Ow hou op schei uit! Als ik er aan terugdenk voel ik het weer.... Ik had spierpijn in spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb het lef niet want dan ga ik naar de beste masseuse en stuur je de rekening. Ik heb drie dagen lang door spierpijn niets kunnen doen.
Die was nog van het vorige deel, weet je een andere?quote:
Nog een dagje en dan is er weer een volgend deel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 de topictitel nog een leest.. en nog eens..
Dit is een doordenker geloof ik
Welja.. begint het juist een beetje leuk te worden, laat jij verstek gaan..quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:00 schreef Merlijn het volgende:
Pfff, zou ik eens gek doen en naar bed gaan? Ben gesloopt...
Heb je Rutte op de chat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef vannelle het volgende:
Ik ga msn ff aanzetten, weer contact maken met Den Haag
quote:
skype werkt ook beter als msn joh..quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, andere vriend.
Toch maar Skype gedaan, scheelt typen
Dat vind ik ook maar in eens wou bijna niemand het meer want het was msn geworden. Terwijl skype al veel meer kon.quote:
Ja nou ik heb beide, maarre ik ben toch meer een skype type.. msn loopt heel erg achter, terwijl skype meer en eer uitbreidquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar in eens wou bijna niemand het meer want het was msn geworden. Terwijl skype al veel meer kon.
Same here, al msn ik met meer mensen dan ik er mee skype.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja nou ik heb beide, maarre ik ben toch meer een skype type.. msn loopt heel erg achter, terwijl skype meer en eer uitbreid
MSN vind ik onpersoonlijker en skype kan idd meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja nou ik heb beide, maarre ik ben toch meer een skype type.. msn loopt heel erg achter, terwijl skype meer en eer uitbreid
* Ireth gaat gezellig naast JK zitten...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 haakt even af bij de di(gi)scussie..
Nerds![]()
Je begrijpt het gewoon niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 haakt even af bij de di(gi)scussie..
Nerds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |