Niet die nieuwe slechte versie dus, maar volgens mij zijn we inmiddels alweer miles verderquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die heb je toch al vaker gehoord ?
Ging ik te snel ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Niet die nieuwe slechte versie dus, maar volgens mij zijn we inmiddels alweer miles verder
Ik ben al een tijdje geboren, ik kan wel kopietje sturenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
Maar als ik het goed begrijp krijgen we over een tijdje geboortekaartjes van het nieuwe duo Mickey en Karzai?
Nee, ik doe het met een andere FOK!ker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
Jij niet mag ik hopen
Daar gaat m'n wereldbeeld
Nah, ik ben langzaam en jij bent nog spiksplinternieuwquote:
Zou ik ook NIET doen als ik jou was, gewoon verder per DM, afspraak maken en klaar !quote:
Trustenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Mickeys het volgende:
Deze dame gaat over in snoezelmodes. hefvun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Met welke?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, ik doe het met een andere FOK!ker.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 20-04-2012 23:10 (Why do I bother) ]
Wie? #nieuwsgierigquote:
Ja de dm's die ik stuur zijn niet zo dmquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou ik ook NIET doen als ik jou was, gewoon verder per DM, afspraak maken en klaar !
Kelere, of ben je nog maagd ?
kelerequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef Eska het volgende:
Ik heb de mijne ook op FOK! gevonden.
En ook hoi!
Ook nooit van gehoord!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |