Nostalgist.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:03 schreef golfer het volgende:
Nou wil ik ook natuurlijk wel weten met welke Fok!er jij een relatie hebt en waarvan je zwanger was?
Whehehe, best leuk die fok liefdesquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij niet mag ik hopen
Daar gaat m'n wereldbeeld
Niet die nieuwe slechte versie dus, maar volgens mij zijn we inmiddels alweer miles verderquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die heb je toch al vaker gehoord ?
Ging ik te snel ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Niet die nieuwe slechte versie dus, maar volgens mij zijn we inmiddels alweer miles verder
Ik ben al een tijdje geboren, ik kan wel kopietje sturenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
Maar als ik het goed begrijp krijgen we over een tijdje geboortekaartjes van het nieuwe duo Mickey en Karzai?
Nee, ik doe het met een andere FOK!ker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
Jij niet mag ik hopen
Daar gaat m'n wereldbeeld
Nah, ik ben langzaam en jij bent nog spiksplinternieuwquote:
Zou ik ook NIET doen als ik jou was, gewoon verder per DM, afspraak maken en klaar !quote:
Trustenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Mickeys het volgende:
Deze dame gaat over in snoezelmodes. hefvun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Met welke?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, ik doe het met een andere FOK!ker.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 20-04-2012 23:10 (Why do I bother) ]
Wie? #nieuwsgierigquote:
Ja de dm's die ik stuur zijn niet zo dmquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou ik ook NIET doen als ik jou was, gewoon verder per DM, afspraak maken en klaar !
Kelere, of ben je nog maagd ?
kelerequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef Eska het volgende:
Ik heb de mijne ook op FOK! gevonden.
En ook hoi!
Ook nooit van gehoord!quote:
Oh, ja... dat had ik pas ook al ergens meegekregen, maar t was niet blijven hangen dus.quote:
FOK! is erg oké!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kelere![]()
![]()
Tis gewoon een undercover datingsite, wat ik je brom
Whut???quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja de dm's die ik stuur zijn niet zo dm
Ik zoek de kankerlijer die mij in de gaten houd
Ja, tulpen kweken met dwerg. Al ligt het tulpen kweken in het verleden. Hij koopt ze nog wel en we hebben in het seizoen altijd wel een bos staan.quote:
Vrijwel foutloos.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Eska, met wie doe jij het dan?
Oh en Lienekien, heel belangrijk... Is Dwerg een beetje goed in spelling?
Ik kan me niet voorstellen dat Lienekien een verkering zou hebben die niet kan spellen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Eska, met wie doe jij het dan?
Oh en Lienekien, heel belangrijk... Is Dwerg een beetje goed in spelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |