Ik speel er vrijwel nooit mee maar je enemy is een stuk sneller dood aangezien je sneller schiet, toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Rapid fire heeft toch niet zoveel effect?
jip maar 10% itt 25% op de P90 bvbquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik bedoel trouwens op de MP7, op sommige wapens heeft het wel meer effect maar op de MP7 minder dacht ik.
Mja, kwamen nog allemaal uit het free-to-play newb weekendquote:
Of niet.quote:
Hm tja, movement is belangrijk, als je ergens 5 of 6 kills hebt opgepikt verplaats dan, ze slingeren hun nades er dan toch vaak naar toe. Dicht bij cover blijven, en je minimap is je beste vriendquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of niet.Snap niet hoe je het voor elkaar krijgt. Ik haal altijd wel redelijk hoge scores, elk potje rond de 50/60 kills maar ook wel een aantal keer dood, telkens word ik weer ergens in mijn rug genaaid.
Ja op de map kijk ik ook elke keer, maar ik kan het niet afleren om als een kip zonder kop door de map heen te rennen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hm tja, movement is belangrijk, als je ergens 5 of 6 kills hebt opgepikt verplaats dan, ze slingeren hun nades er dan toch vaak naar toe. Dicht bij cover blijven, en je minimap is je beste vriend
Tja, dan is daar je oorzaakquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja op de map kijk ik ook elke keer, maar ik kan het niet afleren om als een kip zonder kop door de map heen te rennen.
Maar jij speelt dan ook Drop Zone.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of niet.Snap niet hoe je het voor elkaar krijgt. Ik haal altijd wel redelijk hoge scores, elk potje rond de 50/60 kills maar ook wel een aantal keer dood, telkens word ik weer ergens in mijn rug genaaid.
Ja en hardcore DOM, voor de eckte eckte.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij speelt dan ook Drop Zone.
DOM is ideaal daarvoor, zolang je geen teammate's hebt die voor een triple-cap gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef BzP het volgende:
DOM en dropzone hebben ook anus spawns.
Al heb ik wel mn meeste moabs in DOM gehaald.
Wanneer ga je MOAB proberen te halen met een ander wapen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
DOM is ideaal daarvoor, zolang je geen teammate's hebt die voor een triple-cap gaan.
Niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wanneer ga je MOAB proberen te halen met een ander wapen?
Waarom zou die?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wanneer ga je MOAB proberen te halen met een ander wapen?
Ik momenteel.. Om alles te achievenquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:22 schreef Agiath het volgende:
Speelt er überhaupt iemand met de G36C? Vind het vooral een sterk wapen, als in weinig kogels nodig voor kills.
Dan moet je bij Steven zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:20 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Zijn er hier mensen die de USAS gebruiken? Ik heb hem nu op level 29 maar ben er niet helemaal uit of ik nou range of damage het best vind...
JA DOE MAAR GRAPPIG ZOSKIE.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |