die manier toch 1 miljoen verdiend!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt geen zin meer om te handelen though..ben ruim een maand geleden al gekapt, heerlijk
Chill, voor het maken van teams!quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Chill, voor het maken van teams!![]()
Prijs kan je beter de DB gebruiken.
Inderdaad, maar dat kwam ook door traden en geluk in silver packs. Maar ik discard tijdens HH niet heel veel, ik verkoop fitness en healing kaarten gewoon.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pakjes verslaafdeMaar het heeft je geen windeieren gelegd , volgens mij val je in de categorie multi miljonair?
De Taiwo's was SB's ideequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik heb eigenlijk het hele jaar nauwelijks gehandeld, maar gewoon steeds teams maken en die weer met winst verkopen. Op die manier toch 1 miljoen verdiend!Natuurlijk af en toe wel een klein handeltje. Met als toppunt de Taiwo's
Wel even formatiekaarten regelen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
IF Zoet en IF Eriksen erbij
Vorig jaar toen IF Kabba uit was had ik veel meer uitgegeven en ik kreeg hem niet, en toen met dat lower league TOTY had ik ook redelijk wat uitgegeven en ik kreeg geen 1 IFquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
En dat ie er dan niet in zit.40k weggooien aan bronze packs.
Neequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel even formatiekaarten regelen!
Je weet dat er individuele chemistry is. Je kan de speler ook gewoon terugkopen in 433.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb 100 chem, ik ga idd niet meer uitgeven dan nodig is
Doe is niet zo dom aubquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker 6k uitgeven voor een speler van 200c. Lijkt me een prima plan ja.
Ik heb al 4 wedstrijden ermee gespeeld, ik heb 100 chem punt. De rest boeit me niks, kben niet zo´n ultimate chem geilerquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je weet dat er individuele chemistry is. Je kan de speler ook gewoon terugkopen in 433.
Ik zit nog te twijfelen of ik 400c packs moet openen of 1500c packs. In die van 400 had ik de beste speler (Taylor) maar in die van 1500 krijg ik veel meer rares. Alleen het duurt dan weer te lang om alles te verkopen. Jammer genoeg is Oduro nog maar 2k ofzo waardquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
Yeaah. Net Oduro 4-2-2-2 opstelling uit een 400coins pakje:d
Jij altijd met je *getrollquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wat nou, het is toch zo
en het is '' 'ns ''
ben je een beetje boos kentjequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij altijd met je kankergetroll
Winst is winst:Dquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik 400c packs moet openen of 1500c packs. In die van 400 had ik de beste speler (Taylor) maar in die van 1500 krijg ik veel meer rares. Alleen het duurt dan weer te lang om alles te verkopen. Jammer genoeg is Oduro nog maar 2k ofzo waard
Laten we het er op houden dat ik wat bier op heb.quote:
ik had al zo'n vermoeden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik wat bier op heb.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik wat bier op heb.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik 1 biertje op heb.
Is goed, zondag wordt de met-trainingsbroek-op-de-bank-voetbal-kijken-en-futten-dagquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
Toefjes,
zondag onze toernooi potjes spelen?
Als ik me team dan al gemaakt heb.
Gastquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij altijd met je kankergetroll
Had Alaba moeten zijn....quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nu pas dat er een MOTM Ashley Cole is
Is ie over de 1m80 nu? Dan wil ik m welquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie nu pas dat er een MOTM Ashley Cole is
Hopelijk speelt het nieuwe team een stuk beterquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, zondag wordt de met-trainingsbroek-op-de-bank-voetbal-kijken-en-futten-dag
Die is nuquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef Nickskuh het volgende:
is het nu happy hour of was dat 't vorige uur?
Nu dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef Nickskuh het volgende:
is het nu happy hour of was dat 't vorige uur?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:08 schreef Nickskuh het volgende:
oh nu me 100ste pakketje geopend voor die troffee
Isnie moeilijk hoor. Gewoon honderd+ spelers voor 300c en 600c kopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog 2troffeeën en dat zijn liedje er op zetten en een club waarde van 85Miljoenwat me nooit gaat lukken
Waarom doe je niet ff snel nummer erop zetten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog 2troffeeën en dat zijn liedje er op zetten en een club waarde van 85Miljoenwat me nooit gaat lukken
Haha ik weet het niet. Dacht dat iemand toestraks zei dat het van 0:00 tot 1:00 was, maar als je nu die pakjes van 25k kan kopen, zal het wel nu zijn inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je kan nu de pakjes van 25000Coins kopen. Dus ik denk nu
Geen zin inquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:11 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Waarom doe je niet ff snel nummer erop zetten?
maar 100 spelers?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Isnie moeilijk hoor. Gewoon honderd+ spelers voor 300c en 600c kopen.
Uhm, ik bedoelde te zeggen gouden spelers. Misschien ook wel meer hoor, maar dacht zoiets. Misschien was mijn startbedrag hoger...quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Geen zin in
[..]
maar 100 spelers?
Heb nu 430spelers in club en een clubwaarde van 25miljoen
Ik zit nu op 65 mln volgens mij. Gewoon veel rare bronzes erin hebben, zijn ook veel waard kwa club value.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoelde te zeggen gouden spelers. Misschien ook wel meer hoor, maar dacht zoiets. Misschien was mijn startbedrag hoger...
Heb zo'n 60gouden spelers. Ach ja komt van zelf wel, heb nog een half jaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoelde te zeggen gouden spelers. Misschien ook wel meer hoor, maar dacht zoiets. Misschien was mijn startbedrag hoger...
Wel origineelquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:54 schreef Tim86 het volgende:
wtf, in die under the cap cup speelde ik tegen iemand met het volledige team van Brighton Hove & Albion..mix van vooral matige silvers en een paar bronzes...6-4 winst met mega veel moeite..Zijn kerels vlogen over het veld en waren allemaal zo snel als Ronaldo en zo sterk als SIF Chiellini
11 ieren of 11 noord-ieren in de basisquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:09 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren wat de requirements waren van het Ierse toernooi? Voor diegene die nu nog wakker zijn is het wellicht handig om nu alvast in te slaan, want ik voorzie toch wel weer een kleine gekte rondom de goedkope BBVA spelers.
what did i miss?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:09 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand zich nog herinneren wat de requirements waren van het Ierse toernooi? Voor diegene die nu nog wakker zijn is het wellicht handig om nu alvast in te slaan, want ik voorzie toch wel weer een kleine gekte rondom de goedkope BBVA spelers.
Ik heb alvast alle Marcelo's onder de 2000c gekocht. Nu hopen dat de prijzen weer de pan uit rijzen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
11 ieren of 11 noord-ieren in de basis
Nu zijn het er 8. Zal prijzen van de Perea's enzo echt wel beïnvloeden, maar ik heb er geen tijd voor/wil er geen tijd meer in steken
Spanish Cupquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Begint over 1 uur. Online bonus is 1 gold pack , offline 2500 coins.
Eisen: Exact 8 Liga BBVA spelers in basis11
Er zijn mensen uit deze reeks die een hele voorraad Nederlanders hebben ingekocht voor Koninginnedagquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:54 schreef DutchSL het volgende:
Mooie troll van EA, al die mensen die Engelsen inkochten voor St Georges Day of zoiets.
Wel typisch dat dit soort toernooien altijd over of Frankrijk of Liga BBVA gaan
Ik heb hetzelfde probleem, half jaar geleden had ik altijd +4 goals wedstrijden maar dat is nu echt niet meer zo. Alleen maar full defence en eruit counteren. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk. Maar ik heb het gevoel dat een update alles veranderde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:04 schreef pascal08 het volgende:
Ik kan het mysterie maar niet ontrafelen. Toen ik begon met FUT liep alles zo lekker. Ik maakte prachtige goals van 30 meter en ik kon gewoon normaal een aanval opbouwen. Tegenwoordig is het een soort '3 passes > 1-2tje tussen de spitsen > finesse shot' spelletje geworden. Ik kom ook alleen maar tegenstanders tegen die er alles aan doen om te provoceren. Erg jammer, want het idee achter FUT is heel leuk, het spel ligt me alleen totaal niet. Veel te snel, weinig tijd om een tactische aanval te creëren en verdedigen is meer een kwestie van geluk dan een goede organisatie.
Jij bent echt raar..ik zie je daar al op je kamer zitten om half vier 's nachts om dit op te nemenquote:
Goedemorgen!quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Goeiemorgen, maar eens even wat goedkope BBVA'erts inslaan
quote:
Denk trouwens dat het slimmer is om je op andere spelers te focussen. Je moet excact 8 bbva spelers hebben. Dus 3 anderen moeten het aanvullen. Slimmer om je te focussen op Spanjaarden die elders spelen (Bojan, Reina, Torres, Enrique) (qua trading doeleinden dan;) )quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Goeiemorgen, maar eens even wat goedkope BBVA'erts inslaan
Hmm, thanks voor de tipquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk trouwens dat het slimmer is om je op andere spelers te focussen. Je moet excact 8 bbva spelers hebben. Dus 3 anderen moeten het aanvullen. Slimmer om je te focussen op Spanjaarden die elders spelen (Bojan, Reina, Torres, Enrique) (qua trading doeleinden dan;) )
Kut voor jequote:Op zaterdag 21 april 2012 09:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jammer dat ik Arsenal-Chelsea mis vandaag.
Wie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
Me dag kan niet beter beginnen de NUP voor 31K verkocht
Toch niet zonder contracten (en met een attributekaartje) erop gezet hequote:Op zaterdag 21 april 2012 09:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Suarez:P was er vergeten bij te zetten.
Hey dat is slimquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch niet zonder contracten (en met een attributekaartje) erop gezet he
Hij had nog 21wedstrijden denk ik, en hij had geen attributekaartjequote:Op zaterdag 21 april 2012 09:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch niet zonder contracten (en met een attributekaartje) erop gezet he
True dat, maar het is wel slim om erop te komenquote:
Heel origineel inderdaad, er staan maar duizenden van zulke kaarten op de markt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True dat, maar het is wel slim om erop te komen
Hij komt nooit bij die dure spelersquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat truukje nooit eerder had gezien?
Vast wel eens onbewust, maar ik heb nog nooit een speler boven de 30k gehad, dus dan zal het wel minder vaak gebeuren op budgetspelersquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat truukje nooit eerder had gezien?
Op welke positie heb je hem staan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:37 schreef Toefjes het volgende:
Had SIF Menez de laatste kans gegeven, stond in zn eerste 4 wedstrijden droog, scoort de baas gewoon 4 keer
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:12 schreef Walxie het volgende:
Iemand die nog iets overheeft voor 2,30 euro PayPal ongeveer? Moet er namelijk vanaf..
Ik had hem ook verkocht en nu heb ik spijt:-( Heb nooit al die coins meer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:48 schreef Reemi het volgende:
Ronaldo in een opwelling verkocht.Één speler voor zo veel geld is me toch wat teveel van het goede. Ik denk dat ik voor UP Nani ga, iemand ervaring met hem?
Heb je zo veel verlies op hem gemaakt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik had hem ook verkocht en nu heb ik spijt:-( Heb nooit al die coins meer.
Haha nee heb veel pakjes gekocht van me punten. Maar zou heb nu wel in een leuke hybrid willen zettenquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je zo veel verlies op hem gemaakt?
Tevens heb ik met een team nog nooit zo vaak verloren als met het Ronaldo team.Ongelooflijk.
BPLquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand die nog een 4atb goud team twv 20k weet te verzinnen?
Zolang er een goede pace in zit mag alles van mijquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
BPL
Serie A
Liga BBVA
Ligue 1
Liga Portuguesa
Liga do Brasil
Misschien één of een paar eisen?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang er een goede pace in zit mag alles van mij
Ik kan echt niks met trage spelersquote:
http://futhead.com/12/squad/536450quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan echt niks met trage spelers
http://www.futhead.com/12/squad/232955quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan echt niks met trage spelers
Zo probeert 'ie zijn voorhoede niet op te laten vallenquote:
Perea en IF Iraola ja. Carvalhoquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:30 schreef Walxie het volgende:
[..]
Is niet veel anders mogelijk, alleen Perea en RB Ramos..
Dat kan ook nog, of ik stop Bruno alves erin en dan een andere LB..quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Perea en IF Iraola ja. CarvalhoArbeloa
Perea is een baas, 1000000000x beter dan Carvalho. Ramos (en Iraola) ook beter dan Arbeloa.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:30 schreef Walxie het volgende:
[..]
Is niet veel anders mogelijk, alleen Perea en RB Ramos..
Ja inderdaad, twijfel alleen heel erg over iets met BBVA en Russisch, of iets met Dost..quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Perea is een baas, 1000000000x beter dan Carvalho. Ramos (en Iraola) ook beter dan Arbeloa.
Bbva!quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:39 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, twijfel alleen heel erg over iets met BBVA en Russisch, of iets met Dost..
Dat wel, maar niet lullig bedoelt, jij wilt nu al redelijk snel aan ander team omdat je erop uitgekeken bent. Dat had ik ook, maar toen probeerde ik ook een team om een IF te bouwen, en daar was ik binnen 3 uur al op uitgekeken,quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:51 schreef Walxie het volgende:
[..]
BBVA is best wel standaard.. dan even iets orgineels bedenken.
Zoek gewoon een thema uit. Maak een Aziatische team of zo. Dat is origineel. Russisch etc zijn ook gewoon standaard.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:51 schreef Walxie het volgende:
[..]
BBVA is best wel standaard.. dan even iets orgineels bedenken.
BBVA is wel standaard vind ik, want je hebt niet echt veel upgrades. Alleen CR7 en Messi etc.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet lullig bedoelt, jij wilt nu al redelijk snel aan ander team omdat je erop uitgekeken bent. Dat had ik ook, maar toen probeerde ik ook een team om een IF te bouwen, en daar was ik binnen 3 uur al op uitgekeken,
Als je liga bbva doet, kan je uitbreiden waar nodig etc. Gaat minder snel vervelen.
Aziatisch vind ik niet zo, ga ik liever voor Zuid-amerika of Afrikaquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zoek gewoon een thema uit. Maak een Aziatische team of zo. Dat is origineel. Russisch etc zijn ook gewoon standaard.
Het was ook gewoon een voorbeeldquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:02 schreef Walxie het volgende:
Aziatisch vind ik niet zo, ga ik liever voor Zuid-amerika of Afrika
Jawel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Het probleem is dat als je zoveel teams maakt, niks meer origineel is.
Maar waarom maak je zelf nooit teams eigenlijk? Je vind alles standaard wat hier gepost wordt voor jequote:
Joh, daarom neem ik iets orgineels..quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een voorbeeld. Het is gewoon dat je elke iets standaard vind en dan maak je iets wat je origineel lijkt en dan is na 1dag weer TP op. Zoek gewoon iets origineels zoals Zuid-Amerika. Daar kan je vaak genoeg je team verbeteren als die niet goed genoeg is.
Ik vond van welquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:09 schreef Reemi het volgende:
Komt Ibra tot zijn recht als spits in 4231?
Blijkbaar niet. Je vraagt alles aan ons en dan komen we met voorbeelden. Dan is het niet origineel of is het niet goed genoeg. Daarom probeer ik je duidelijk te maken dat je gewoon een team moet maken om een bepaald thema of bepaalde speler, je kan ook budget maken. Maar ga niet steeds om teams vragen om die dan weer in de grond te borenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:08 schreef Walxie het volgende:
[..]
Joh, daarom neem ik iets orgineels..
Ik zit er aan te denken om hem in de spits te zetten, met SIF Jovetic op CF.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond van wel. De CF en ST liggen wel vaak met elkaar te droogneuken op de grond, maar zodra je daar doorheen kan kijken komt alles goed
Dat gebeurde bij mij alleen bij 4-4-1-1 opstelling. Dat is best wel irritant, want je kan dan bijvoorbeeld nooit de bal pakken als die kort wordt gespeeldquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond van wel. De CF en ST liggen wel vaak met elkaar te droogneuken op de grond, maar zodra je daar doorheen kan kijken komt alles goed
Dan is niks orgineel, iedereen heeft wel iets .:Pquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Je vraagt alles aan ons en dan komen we met voorbeelden. Dan is het niet origineel of is het niet goed genoeg. Daarom probeer ik je duidelijk te maken dat je gewoon een team moet maken om een bepaald thema of bepaalde speler, je kan ook budget maken. Maar ga niet steeds om teams vragen om die dan weer in de grond te boren
Als jij dat zo inziet, ok.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je loopt alleen maar hier te mekkeren dat alles te standaard is en niet origineel.
Het is gewoon zoquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:13 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dan is niks orgineel, iedereen heeft wel iets .:P
[..]
Als jij dat zo inziet, ok.
??quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:13 schreef Walxie het volgende:
Dan is niks orgineel, iedereen heeft wel iets .:P
Ik bedoel met orgineel, dat het niet vaak voor komt. Maar iedereen heeft wel iets, zo bedoel ik het hoor..quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
??![]()
Maak dan geen team.
Lijkt wel alsof je niet wil begrijpen wat ik typ. Jij vindt niks origineels, dus laat ik het je zelf maken d.m.v. een tip. Weet je, zoekt het maar uit.Ik probeer te helpen, maar dat zie je blijkbaar niet.
Jij was toch ook zo?quote:
lekker eigenwijs, kutpubertjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
??![]()
Maak dan geen team.
Lijkt wel alsof je niet wil begrijpen wat ik typ. Jij vindt niks origineels, dus laat ik het je zelf maken d.m.v. een tip. Weet je, zoekt het maar uit.Ik probeer te helpen, maar dat zie je blijkbaar niet.
Niet zo als jou, jij laat complete teams maken om ze vervolgens na 2 potjes op de pile te zettenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:19 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik bedoel met orgineel, dat het niet vaak voor komt. Maar iedereen heeft wel iets, zo bedoel ik het hoor..
[..]
Jij was toch ook zo?
Iets wat bijna niemand heeft is origineel. Dus als 2000 mensen ong. zo'n team hebben is het origineelquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:19 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik bedoel met orgineel, dat het niet vaak voor komt. Maar iedereen heeft wel iets, zo bedoel ik het hoor..
[..]
Jij was toch ook zo?
Dat werd hier wel gezegd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet zo als jou, jij laat complete teams maken om ze vervolgens na 2 potjes op de pile te zetten
Ja, dat wil ik ook juist gaan doen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Iets wat bijna niemand heeft is origineel. Dus als 2000 mensen ong. zo'n team hebben is het origineel. Maak gewoon een team dat je leuk lijkt origineel of niet
Het gaat erom dat het fijn speelt en niet meteen op de TP staat. Dus het hoeft neit altijd origineel te zijn
Je bent zelf ook nog 16 johquote:
Het heet ook niet voor niets Ultimate team hé, haha.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Klopt. Het lijkt nooit goed genoeg te zijn.
Toenet wou je nog iets origineelsquote:
Ik bedoel orgineel, mijn leesfout.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toenet wou je nog iets origineels. Ach ja zeg maar wanneer je team klaar is. Kunnen we na der hand nog altijd tips geven.
Ja klopt liet me even gaan sorryquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:25 schreef Walxie het volgende:
[..]
Het heet ook niet voor niets Ultimate team hé, haha.
Geen probleem, heb er al evaring mee hier thuis!quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja klopt liet me even gaan sorry. Het is nog ochtend neem me niet kwalijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |