Eh, afgelopen sinterklaas bedoel ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook wat lastig, gezien 't pas april is.
Welke sinterklaas wel dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eh, afgelopen sinterklaas bedoel ik
Dus 1x per 2 dagen?quote:
Ach, ik zou het niet erg vinden af en toe te batsen hoor. Zou alleen niet weten met wie?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik niet echt heel veel seks hoor. Gemiddeld een halve keer per dag ofzo.
Waarom ben je laf?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben laf. Simpel. Als ik het een paar keer had geprobeerd had ik wel geneukt denk ik.
Bedoel meer in de zin menig functioneel ontwerp bevat als dan constructies... als programmeur moet je die regelmatig toch lezen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar gevoelsmatig is het niet logisch. Er is een reden dat zoveel mensen het fout doen
Je had toch scharrels van de opleiding ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik zou het niet erg vinden af en toe te batsen hoor. Zou alleen niet weten met wie?
Trusten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga poging doen tot slapen, morgen vroeg op!
Truste!!
Nja, die keren per week zijn wel allemaal op één of twee dagenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
Dus 1x per 2 dagen?
Hmmm, ok doe mij maar als ik het middel 1x in de 10 jaar
zuuuuuuuuuuuuucht
Omdat ik bang ben dat weer verander in een jankbal die 4 dagen levenloos naar de Lama's zit te kijken.quote:
Net als met het wiskundige 'a = b' tegenover het taalkundige 'een koe is rood'quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar gevoelsmatig is het niet logisch. Er is een reden dat zoveel mensen het fout doen
Volgens mij die twee jaar daarvoor. Die het jaar voor de afgelopen kreeg ik anti-masturbatory kauwgomquote:
Maar die =en zijn ook anders.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Net als met het wiskundige 'a = b' tegenover het taalkundige 'een koe is rood'
(want als a = b en c = b dan a = c maar als een vrachtwagen rood is en een tomaat ook dan is een vrachtwagen nog geen tomaat)
Slechts flirten. Geen echte interesse in ze.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je had toch scharrels van de opleiding ofzo?
Vandaag niet. Ben kapot. Stage en werk gedaan. Nu even ontstressen in bed. Had je misschien even iets eerder moeten zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat weer verander in een jankbal die 4 dagen levenloos naar de Lama's zit te kijken.
Ahh, wacht je al zo lang op me?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij die twee jaar daarvoor. Die het jaar voor de afgelopen kreeg is anti-masturbatory kauwgom
Ja, daarom kan het verwarrend zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die =en zijn ook anders.
Als a=b geldt ook b=a maar een koe is rood =/ rood is een koe
Maar die vergelijking is niet echt eerlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Net als met het wiskundige 'a = b' tegenover het taalkundige 'een koe is rood'
(want als a = b en c = b dan a = c maar als een vrachtwagen rood is en een tomaat ook dan is een vrachtwagen nog geen tomaat)
Tsja, als je zin hebt om te batsen.. boeit het dan hoeveel interesse je in ze hebt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slechts flirten. Geen echte interesse in ze.
Doe je je best om op de AVNZMG-banga lijst te komen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ahh, wacht je al zo lang op me?
Zal ik je dan maar mijn Facebook dm'en, kunnen we een datum prikken.
Ik help enkel een kutkloontje uit de brand.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je je best om op de AVNZMG-banga lijst te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle vrouwen staan wel in de top 10 dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je je best om op de AVNZMG-banga lijst te komen?
Welke? Die tussen de is-sen of die tussen dit wiskundige ding dat je op intuïtie misschien fout zou doen en die vorige?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar die vergelijking is niet echt eerlijk.
Niet dat dat echt zou gebeuren (tenzij echt verliefd) maar toch schuilt er die angst.quote:
Er zijn toch wel meer dan 10 vrouwen hier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alle vrouwen staan wel in de top 10 dan.
Als je ze wilt batsen heb je interesse in ze.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, als je zin hebt om te batsen.. boeit het dan hoeveel interesse je in ze hebt?
Niks mis mee, 4 dagen de lama's kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat weer verander in een jankbal die 4 dagen levenloos naar de Lama's zit te kijken.
Of je bent gewoon geil.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je ze wilt batsen heb je interesse in ze.
Kennelijk is de nood niet zo hoog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, als je zin hebt om te batsen.. boeit het dan hoeveel interesse je in ze hebt?
Ook nu je weet dat er vrouwen in je zijn geïnteresseerd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet dat dat echt zou gebeuren (tenzij echt verliefd) maar toch schuilt er die angst.
True. En Drommel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alle vrouwen staan wel in de top 10 dan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik help enkel een kutkloontje uit de brand.Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |