interessant... Wel type is dat dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ziet er goed uit, niet duur voor dat geld.. Het voordeel van die Velbon is wel dat hij erg licht is om mee te nemen, maar alsnog een waterpas en vloeistofkop heeft. Heeft me gelukkig ook niets gekost..
Kom net dit tegen: http://www.kickstarter.co(...)mounted-follow-focusquote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
maar dit is allemaal rail montage he ? is er geen follow focus die je gewoon zo op je camera kan zetten zonder een rig nodig te hebben ?
Het is een kickstarter project he, dus het bestaat nog niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nice!
Animo voor een inkoopactie ? met 10 man ofzo ?
Je hebt follow focus, maar voor stabiliteit raad je het niet aan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:03 schreef Stefan het volgende:
Die heb ik, maar die kost 200 euro en moet op een rig
Oh nvm, is een software fout.quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:49 schreef LolaLovesYou het volgende:
Probleem.
Ik heb een filmpje gemaakt van een Bandje wat ze graag willen hebben,
dus ik import hem via lightroom waar hij opeens maar de eerste 22 seconden afspeeld en dan
roept ie gewoon dat het filmpje afgelopen is, terwijl het filmpje 5 minuten + is.
Ook als ik hem exporteer slaat hij alleen de eerste 22 seconden op.
Is dit gewoon omdat canon vind dat je iets anders moet kopen voor je filmpjes of
gewoon een faal actie in de software?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |