Ahh, wacht je al zo lang op me?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij die twee jaar daarvoor. Die het jaar voor de afgelopen kreeg is anti-masturbatory kauwgom
Ja, daarom kan het verwarrend zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die =en zijn ook anders.
Als a=b geldt ook b=a maar een koe is rood =/ rood is een koe
Maar die vergelijking is niet echt eerlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Net als met het wiskundige 'a = b' tegenover het taalkundige 'een koe is rood'
(want als a = b en c = b dan a = c maar als een vrachtwagen rood is en een tomaat ook dan is een vrachtwagen nog geen tomaat)
Tsja, als je zin hebt om te batsen.. boeit het dan hoeveel interesse je in ze hebt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slechts flirten. Geen echte interesse in ze.
Doe je je best om op de AVNZMG-banga lijst te komen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ahh, wacht je al zo lang op me?
Zal ik je dan maar mijn Facebook dm'en, kunnen we een datum prikken.
Ik help enkel een kutkloontje uit de brand.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je je best om op de AVNZMG-banga lijst te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle vrouwen staan wel in de top 10 dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je je best om op de AVNZMG-banga lijst te komen?
Welke? Die tussen de is-sen of die tussen dit wiskundige ding dat je op intuïtie misschien fout zou doen en die vorige?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar die vergelijking is niet echt eerlijk.
Niet dat dat echt zou gebeuren (tenzij echt verliefd) maar toch schuilt er die angst.quote:
Er zijn toch wel meer dan 10 vrouwen hier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alle vrouwen staan wel in de top 10 dan.
Als je ze wilt batsen heb je interesse in ze.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, als je zin hebt om te batsen.. boeit het dan hoeveel interesse je in ze hebt?
Niks mis mee, 4 dagen de lama's kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat weer verander in een jankbal die 4 dagen levenloos naar de Lama's zit te kijken.
Of je bent gewoon geil.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je ze wilt batsen heb je interesse in ze.
Kennelijk is de nood niet zo hoog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, als je zin hebt om te batsen.. boeit het dan hoeveel interesse je in ze hebt?
Ook nu je weet dat er vrouwen in je zijn geïnteresseerd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet dat dat echt zou gebeuren (tenzij echt verliefd) maar toch schuilt er die angst.
True. En Drommel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alle vrouwen staan wel in de top 10 dan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik help enkel een kutkloontje uit de brand.Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Alles voor januari 2014 is dus goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat eerstequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Welke? Die tussen de is-sen of die tussen dit wiskundige ding dat je op intuïtie misschien fout zou doen en die vorige?
Krijg je zo'n aanbod, en dan zit je gelijk aan januari 2014 te denken. Zo kom je er nooit, natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alles voor januari 2014 is dus goed.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat eerste
Als je zegt een tomaat is rood bedoelt je niet is als gelijksteller, maar om aan te geven dat rood een eigenschap is van het voorwerp, maar dat is zo omslachtig om te zeggen.
Ach, per definitie is het functionele ontwerp toch fout omdat alle klanten/opdrachtgevers complete idioten zijn. Die dingen lezen heeft veel minder zin dan goede acceptatietests van onderdelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bedoel meer in de zin menig functioneel ontwerp bevat als dan constructies... als programmeur moet je die regelmatig toch lezen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alles voor januari 2014 is dus goed.
Je hebt de verkeerde opleiding gekozen...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat eerste
Als je zegt een tomaat is rood bedoelt je niet is als gelijksteller, maar om aan te geven dat rood een eigenschap is van het voorwerp, maar dat is zo omslachtig om te zeggen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, per definitie is het functionele ontwerp toch fout omdat alle klanten/opdrachtgevers complete idioten zijn. Die dingen lezen heeft veel minder zin dan goede acceptatietests van onderdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |