Kop en schouders?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
F5'en tot het eerste Feyenoord-logo in dit topic verschijnt is spannender dan NAC - RJC. Wat een armoede deze competitie. Ajax steekt er toch wel met kop, schouders en zes punten bovenuit.
Exact. En de Europa League is ook niveau van niets. Zelfs met een B-team win je nog simpel bij 'n gemiddeld Engels clubje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:29 schreef Devv het volgende:
Daarom ben ik ook blij dat Ajax weer in de CL gaat spelen. De competitie is inderdaad een farce.
Met 8 blessures, vergeet dat nou niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kop en schouders?. Voor de winterstop en eigenlijk tot en met Utrecht was het huilen met de pet op. We hebben geluk dat Twente, PSV en AZ echt schandalig slecht spelen dat we met een jeugdteam kampioen gaan worden.
Het rare is dat we met al die blessures betere resultaten hebben behaald dan zonder. Dus ik betwijfel of dat een geldig excuus is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Met 8 blessures, vergeet dat nou niet.
Ajax op volle sterkte met een fitte selectie walst in principe over iedereen heen.
Het is wel degelijk een geldig excuus, want we misten (en missen nog) basisspelers, en met die spelers erbij was onze voorsprong misschien wel groter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het rare is dat we met al die blessures betere resultaten hebben behaald dan zonder. Dus ik betwijfel of dat een geldig excuus is.
boeit nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat heeft ajax A1 gedaan tegen Feyenoord eigenlijk?
Volgens Jonk gewonnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat heeft ajax A1 gedaan tegen Feyenoord eigenlijk?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 21:55:24Wim Jonk op Radio 1: "Ik kan me niet voorstellen dat Ajax A1 niet wint van #Feyenoord A1. Het klasseverschil is te groot." #feyaja reageer retweet
Hij vindt Pieters ook goed , seniele opa dat ie ook isquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef Tyron het volgende:
Willem van Hanegem vindt siem de jong beter dan luuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |