Leuk, maar dan hebben anderen last van mij, das ook niet m'n bedoelingquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterkere antennen kopen en op dezelfde freq snoeiharde deathmetal gaan uitzenden
ja en? nu heb jij last van die piraat en dan kun je iig zelf draaien waar je zin in hebt en andere mee laten genietenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk, maar dan hebben anderen last van mij, das ook niet m'n bedoeling
Dat zou mij in feite net zo fout maken als die zendamateur. Komt voor mij overeen met dat je een fiets gaat jatten van iemand anders, omdat je eigen gestolen isquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja en? nu heb jij last van die piraat en dan kun je iig zelf draaien waar je zin in hebt en andere mee laten genieten
kloptquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou mij in feite net zo fout maken als die zendamateur. Komt voor mij overeen met dat je een fiets gaat jatten van iemand anders, omdat je eigen gestolen is
Dan ga ik luisterenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterkere antennen kopen en op dezelfde freq snoeiharde deathmetal gaan uitzenden
Kan ik al wat van Cannibal Corpse aanvragen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu wordt de verleiding wel erg groot...
ah, de favoriete band van Jim Carreyquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan ik al wat van Cannibal Corpse aanvragen?
Dat doet iedereen tochquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:23 schreef wolfrolf het volgende:
Waarschuwing, minthy maakt niet bestaande woorden op woordfeut!!1 PAS OP PAS OP!!!!!!1!11!!!!1!111!!!!!!1
ik niet...quote:
Ja hoor! Zal even een duik maken in de platenkast van m'n ex, staat enorm veel metal inquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan ik al wat van Cannibal Corpse aanvragen?
Same herequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet...
ik heb ook nog nooit gewordfeud...
Doe maar "A Skull Full of Maggots"quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor! Zal even een duik maken in de platenkast van m'n ex, staat enorm veel metal in
Bestaan wel! 1 tet, 2 tetsquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:23 schreef wolfrolf het volgende:
Waarschuwing, minthy maakt niet bestaande woorden op woordfeut!!1 PAS OP PAS OP!!!!!!1!11!!!!1!111!!!!!!1
Ga voor je kijken!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe maar "A Skull Full of Maggots"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |