Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Niet zeuren dan.quote:
Ik gok op 350/400 coinsquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef DutchSL het volgende:
Hoeveel is het Juventus uit shirt waard?
Bizarquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kreeg er net 800c voor, had echt een wtf gevoel
Ik koop ook bronze packs, maar koop jij Jumbo packs tijdens HH?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al eeuwen het Juventus stadion maar ik speel toch bijna nooit thuis
Nog 3 minuten tot HH. Gaan jullie veel uitgeven? Ik niet, ik open gewoon wat bronze packs.
Oh, die van mij was dus 800 uit de losse pols en onmiddelijk was die weg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Juventus away kit is denk ik de duurste gouden kit, de goedkoopste op de markt is nu 850c BIN.
Nu wel vanwege het aantal rares. Al zal de kans op een IF Twigg van 0.01 naar 0.02 zijn gegaan ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik koop ook bronze packs, maar koop jij Jumbo packs tijdens HH?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu wel vanwege het aantal rares. Al zal de kans op een IF Twigg van 0.01 naar 0.02 zijn gegaan ofzo
Middagquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef Walxie het volgende:
Goedemiddag heren!![]()
Nog iets belangrijks gemist?
Maakt niet uit. Een silver rare in bronze 400c pack. En ik heb hem nodig in 4222 voor een team!quote:
Dat is wel een meevaller jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Een silver rare in bronze 400c pack. En ik heb hem nodig in 4222 voor een team!
2k waard in een 400c pack.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou wauw! Een silver van 600 coins.
echt pauperslecht, best wel grappig eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
Waar zijn die ajacieden die ajax A1 zo bewierrookten? 5-3losers hahahaha
Ik ga trainen, doei!
Ik had een keer een Richards (die 93 pace RM) nodig voor mijn team, en toen kreeg ik hem in een bronze pack, in 4-5-1 (en dat was de opstelling die ik speelde in mijn MLS silver) Ook had ik in het begin Pearce 4-4-2 toen ik hem nog nodig had voor mijn Engelse bronzesquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Een silver rare in bronze 400c pack. En ik heb hem nodig in 4222 voor een team!
1500 pakjes 7.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
Bij een bronze Jumbo pakje krijg je toch altijd 3zeldzame?
Ik heb er 6
Je hoort er 7 te krijgenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
Bij een bronze Jumbo pakje krijg je toch altijd 3zeldzame?
Ik heb er 6
Nee, slecht idee.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is een 25k pakje handig om te doen of zijn er betere bang-for-buck pakjes?
25000 voor 3 zeldzame, zonde.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is een 25k pakje handig om te doen of zijn er betere bang-for-buck pakjes?
Altijd luxeproblemen daar..4-2-3-1 hebben de meesten, maar dan heb je geen Hulk (en evt. Nene/Bastos). Kracht ligt wel bij de CAM's imo, dus ik zou er ook 4-2-2-2 of 4-2-3-1 mee spelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:17 schreef Walxie het volgende:
Wat is eigenlijk de beste formatie voor Brasil team? Kom namelijk echt veel teams tegen de laatste tijd
Misschien andere keer team staat op TP ga dadelijk een Nigeriaans-Marokkaans team makenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
Poule B. Wie.
En anders gewoon een potje op PS3. Wie?
4-1-2-1-2?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:17 schreef Walxie het volgende:
Wat is eigenlijk de beste formatie voor Brasil team? Kom namelijk echt veel teams tegen de laatste tijd
En toch weer iedere week braaf geld in de put blijven gooienquote:
Kan inderdaad, dacht aan een variant met Eto'o in Rusland.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd luxeproblemen daar..4-2-3-1 hebben de meesten, maar dan heb je geen Hulk (en evt. Nene/Bastos). Kracht ligt wel bij de CAM's imo, dus ik zou er ook 4-2-2-2 of 4-2-3-1 mee spelen
Gebruik de lange balquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is 3-5-2 een achterlijk verdedigende opstelling zeg. Moet er nu tegen, niet doorheen te komen
Ach, het is maar een spelletjequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch weer iedere week braaf geld in de put blijven gooien
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, het is maar een spelletje
Hopelijk knallen ze de webapp weer wat eerder open, kan ik vast wat silvers inslaan die daarna veel K meer waard wordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Met FIFA 13 meteen aan het begin een 25 euro kaartje halen, heb ik alvast een leuk begin
Kom een potje dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:32 schreef Pino0 het volgende:
/depressief
/sociale fobie
/eenzaam
/geen vrienden meer over
/FML
Nee, tegen mensen spelen waar van ik weet dat ik afgeslacht word haalt voor mij de lol er van af. Miss morgenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom een potje dan?
Of wil je op m'n schouder uithuilen
Direct de nieuwe Marlos/Swaarary vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopelijk knallen ze de webapp weer wat eerder open, kan ik vast wat silvers inslaan die daarna veel K meer waard worden
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is 3-5-2 een achterlijk verdedigende opstelling zeg. Moet er nu tegen, niet doorheen te komen
Ik laat je wel winnen, kom op manquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, tegen mensen spelen waar van ik weet dat ik afgeslacht word haalt voor mij de lol er van af. Miss morgen
Watsekburt met je vrienden dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:32 schreef Pino0 het volgende:
/depressief
/sociale fobie
/eenzaam
/geen vrienden meer over
/FML
Wie zet je op doel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
wil dit 433 team gaan maken:
IF Taarabt-IF Odemwingi-Obinna
UP Belhanda-Song-Mikel
Bedimo-M'bia-Bassong-Odiah
Iemand nog tips?
Gewoon proberen om week 1 IF's in te slaan zal ook goed werkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Direct de nieuwe Marlos/Swaarary vinden.
Nee, is maar 1 of 2 keer per week.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is de happy hour dagelijks van 8 tot 9?
Had ik ook bij mijn Afrikanen ja. Mijn tip: UP Ba ipv Odemwingie. Veel beter geschikt voor 4-3-3..dan zit je alleen wel met RW..weet niet of er andere opties zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Mandanda waarschijnlijk als het kan de IF
Ging altijd met ze sporten, hapje eten, uitgaan. Doe ik niet meer en langzaam vervaagd dat. Durf ook niet meer naar feestjes te gaan oid waar mensen zijn die ik niet ken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Watsekburt met je vrienden dan?
Waarom doe je al die dingen niet meer dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ging altijd met ze sporten, hapje eten, uitgaan. Doe ik niet meer en langzaam vervaagd dat. Durf ook niet meer naar feestjes te gaan oid waar mensen zijn die ik niet ken.
Klote man, waarom durf je niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ging altijd met ze sporten, hapje eten, uitgaan. Doe ik niet meer en langzaam vervaagd dat. Durf ook niet meer naar feestjes te gaan oid waar mensen zijn die ik niet ken.
Ok dankje, kan ik er veel potjes mee winnen denk je?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik ook bij mijn Afrikanen ja. Mijn tip: UP Ba ipv Odemwingie. Veel beter geschikt voor 4-3-3..dan zit je alleen wel met RW..weet niet of er andere opties zijn?
Kut voor je man. Ik weet natuurlijk niet wat jou situatie is, maar als ik jou was zou ik gewoon weer wat contact leggen met je (oud?) vrienden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Aan de spelers zal het niet liggen..ik vind zelf 4-3-3 niet zo fijn (4-3-2-1 wel) maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ok dankje, kan ik er veel potjes mee winnen denk je?(Ben niet de beste, maar ben ook niet slecht)
hmm dat is wel kut, maar het is niet altijd zo geweest dus? Wat heeft het dan getriggered en kan je niet proberen om beetje bij beetje weer je leven op te pakken? Denk dat je met kleine stappen al veel kan bereiken..quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef Pino0 het volgende:
De sociale fobie, ook wel sociale angststoornis genoemd, is een psychische aandoening. In het DSM-IV is de fobie ingedeeld bij de angststoornissen. Iemand die aan deze stoornis lijdt, heeft angst, grote onzekerheid en verlegenheid voor alledaagse sociale interacties en gebeurtenissen, bijvoorbeeld feestjes, vergaderingen en soms telefoneren of boodschappen doen. Angst voor afwijzing, commentaar, kritiek, pesten en uitlachen. Naast algemene sociale fobie bestaan er specifieke vormen als bloosangst, trilangst, plasangst en (angst om te) stotteren.
Dat zou ook kunnen, maar spelers van 4321 opstelling naar 433 is duurder dan andersom en ik heb nog nooit met 4321, maar wel met 433quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan de spelers zal het niet liggen..ik vind zelf 4-3-3 niet zo fijn (4-3-2-1 wel) maar dat is mijn mening
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat azteca stadion heeft dus ook regen
probeer El Bombasticoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat azteca stadion heeft dus ook regen
Tja, loop al sinds kleins af aan bij de psycholoog maar sinds paar jaar is het echt minder geworden allemaal. Het komt sowieso weer goed maar het heeft veel tijd nodig helaas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm dat is wel kut, maar het is niet altijd zo geweest dus? Wat heeft het dan getriggered en kan je niet proberen om beetje bij beetje weer je leven op te pakken? Denk dat je met kleine stappen al veel kan bereiken..
#amateurpsychologie
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Tja, loop al sinds kleins af aan bij de psycholoog maar sinds paar jaar is het echt minder geworden allemaal. Het komt sowieso weer goed maar het heeft veel tijd nodig helaas.
Ja kan met de puberteit te maken hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Miss heeft het met je leeftijd te maken?
=]quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Diep in die boze rager zit toch een klein hartje
Thanks, ik vond jou ook niet verkeerd.quote:
Eerste 2.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks, ik vond jou ook niet verkeerd.
Heb ze even terug gezocht en het was idd 2-5 en 3-1. Ik stuur ze door aan Fuszy.
En volgens mij heb ik dan al mijn potjes gespeeld, 20 punten gehaald. Ik hoop dat het genoeg is.Gaan de eerste drie door? Ja zeker?
Wtf. In een poule van 6?quote:
Jep. Even falen dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef marcie216 het volgende:
Alleen als ik 3x win van de 3 gaat lindgren niet door...
Of walm 3vd 4 wedstrijden winnen en 1 gelijkspel.
Beetje traag, niet?quote:
Super origineel man. Gaaf. Kicken.quote:
weet jij hoe laat het 2de HH is? Twaalf tot een?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben toch weer overgestapt op 400c packs en ik kreeg nog tijdens HH Taylor in een 400c pack
Als ik de hele tijd door ga met 400c packs open kan ik misschien IF Twigg krijgen voor het 2e HH.
Of 1:00-2:00. Als dat zo is dan ben ik er waarschijnlijk niet het hele uur.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet jij hoe laat het 2de HH is? Twaalf tot een?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:37 schreef Walxie het volgende:
Mwuah, zo denk ik iets beter.. ben echt inspiratieloos..
http://futhead.com/12/squad/531712
Stukken beterquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:37 schreef Walxie het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:40 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, alleen wel standaard.. alleen met Danny en Doumbia is wel orgineel.
Meireles is toch veel te traag man.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:37 schreef Walxie het volgende:
Kies twee of drie spelers uit waar je graag mee speelt, dan proberen wij er iets mee te bouwen.quote:
*kijkt naar stand*quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lieve Gerrit,
win al je komende wedstrijden.
Mvg,
Lindgren.
Sowieso Eto'o, verder misschien Doumbia en Danny ofzo..quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kies twee of drie spelers uit waar je graag mee speelt, dan proberen wij er iets mee te bouwen.
Leuke pot inderdaad, we zijn aan elkaar gewaagdquote:
Oh sorry, per ongeluk op X gedrukt, even opnieuw joinen aubquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuke pot inderdaad, we zijn aan elkaar gewaagd
Ja, godver.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Sowieso Eto'o, verder misschien Doumbia en Danny ofzo..
Wilde je nog tegen mij?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:45 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oh sorry, per ongeluk op X gedrukt, even opnieuw joinen aub
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Sowieso Eto'o, verder misschien Doumbia en Danny ofzo..
Ik ga nu een keer voor 4222, een van jullie evaring met die formatie?
Weet ik, ik ben echt amateur in het kiezen van een zweet-team/combi. Als je wil, ga je gang; sowieso 4atb.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, godver.Daar ga je al.
Ik bedoel, uit meerdere leagues ofzo. Al wil ik best een zweet-team voor je maken.
4atbquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:46 schreef Walxie het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben echt amateur in het kiezen van een zweet-team/combi. Als je wil, ga je gang; sowieso 4atb.
Het is voor erbijquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Zeg Walxie, misschien is het een idee om ns wat potjes te gaan spelen met al die teams die je nu hebt.
Mooi in elkaar gezet!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Trollollollll, thanks!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe ik vaak zat, alleen ik doe niet zo vaak verslag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Zeg Walxie, misschien is het een idee om ns wat potjes te gaan spelen met al die teams die je nu hebt.
Truestory.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je wilt zweten, dan is dat je team.
Maar je maakt wel érg vaak weer een nieuw team.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
Doe ik vaak zat, alleen ik doe niet zo vaak verslag.
Heb ik aan het begin vaak gedaan, maar als ik dat doe dan wil je sneller meer.. Ik vind makkelijke teams het beste..quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar je maakt wel érg vaak weer een nieuw team.Hou je er niet van om een tijdje hetzelfde team te hebben en deze bijvoorbeeld langzamerhand te upgraden?
Je maakt per week meerdere teams, dat is dan op een gegeven moment toch niet makkelijk meer?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:55 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb ik aan het begin vaak gedaan, maar als ik dat doe dan wil je sneller meer.. Ik vind makkelijke teams het beste..
Uitkomende doelmannenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Of je wordt even heel hard door Pino geowned
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
Walxie is in de war met Pokemon..hij denkt dat hij ze allemaal moet hebben
Jij speelde met 10atb, dat kan niet anders.quote:
Zag het, d8 stuur alvast inv, succes!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Finale van de 5k-cup.
Ronaldo - Messi - Di maria
Diego - Kaka - Gustavo
Marcelo - Luiz - Pepe - Ramos
Zit dus even in een potje pino0.. Ben er zo weer!
Proquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Finale van de 5k-cup.
Ronaldo - Messi - Di maria
Diego - Kaka - Gustavo
Marcelo - Luiz - Pepe - Ramos
Zit dus even in een potje pino0.. Ben er zo weer!
Beetje verlies, maar heb me er redelijk vanaf geholpenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef DutchSL het volgende:
Dus je hebt geen gouden team nu GJE?
Ik durf niet tegen je bronzes voor het toernooi
Misschien heeft ie Vaz tequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef DutchSL het volgende:
Dus je hebt geen gouden team nu GJE?
Ik durf niet tegen je bronzes voor het toernooi
Simpel MLS teampjequote:
Ik vraag me nou al dagen af of jij een kloon bent en evt. van wie dan?quote:
Een hele stoere jongenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vraag me nou al dagen af of jij een kloon bent en evt. van wie dan?
Ben ik wel van plan ja, alleen geen idee wat een budget is en nog een beetje knap mee te spelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ga je nog iets gouds (of zilvers) bouwen?
Nee manquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vraag me nou al dagen af of jij een kloon bent en evt. van wie dan?
Oh oke. Je post namelijk gewoon mee alsof je hier al jaren zit, wel chillquote:
Hahaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh oke. Je post namelijk gewoon mee alsof je hier al jaren zit, wel chill
Hij bedoelt met clubs H2Hquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
6-4 verloren van die dude met dat zieke team.Na elk doelpunt het halve veld over rennen en elke herhaling kijken natuurlijk. Tyfuslijer. Met zo'n team hoor je minstens 12-0 te winnen, hij was zo slecht.. Alleen elke keer als ie naar R1 kijkt, ligt die bal erin.
Edit: Ik zie nu pas dat je clubs bedoelde, pino0, daar ben ik wel fucking slecht
Ja snap ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij bedoelt met clubs H2H
Mooie posttijd van jou trouwens
En waar ben jij mee in de war?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
Walxie is in de war met Pokemon..hij denkt dat hij ze allemaal moet hebben
Oja, wat je ook doet, koop aub een andere bal!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben ik wel van plan ja, alleen geen idee wat een budget is en nog een beetje knap mee te spelen
Ik maak niet iedere week een nieuw team hoor. En ik heb ook nog het vermogen om zelf iets te bedenken en het niet 9 vd 10 keer aan anderen te hoeven vragenquote:
Verschrikkelijk jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja, wat je ook doet, koop aub een andere bal!
Blauwe bal, dan heb ik bij voorbaat al verloren, want die zie ik gewoon niet
Fucking droogquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja, wat je ook doet, koop aub een andere bal!
Blauwe bal, dan heb ik bij voorbaat al verloren, want die zie ik gewoon niet
Ik vind hem gewoon fijn spelen, m'n TV staat gewoon goed gecalibreerdquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen die blauwe bal gebruiken..heb het al op alle soorten tv's bekeken en overal is het kut, tenzij je hem mega mega helder zet ofzo
Ja, ik ben langzaam met schrijven op de PS3, was niet bewust 30 seconden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fucking droog
Game start, na 2 seconden op pauze, 30 seconden later.
Andere bal aub
Het is echt een troll bal..net als die roze.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon fijn spelen, m'n TV staat gewoon goed gecalibreerd
Die is toch júist goed te zien?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt een troll bal..net als die roze.
Nee. Gewoon wit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die is toch júist goed te zien?
Hangt van het weer en veld af, maar een witte of gele bal is 99,99999% van de tijd gewoon het beste zichtbaar. Als ik een optie zou kunnen aanvinken dat ik alleen tegen een witte bal zou spelen zou ik het direct doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die is toch júist goed te zien?
Ze moeten gewoon die hele bal uit het spel slopen, 1 vaste bal en als het sneeuwt andere kleur.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt van het weer en veld af, maar een witte of gele bal is 99,99999% van de tijd gewoon het beste zichtbaar. Als ik een optie zou kunnen aanvinken dat ik alleen tegen een witte bal zou spelen zou ik het direct doen.
Sneeuw uberhaupt afschaffenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon die hele bal uit het spel slopen, 1 vaste bal en als het sneeuwt andere kleur.
Haha inderdaad. Messi won dat kopduelquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef Pino0 het volgende:
Lindgren omg dat 1e en 3e doelpunt.. messi vs carvalho en messi wint ofc <3
Mijne is ook niet goed en ik ben slecht erin en met headset dus vertier alom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef Pobberd het volgende:
Xboxers, doen jullie pro clubs met of zonder headset? Ik wil wel eens een keer meedoenMijn VP is wel niet goed.
Vertier alom?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijne is ook niet goed en ik ben slecht erin en met headset dus vertier alom.
Lachen gieren brullenquote:
gniffelen, lachen, gnuifen. Alles!quote:
Garpig!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
gniffelen, lachen, gnuifen. Alles!
En iedereen wilt scoren, zelfs de goalie loopt up frontquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde nog wat met pro ranked match, maar dat is kut zeg, op welke positie ze ook horen te staan, iedereeen gaat spits lopen.. dan ben ik als de daadwerkelijke spits maar constant op de flank gaan staan om nog een beetje structuur er in te brengen
442 casta toevallig? En handel je vooral in de duurdere IF's of de goedkopere?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
Iemand voor de xbox een Fetfatzidis, een Leo Gago of een Castaignos kopen? zijn mijn enige 3 dingen die ik nog heb
Ik ga 1 team maken een zilver en de rest verkopen, vandaag nog wat gehandeld en 100K profit LOL wat IF's goedkoop opgepikt en duurder verkocht
Ja echt, we stonden 2-0 voor en toen dacht de keeper dat hij Jorge Campos was.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En iedereen wilt scoren, zelfs de goalie loopt up front
IF's rond de 20K inkopen en voor 28K ongeveer weg. Nee, 4-3-2-1quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
442 casta toevallig? En handel je vooral in de duurdere IF's of de goedkopere?
Nu even geen zin, maar ik doe morgen wel meequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
Pobberd met headset, je kan nu wel komen, we zijn bezigStoereboiis FC
niceeee. en jammerquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF's rond de 20K inkopen en voor 28K ongeveer weg. Nee, 4-3-2-1
Taiwo is een brick wallquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef ploegende_boer het volgende:
Wie kan ik beter eerst kopen voor m'n Seria A team, Lucio of Taiwo, speel nu Balzaretti lb maar vind ik niet fijn. Mijn huidige cv's zijn Chiellini (wel goed) maar Ogbonna/Campagnaro zuigen hard.
Taiwo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef ploegende_boer het volgende:
Wie kan ik beter eerst kopen voor m'n Seria A team, Lucio of Taiwo, speel nu Balzaretti lb maar vind ik niet fijn. Mijn huidige cv's zijn Chiellini (wel goed) maar Ogbonna/Campagnaro zuigen hard.
Taiwoquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef ploegende_boer het volgende:
Mijn ervaring is van welquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:56 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
En schiet absurd hard van 30 meter?
Ogbonna zuigt hard?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef ploegende_boer het volgende:
Ja, ik ben niet 100% zeker van een doelpunt met een finesse oid..quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Messi won dat kopduel.
Ik liep de tweede helft maar een beetje te kutten, zal wel ff wat serieuzer spelen nu
Je bent trouwens wel een sweaty goals scorer.
Eerst niet maar de laatste paar wedstrijden laat blundert ie keihard.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ogbonna zuigt hard?![]()
Taiwo is een veel grotere verbetering voor Balzaretti dan Lucio voor Ogbonna.
Taiwo is echt goed, een goed schot en hij is echt een pain om langs te komen voor je tegenstanderquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:58 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Mooi, wil zo veel mogelijk spelers in m'n team die van afstand kunnen schieten.
Niemand? Of is iedereen PC?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef Pobberd het volgende:
Iemand van xbox die nu potje wil? Geef dan even je GT, dan voeg ik je toe![]()
Let niet op mijn GT. Morgen ga ik MS halen voor een nieuwe.quote:
Waren er wel een aantal van geloof ik, veel in het algemene FIFA topic ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik vraag me af of mensen dit spel ook op de PC spelen
Met curve of over de grond(l1?)?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:00 schreef DutchSL het volgende:
Met Taiwo heb ik mijn verste gouden vrije trap gescoordmet Pasquato bij silvers nog verder overigens, rand middencirkel. Wel tegen een bronzen keeper
o kutquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:02 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Let niet op mijn GT. Morgen ga ik MS halen voor een nieuwe.
Ik zal niet proberen te pacewhore en sweaty goals te maken
Heb alleen gold. Ik doe met mijn Fransenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o kutik ga nu mn xbox opstarten, gold, silver, bronze?
is goed, dan neem ik mn BPLquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Heb alleen gold. Ik doe met mijn Fransen
L1 is gewoon keihard, niet per se over de grond.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:02 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Met curve of over de grond(l1?)?
Jaja, als je balkje halfvol is zal je over de grond schieten of iets wat er op lijkt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
L1 is gewoon keihard, niet per se over de grond.
Ik heb Zelao uitgeprobeerd.. Vond 'm wel okéquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
Welk koppel, Zelao - Ferreira of Douglao - Ferreira
ok, een minuutquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:05 schreef Pobberd het volgende:
Invite jij mij maar. Ik heb een stadion dat heel dicht bij de grond is (Ivy Lane) en dat vind je niet zo fijn denk ik
Welkom terug Pinoquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:02 schreef Pino0 het volgende:
Mijn BRA team staat op FUT te koop, toch maar weer terug naar de 4-2-3-1 formatie.
gisteren van 14:30 tot 02:00, en vandaag 14:30 tot 23:00. Weinig te futten deze dagenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Welkom terug Toefjes![]()
veel gewerkt?
Jij bent veel te goed met Ibraquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk. Ik mag tegen een 4,5 rated, 44 chemistry team.Unleash the Ibra!
Ik vanmiddag 400K coins verkocht, best lekker, heb fifa eigenlijk zo goed als terugverdiendquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog zo'n 600K coins in de verkoop, al 270K verkocht
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vanmiddag 400K coins verkocht, best lekker, heb fifa eigenlijk zo goed als terugverdiend
Wat is je prijs?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vanmiddag 400K coins verkocht, best lekker, heb fifa eigenlijk zo goed als terugverdiend
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
had 45 euro voor 400K. Hoef ook niet het onderste uit de kan te hebben, wat Lindgren zegt: is ook voor de fun, leuk om zo een kaartje voor een festival te verdienen, plus de fifa eruit ofzoquote:
Met L1 en driekwart vol balkje, en naar voren drukken en L1 loslaten op moment van schieten en dan maar op goed geluk knallen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:02 schreef ploegende_boer het volgende:
[..]
Met curve of over de grond(l1?)?
Netjes! Toch 45 euro inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
had 45 euro voor 400K. Hoef ook niet het onderste uit de kan te hebben, wat Lindgren zegt: is ook voor de fun, leuk om zo een kaartje voor een festival te verdienen, plus de fifa eruit ofzo
Doe je aan paypal?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
had 45 euro voor 400K. Hoef ook niet het onderste uit de kan te hebben, wat Lindgren zegt: is ook voor de fun, leuk om zo een kaartje voor een festival te verdienen, plus de fifa eruit ofzo
Wellington Silva, Benjamin de Ceulaer, El Ghanassy.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
Wat is een leuke en niet al te dure zilver LW?
Dan heb ik de voorhoedequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wellington Silva, Benjamin de Ceulaer, El Ghanassy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |