We geven bankiers bonussen om hun werk goed te doen. Blijkbaar werkt dat niet. Hahaquote:
Ja squirel raged hem doodquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef zarGon het volgende:
Maar goed, ik hoor dat jullie inmiddels klaar zijn met spelen..
Mountenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef SpikedPsych het volgende:
Ja maar hoe kan ik die shit spelen zonder het te branden
Dat is de patch van The Conquerors. Jij gebruikt de versie van Bilge, daar had ik geen problemen met Age of Kings.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je winrar gebruikt om die patch te openen, kan je hem gewoon gebruiken
[ afbeelding ]
Dat is de enige patch die je nodig hebt hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is de patch van The Conquerors. Jij gebruikt de versie van Bilge, daar had ik geen problemen met Age of Kings.
Maar goed, het is afgelopen..
In de versie van xmini zat ook een patch voor Age of Kings.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is de enige patch die je nodig hebt hoor
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
In de versie van xmini zat ook een patch voor Age of Kings..
The Conquerors werkt in ieder geval en mijn router is nu ook juist geconfigd. Voor de volgende keer..
Als communist zou je eigenlijk hoger moeten zitten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:56 schreef SpikedPsych het volgende:
http://www.politicalcompass.org/printablegraph?ec=-6.25&soc=-4.21
Begon jij ook te lachen net.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als communist zou je eigenlijk hoger moeten zitten.
Hai!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Merhabalar Xmin, Weis, zG, Juliss, Ayca, Bilge en Jaleeeee![]()
En natuurlijk iedereen die ik vergeet..
Ik denk toch dat we socialer zijn dan we zelf denken. Ik heb ook echt een goed gevoel als ik iets voor een ander doe. Beter dan als ik iets nieuw voor mezelf koop ofzo.quote:
Goiedenavonddquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Merhabalar Xmin, Weis, zG, Juliss, Ayca, Bilge en Jaleeeee![]()
En natuurlijk iedereen die ik vergeet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |