Maar daar hadden kloon en ik 't ook overquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, je kent een waarde 'rood' toe, dat is heel anders dan gelijkstellen.
En die ene Franse kerel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wedijveren met scrwls om de nummer 1 positie op de mannelijke bangalijst.
BROFISTquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd de lekkere dingen op mijn bord als laatste op.
Screw is waarschijnlijk ook heter dan hij is omdat hij onbereikbaar is. Minibeer is bereikbaarder, dat kan tegen hem werken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wedijveren met scrwls om de nummer 1 positie op de mannelijke bangalijst.
dat kloptquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, je kent een waarde 'rood' toe, dat is heel anders dan gelijkstellen.
Of dat jij hem gewoon niet krijgt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
Dat je er niet makkelijk in bent dus...
Bovendien is het niet aan te raden om een programmeur functionele uitspraken te laten doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het functionele ontwerp wordt voornamelijk gebruikt om een offerte te doen in de praktijk.
Je omschrijft wat het product allemaal moet kunnen en hangt daar een prijskaartje aan. Als de klant later dingen wil wijzigen wordt dit apart berekend.
Dus het functionele ontwerp is ontzettend belangrijk.
Nja, dat is het mooie, uiteindelijk moet de klant altijd extra betalen. Ik heb altijd bij bedrijfjes gewerkt waar offertes compleet gefingeerd werdenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef Tangledup het volgende:
Het functionele ontwerp wordt voornamelijk gebruikt om een offerte te doen in de praktijk.
Je omschrijft wat het product allemaal moet kunnen en hangt daar een prijskaartje aan. Als de klant later dingen wil wijzigen wordt dit apart berekend.
Dus het functionele ontwerp is ontzettend belangrijk.
Nerdseks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef twi het volgende:
Als C_M nou eens van jongere kerels zou houden, dan had ze met kutkloon en benzin goud in handen hier.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
Maar wat een lekker ding is het toch he
Dat is nou weer balen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef twi het volgende:
Als C_M nou eens van jongere kerels zou houden, dan had ze met kutkloon en benzin goud in handen hier.
Omdat je me eng vindquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of dat jij hem gewoon niet krijgt.
Ik heb van die filmpjes gekeken op YT, waardeloos dat niemand Meg hoog zetquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nerdseks.
[..]
Ik moest aan jou denken.
Ik ben al niet jong meerquote:
Hey eh, kutkloon is al besproken hè.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef twi het volgende:
Wie zegt iets over fout wat ik zeg dat ik denk dat je verkeerde opleiding gekozen hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom vind je dat fout als ik iets over koeien zeg? De link ontgaat me.
Er zit trouwens bij mijn studievereniging een meisje dat best wel op jou lijktquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb van die filmpjes gekeken op YT, waardeloos dat niemand Meg hoog zet
Waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie zegt iets over fout wat ik zeg dat ik denk dat je verkeerde opleiding gekozen hebt.
Pas in januari 2014quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hey eh, kutkloon is al besproken hè.
Uiterlijk of innerlijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zit trouwens bij mijn studievereniging een meisje dat best wel op jou lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |