Ik ben bang dat het toch teveel van ons vergt. Ik ben nog steeds verliefd op de auto, maargoed, heb uiteindelijk liever een lopende waar ik aan kan beginnen. Ik wil het nog steeds allemaal leren, maar ik heb niet eens genoeg kennis om de motor te fixen.:(quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Ah wat jammer nou, ik heb dat topic nog gevolgd...
Ja dat snap ik wel. Als de motor niet loopt en het is lastig om 'm lopend te krijgen dan verlies je denk ik ook snel de motivatie om er verder mee te gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het toch teveel van ons vergt. Ik ben nog steeds verliefd op de auto, maargoed, heb uiteindelijk liever een lopende waar ik aan kan beginnen. Ik wil het nog steeds allemaal leren, maar ik heb niet eens genoeg kennis om de motor te fixen.:(
De motor is wel lopend te krijgen, daar twijfel ik niet aan. Ik kan het echter niet zelf en ik wil de vriend van mijn moeder er ook niet mee opzadelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Als de motor niet loopt en het is lastig om 'm lopend te krijgen dan verlies je denk ik ook snel de motivatie om er verder mee te gaan.
Klinkt heel leuk, maar heb er geen ruimte voor.quote:
Ach, kom maar een keer kijken anders!quote:Op zondag 22 april 2012 02:12 schreef Herr.Flick het volgende:
Tegen (alle) beter weten in..
200 euro..
edit: teveel bier gedronken gisteren, toch nog maar eens over nadenken!
Is opzich geen punt, er is altijd wel iemand aanwezig. Ben nu nog in polen maar stuur je later een pm met het adres enzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:37 schreef Herr.Flick het volgende:
Onder (nog grote) voorbehoud zou ik maandag kunnen komen kijken, in moet dan nl. waarschijnlijk naar friesland op en neer, en kom dan "in principe" langs zutphen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |