afgelopen dinsdag werd dit nieuwsitem geplaatst:quote:We kunnen een overcapaciteit aan wind- en zonne-energie creeeren. Als het te hard waait, zet je water om in waterstof en zuurstof. De waterstof wordt gepompt in onze lege gasvelden. Wanneer er dan behoefte is, kan er met de waterstof in energiecentrales electriciteit opgewekt worden. Wat vinden jullie hiervan?
had je moeten doen manquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef Agorias het volgende:
in 1985 had ik het idee om een revolutionair besturingssysteem te introduceren voor de pc.
En nu zie je dergelijke besturingssystemen overal. Tja, soms moet je niet te lang wachten met iets.
Ja, super goed idee, wat wou je daarmee bereiken eigenlijk ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef polderturk het volgende:
Zal ik anders een email sturen naar de betrokken partijen met de mededeling dat het idee van mij afkomstig is.
Ja, erkenning is wel een van de dingen die jij nodig hebt geloof ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef polderturk het volgende:
Zal ik anders een email sturen naar de betrokken partijen met de mededeling dat het idee van mij afkomstig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |