Zal bij mij echt niet meer gaan, helaas. Maar surrogaat kids kunnen nog primaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een zoon van bijna 17 maanden
In principe is het niet onmogelijk, maar ik besef me dat ik de uitzondering op een hoop regels ben
Er is nog niks gaande, maar mogelijk eventueel een bioscoopje en een hint naar K-day...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, care to update zodat ik niet alles door moet scrollen?
Of je/jullie mee willen in Amsterdam koninginnedag vierenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, care to update zodat ik niet alles door moet scrollen?
Ah, dus dan kunnen wij de kleine wel eens langsbrengen... Ook goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zal bij mij echt niet meer gaan, helaas. Maar surrogaat kids kunnen nog prima
Wat vind jij meestal een leuk uitje?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is nog niks gaande, maar mogelijk eventueel een bioscoopje en een hint naar K-day...
Maar de invulling is aan Mickeys en Karzai natuurlijk.
Soms hebben dingen tijd nodigquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:34 schreef APK het volgende:
Oh, ik was te snel met mijn boze 'WAAR BLIJFT DE UITLEG?' reactie
Ah, Mickeys en Karzai dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is nog niks gaande, maar mogelijk eventueel een bioscoopje en een hint naar K-day...
Maar de invulling is aan Mickeys en Karzai natuurlijk.
Pfffff ik ben al ruim 2 jaar niet meer op een uitje geweest, ik zou al blij zijn met een etentje waar geen dreumes aan tafel zit en een paar biertjes in de kroeg.quote:
Succesquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, Mickeys en Karzai dus.![]()
Nu even uitvogelen of het mannen of vrouwen zijn en hoe oud en kinderen en honden en katten enzo
Ja, je dacht toch niet dat het over mij ging?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Nu even uitvogelen of het mannen of vrouwen zijn en hoe oud en kinderen en honden en katten enzo
Ja, kut is dat op een forumquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef Karzai het volgende:
ik ga hier weg, iedereen gaat er zich mee bemoeien
Das mafquote:
Ah oke ik weet het weer, geen kinderenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pfffff ik ben al ruim 2 jaar niet meer op een uitje geweest, ik zou al blij zijn met een etentje waar geen dreumes aan tafel zit en een paar biertjes in de kroeg.
Maar dat doen we nog maar even niet
Ja en ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:39 schreef Mickeys het volgende:
Goed... APK even bijpraten: ik lig in scheiding, ben 44 en woon in Almere, heb 2 kattenmormels die zich de taak van puberende kids op zich hebben genomen.
quote:
daarom dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Almere, scheiding...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:39 schreef Mickeys het volgende:
Goed... APK even bijpraten: ik lig in scheiding, ben 44 en woon in Almere, heb 2 kattenmormels die zich de taak van puberende kids op zich hebben genomen.
Mwah, op zich zou het wel kunnen, en helemaal omdat de oudste en zijn vriendin oud genoeg zijn om op te passen (20 en 21), maar ik voed hem nog zelf, dus dat is niet echt handig met een paar biertjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah oke ik weet het weer, geen kinderen
Ah, de vrolijke noot op vrijdag is er ook weerquote:
Ik val er zomaar in, geen zin om alles terug te lezen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef Leandra het volgende:
Leuk juist eens mee te kunnen lezen, het gros kwam er pas achter dat wij een relatie hadden toen mijn zwangerschap voorbij de grootste risicoperiode was, en een half jaar daarvoor had ik al een keer een miskraam gehad, dus wij hebben het echt heel erg buiten beeld gehouden, daarom vind ik het juist leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |