Hou es op ik volg dit, en dat jij nu zo vrolijk bent ineens wil niet zeggen dat ik mijn post gedrag plots ga aanpassen vrolijke jokerquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, de vrolijke noot op vrijdag is er ook weer
Ehm nee... Tenzij je FOK! als familie zietquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik val er zomaar in, geen zin om alles terug te lezen..., maar jij hebt je familie pas verteld dat je een relatie met je vriend/man had op het moment dat je hoogzwanger was?
Gewoon een date regelen per DM met Karzai voor Koninginnendag in Amsterdamquote:
Ik ga mijn postgedrag ook niet voor jou aanpassen hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou es op ik volg dit, en dat jij nu zo vrolijk bent ineens wil niet zeggen dat ik mijn post gedrag plots ga aanpassen vrolijke joker
Proest. B valt al sowieso af en A en C ligt over denk ik een jaar of 10 of misschien wel 20.. geen ideequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon een date regelen per DM met Karzai voor Koninginnendag in Amsterdam![]()
Maar beter via PM anders staat half FOK op die plek waar jullie afspreken![]()
en een update geven als je:![]()
A. Samen gaat Wonen
B. Zwanger bent
C. Gaat trouwen
Nah, jah... verkering is ook goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Proest. B valt al sowieso af en A en C ligt over denk ik een jaar of 10 of misschien wel 20.. geen idee
Die staan er sowieso, weet je hoe druk het is dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon een date regelen per DM met Karzai voor Koninginnendag in Amsterdam![]()
Maar beter via PM anders staat half FOK op die plek waar jullie afspreken![]()
en een update geven als je:![]()
A. Samen gaat Wonen
B. Zwanger bent
C. Gaat trouwen
Je hebt wel een grote mond he?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo zie je maar weer jeweetmaarnooit....
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die staan er sowieso, weet je hoe druk het is dan?
meh... het is jullie feestjequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote mond he?
Kom je ook?
Ik heet geen Beatrixquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
meh... het is jullie feestje
Dat vroeg ik ook niet, moet wel bekennen dat ik je niet terug ken als de APK van een jaar of 2 geleden. Maar het siert jequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga mijn postgedrag ook niet voor jou aanpassen hoor
Was gewoon een observatie
Die heb je toch al vaker gehoord ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef APK het volgende:
Ik hoorde vandaag via een collega die naar Skyradio luistert een enge versie van Beyoncey ofzo?
Welke FOK!ker is dat dan? #nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
Ehm nee... Tenzij je FOK! als familie ziet
Maar nee, ondanks het feit dat we elkaar op FOK! hebben leren kennen wist vrijwel niemand op FOK! dat wij een relatie hadden tot ik zo'n 4 maanden zwanger was.
Onze families wisten het ver voor die tijd al
Truste... effe een slaapliedje ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Mickeys het volgende:
Deze dame gaat over in snoezelmodes. hefvun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Nostalgistquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Welke FOK!ker is dat dan? #nieuwsgierig
Sorry, nooit van gehoord!quote:
Nou wil ik ook natuurlijk wel weten met welke Fok!er jij een relatie hebt en waarvan je zwanger was?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
Ehm nee... Tenzij je FOK! als familie ziet
Maar nee, ondanks het feit dat we elkaar op FOK! hebben leren kennen wist vrijwel niemand op FOK! dat wij een relatie hadden tot ik zo'n 4 maanden zwanger was.
Nostalgist.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:03 schreef golfer het volgende:
Nou wil ik ook natuurlijk wel weten met welke Fok!er jij een relatie hebt en waarvan je zwanger was?
Whehehe, best leuk die fok liefdesquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij niet mag ik hopen
Daar gaat m'n wereldbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |