Ach, er zijn best lekkere sletten tochquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen sletten neuken met iedereen
Het gaat nu even over het moment zelf hè.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Mannen kennen het begrip 'laatste' niet.
Nee hoor, anders zouden hier niet zoveel maagden zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sletten zijn beter in bed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dan is niemand een slet, want jij bent maagd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, er zijn best lekkere sletten toch
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
Snatch is echt een vette film trouwens.
Hardd, sinds wanneer zit jij in de lumped element modelling?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die gedachte kwam ook bij mij op een tijd geleden nadat ik er een college over gehad had
Ben ongelofelijk druk, en er is nog veel ruimte voor verbetering op zoveel vlakken, maar het gaat goedquote:
Doel je nou op jezelf?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, er zijn best lekkere sletten toch
Zonder ondertiteling gekeken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
Snatch is echt een vette film trouwens.
Hoe maagd ben jij nog MFN?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan is niemand een slet, want jij bent maagd.
Ofniedan?
Wat, jij heb bal-/konthaar wegschroeiacties mee mogen maken?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat nu even over het moment zelf hè.
Andere wraakdingen daargelaten. Want dat vertrouwen wordt bijna elke keer bij zo'n gezamenlijke bal-/konthaar wegschroei actie wel geschonden van wat ik gezien heb.
'Alleen sletten neuken met iedereen' impliceert niet dat een slet met iedereen neukt, maar wel dat als iemand met iedereen neukt, het dan een slet is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ofniedan?
Sletten neuken niet iedereen, alleen heel veel mensen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zat in inleiding elektronica en elektrotechniek, in die oude tijden dat ik nog student wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hardd, sinds wanneer zit jij in de lumped element modelling?
[ afbeelding ]
Maar verder heb je gelijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ofniedan?
Ja maar je was net tot de conclusie gekomen dat jij iedereen was. En als er niemand met jou neukt, neukt niemand met iedereen. Dus zijn er geen sletten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
'Alleen sletten neuken met iedereen' impliceert niet dat een slet met iedereen neukt, maar wel dat als iemand met iedereen neukt, het dan een slet is.
Officieel ik nog, maar ben er klaar meequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat in inleiding elektronica en elektrotechniek, in die oude tijden dat ik nog student was
Ik heb het een en ander gezien ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jij heb bal-/konthaar wegschroeiacties mee mogen maken?
WAT SCHATTIG! kun je er wat meer over vertellen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat in inleiding elektronica en elektrotechniek, in die oude tijden dat ik nog student was
Jou kick Twiquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef twi het volgende:
Verdomme, ga nou niet zo moeilijk lopen doen over regeltjes, het was net zo leuk met dat geflame.
Ik voel je broeder.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
Officieel ik nog, maar ben er klaar mee
Er kan een slet zijn die niet met iedereen neukt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar je was net tot de conclusie gekomen dat jij iedereen was. En als er niemand met jou neukt, neukt niemand met iedereen. Dus zijn er geen sletten.
True. Maar laatste half jaar win jij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aantal sekspartners in mijn hele leven: 1.
Ik denk dat ik van je win in kuisheid.
En dan nog tentamens verkrachtenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er kan een slet zijn die niet met iedereen neukt.
'Als iemand alcohol koopt, is diegene 16 jaar of ouder' impliceert ook niet dat iedereen die 16 of ouder is alcohol koopt
Sterker nog, in dit geval zijn er enkel sletten die niet met iedereen neuken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er kan een slet zijn die niet met iedereen neukt.
'Als iemand alcohol koopt, is diegene 16 jaar of ouder' impliceert ook niet dat iedereen die 16 of ouder is alcohol koopt
Truequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sterker nog, in dit geval zijn er enkel sletten die niet met iedereen neuken.
Ik had niet geleerd, bohquote:
Zucht voor mij wel, maar wil het mezelf niet meer aandoen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel je broeder.
Alleen zitten er voor mij geen financiële consequenties aan vast.
Even opgezocht, https://osiris.utwente.nl(...)580&collegejaar=2011quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WAT SCHATTIG! kun je er wat meer over vertellen?
http://www.wiskundemeisjes.nl/20120107/de-kaarten-van-wason/quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat ik overigens niet snap, maar vooruit.
Ik heb nog nooit een pandapunt bezeten, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True. Maar laatste half jaar win jij.
Is dat de reden dat jij niet neukt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
http://www.wiskundemeisjes.nl/20120107/de-kaarten-van-wason/
Een van de velen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is dat de reden dat jij niet neukt?
Bizar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pandapunt bezeten, dat moet ik toegeven.
De eerste keer dat iemand me dat probleem voorlegde deed ik dat ook foutquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
http://www.wiskundemeisjes.nl/20120107/de-kaarten-van-wason/
Oh is dat het, heb je al condooms gekocht dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik spaar mezelf voor jou, mfn, dat weet je.
brr ziet er eng uit. alleen dat Osiris al. deze shit zou ik niet halenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even opgezocht, https://osiris.utwente.nl(...)580&collegejaar=2011
Heb je haast?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh is dat het, heb je al condooms gekocht dan?
OMG ik deed het goed, ik ben slimmer dan benzinnnnn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
De eerste keer dat iemand me dat probleem voorlegde deed ik dat ook fout![]()
Ze is 19 en nog bij haar eerste vriendje.quote:
Ik vind slimme meisjes leuk, daten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
OMG ik deed het goed, ik ben slimmer dan benzinnnnn.![]()
18 nog maar hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en nog bij haar eerste vriendje.
Zo bizar is dat niet.
Tellen de pandapunten dan niet wanneer je jonger bent dan 18?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is 19 en nog bij haar eerste vriendje.
Zo bizar is dat niet.
Ze tellen niet tot je ontmaagding.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tellen de pandapunten dan niet wanneer je jonger bent dan 18?
De pandapunten tellen niet voordat je ontmaagd bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tellen de pandapunten dan niet wanneer je jonger bent dan 18?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |