Dat was het even jaquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef Mickeys het volgende:
Desnoods doet de rest ook mee, gezellige dag uit (of zeg ik nu iets raars?)
Dan maar even kijken wat er vannacht eventueel bij willen komen.quote:
Wie heeft het over een relatie?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef Leandra het volgende:
Leuk juist eens mee te kunnen lezen, het gros kwam er pas achter dat wij een relatie hadden toen mijn zwangerschap voorbij de grootste risicoperiode was, en een half jaar daarvoor had ik al een keer een miskraam gehad, dus wij hebben het echt heel erg buiten beeld gehouden, daarom vind ik het juist leuk
We hebben geen relatie hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef Leandra het volgende:
Leuk juist eens mee te kunnen lezen, het gros kwam er pas achter dat wij een relatie hadden toen mijn zwangerschap voorbij de grootste risicoperiode was, en een half jaar daarvoor had ik al een keer een miskraam gehad, dus wij hebben het echt heel erg buiten beeld gehouden, daarom vind ik het juist leuk
Een American Football team bij elkaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
We hebben geen relatie hoor![]()
Maar het duurt niet lang meer dan gaan we trouwen en krijgen we heel veel kindjes
Hoeveel spelers hebben diequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Een American Football team bij elkaar
heel veelquote:
Een team bestaat uit 46 spelers en stelt 11 spelers op het veld opquote:
Hahahaha... zal lastig gaan aangezien mijn leeftijdsteller al op 44 is aanbelandquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:26 schreef Leandra het volgende:
We zitten in 40+ hè, als jullie zulke wensen hebben dan kun je het beste proberen zwanger je worden op de eerste date...
We hebben elkaar niet eens gezienquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:26 schreef Leandra het volgende:
We zitten in 40+ hè, als jullie zulke wensen hebben dan kun je het beste proberen zwanger je worden op de eerste date...
Ik heb een zoon van bijna 17 maandenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahahaha... zal lastig gaan aangezien mijn leeftijdsteller al op 44 is aanbeland
Oeh, care to update zodat ik niet alles door moet scrollen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:25 schreef Leandra het volgende:
Echt, ik zie wel dat er (nog) niks speelt, maar daarom is het wel leuk een date te zien ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |