Die glitch is toch gepatched?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:05 schreef Antilurker het volgende:
[..]
En hoeveel kills had hij daar precies mee?
Btw ik heb SitRep pro eindelijk met dank aan die glitch.
Ik voel me daar wel prettig bij, omdat ik mn secondary nooit gebruik. Liever de acr met extended mags.. En soms heb ik pech en zijn mijn kogels dan bijna opquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:02 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik vind juist scavenger op 4 kills zonde.
Jup maar in hardcore tdm kun je alles van je team gewoon kapot maken. Dat geld namelijk nog wel.quote:Op zondag 29 april 2012 02:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die glitch is toch gepatched?
Met die trophy system?
Aaah nice, kan ik eindelijk Sitrep Pro halenquote:Op zondag 29 april 2012 12:31 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Jup maar in hardcore tdm kun je alles van je team gewoon kapot maken. Dat geld namelijk nog wel.
Je kan toch gewoon ff met een team-mate met tactical insertion zijn claymore's mollen ofzo toch?quote:Op zondag 29 april 2012 12:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Aaah nice, kan ik eindelijk Sitrep Pro halen
Edit: ok, dat schiet nog niks op merk ik. Plus ik heb een hekel aan HC
Oh ja, regel ik vanmiddag wel even met iemandquote:Op zondag 29 april 2012 12:55 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ff met een team-mate met tactical insertion zijn claymore's mollen ofzo toch?
Jaquote:Op zondag 29 april 2012 13:23 schreef SoldMayor het volgende:
Als ik nou elite koop loopt het dan tijdens Black Ops 2 gewoon door?
En doe HC DOM.quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh ja, regel ik vanmiddag wel even met iemand
Zuur, net mijn 25ste MOAB en mijn 1ste op Mission gehaaldquote:Op zondag 29 april 2012 19:05 schreef SunTzu het volgende:
Kut man, zat net 1 kill van mijn eerste MOAB af en toen was het potje afgelopen.
Wow, hoeveel Moabs heb je dit weekend gehaald? 5?quote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zuur, net mijn 25ste MOAB en mijn 1ste op Mission gehaald
PC gamers mogen gratis MW3 uitproberen dit weekend geloof ik.. Dus easy gamesquote:Op zondag 29 april 2012 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wow, hoeveel Moabs heb je dit weekend gehaald? 5?
8 of 9quote:Op zondag 29 april 2012 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wow, hoeveel Moabs heb je dit weekend gehaald? 5?
Hoe de fuck doe je dat ben zelf redelijk goed en ben 5 de prestige en nooit moab gehaald kut campers tips ...quote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zuur, net mijn 25ste MOAB en mijn 1ste op Mission gehaald
Kijk mijn video's!quote:Op zondag 29 april 2012 20:12 schreef havoboy014 het volgende:
[..]
Hoe de fuck doe je dat ben zelf redelijk goed en ben 5 de prestige en nooit moab gehaald kut campers tips ...
Bedankt man maar je speelt op pc om een of andere reden lijkt mij dat fijner/makkelijker ,ik zal je video's is checkenquote:Op zondag 29 april 2012 20:20 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Kijk mijn video's!![]()
De beste tip; Je mini-map is je allergrootste vriend.
Ik denk ook dat het op de pc fijner speelt, alleen denk ik ook dat moabs halen op de console makkelijker is.quote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef havoboy014 het volgende:
[..]
Bedankt man maar je speelt op pc om een of andere reden lijkt mij dat fijner/makkelijker ,ik zal je video's is checken
Als je pc niet aan de lopende band crashtquote:Op maandag 30 april 2012 11:44 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het op de pc fijner speelt, alleen denk ik ook dat moabs halen op de console makkelijker is.
Beter juist, t is een kut map.quote:Op maandag 30 april 2012 14:08 schreef TwyLight het volgende:
Krijgen jullie wel eens Downturn? Ik heb die map maar één keer gespeeld en zie hem ook noooit voorbij komen in de lobbies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |