In de rijstkokerquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Das lekker he![]()
En dan in gepastw hoeveelheid laten droogkoken ipv in 3 liter water en af gieten. Das echt zonde van de smaak namelijk
Nee, ik blij toch thuis... voel me nog niet helemaal lekker, en als ik dan daar ga staan de hele avond... Dan red ik morgen mijn dienst van 3 tot 00.30 echt niet...quote:
Post eens foto'squote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef Lindytje het volgende:
Wat moet ik nou aan naar de bruiloft....
Ik twijfel zo... strakker jurkje met een jasje....
Lichte broek en bijpassend jasje met knalkleurtje er onder...
Losser jurkje..
Het is zo lastig!!!!
Ja, echt he!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man kan het op gevoel en gooit het in een pannetje. Ik gebruik ook altijd de rijstkoker, heldenuitvinding
Aaaah. Dat lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik blij toch thuis... voel me nog niet helemaal lekker, en als ik dan daar ga staan de hele avond... Dan red ik morgen mijn dienst van 3 tot 00.30 echt niet...
Ik moet nog iets gaan kopen... maar ik weet dus niet eens waar ik naar zou moeten kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Post eens foto's
Als Fok dat trekt.... doet bij mij nog steeds raar....
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Aaaah. Dat lijkt me een goed plan.![]()
Volgens mijn collega was er een gele keycord invasie in Utrecht.
Met jouw leuke gekke hoofd kun je alles aan joh! Dus pak wat jij leuk vindt en wat lekker zit (ivm visagie doen en hele dag op je pootjes staan)quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet nog iets gaan kopen... maar ik weet dus niet eens waar ik naar zou moeten kijken
+1quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Ja fuuuuuuuuu en nu regent het ook nog eens keihard. Dat moedigt niet echt aan om boodschappen te doen!
Zo klinkt het bij mij altijdquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Het klinkt hier alsof er een vliegtuig gaat neerstorten
Is zo voorbijquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Ja fuuuuuuuuu en nu regent het ook nog eens keihard. Dat moedigt niet echt aan om boodschappen te doen!
Nou... alles aan lijkt me lastig hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met jouw leuke gekke hoofd kun je alles aan joh! Dus pak wat jij leuk vindt en wat lekker zit (ivm visagie doen en hele dag op je pootjes staan)
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Nou ik ga maar richting station. Later meisjes!
Is nu weer over, ik hoorde geen crash én ik leef nog, dus zal wel goed zijnquote:
Ik moest lollerenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is nu weer over, ik hoorde geen crash én ik leef nog, dus zal wel goed zijn
Mijn man heeft een tujdje inde bijlmer gewoond, ik dacht daar altijd dat ze gingen neerstorten. Ik vond dat echt eng
Ik denk dat dat wel leuk zal staanquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:02 schreef Puckzzz het volgende:
O hai!![]()
Pizza avondje hieren dan nog ff kijken of ik wat akseswares kan vinden bij mijn outfit van volgende week.
Het wordt de lbd met turquoise hakken. Dus ik wil wat turquoise accenten in de accessoires. Zat te denken aan zo'n hele lange kralenketting. Zou dat wat zijn?
Ja tuurlik kan dat. Jurk die een beetje los valt en beetje zwierig is (niet te stijf/strak) lijkt me ook leukquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou... alles aan lijkt me lastig hoor![]()
Ik weet ook gewoon niet goed wat er bij mijn figuur kan, en wat gepast is...
Kan een broek met een blazer?
Hmm... oke, thanxquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja tuurlik kan dat. Jurk die een beetje los valt en beetje zwierig is (niet te stijf/strak) lijkt me ook leuk
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou... alles aan lijkt me lastig hoor![]()
Ik weet ook gewoon niet goed wat er bij mijn figuur kan, en wat gepast is...
Kan een broek met een blazer?
Whutquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 april 2012 18:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moest lollerenHeel hard
[/quote
Gemenerd
Kutzooi, mijn.beeldscherm is steeds half leeg, moet ik maar gokken waar de smileys en de 'verzendknop' zit... arggggg
Een meerkoetenpak dus! Opgelost!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ja dat kan makkelijk. Het is het beste om indd gewoon iets aan t doen waar jij je fijn in voelt.
Ik woon echt récht onder de aanvliegroute, en maar een paar KM van schiphol af. Hier vliegen ze dus vaak én laag overquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is nu weer over, ik hoorde geen crash én ik leef nog, dus zal wel goed zijn
Mijn man heeft een tujdje inde bijlmer gewoond, ik dacht daar altijd dat ze gingen neerstorten. Ik vond dat echt eng
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehehe.
Ik ga maar weer eens slapen... ik word er gek van maar is wel het beste voor me...
Tjuus,!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehehe.
Ik ga maar weer eens slapen... ik word er gek van maar is wel het beste voor me...
Tjuus,!
Mwhehe Skjoes eigenste aankleedpopjequote:Op vrijdag 20 april 2012 18:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Skjoe mag me wel gewoon aankleden volgende week...
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehe Skjoes eigenste aankleedpopje
Doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:16 schreef bleiblei het volgende:
Whoa! Zal ik deze kopen voor SQ?
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/5326/2195796
Scheelt wel flink op ons trouwbudget.
Wel vreemd trouwens dat er nog niet op geboden is.
Heeeeeeeul vreemd jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:16 schreef bleiblei het volgende:
Whoa! Zal ik deze kopen voor SQ?
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/5326/2195796
Scheelt wel flink op ons trouwbudget.
Wel vreemd trouwens dat er nog niet op geboden is.
Das makkelijker dan maatje 38 toch? Geen idee, snap die maten niet fantastischquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doen![]()
Moet ze wel weer even wat kilo's er aan vreten
Voor 38 moet ze nog de andere helft afvallen, voor deze moet ze alles weer aankomenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das makkelijker dan maatje 38 toch? Geen idee, snap die maten niet fantastisch.
Ik draag zelf eigenlijk nooit een broek naar een bruiloft. Bij ons in de familie doen alleen de tantes van boven de 40 dat. Liefst ook nog gecombineerd met wollen trui of trutbloesje. Dus vandaar dat ik er ook een beetje een verkeerde associatie bij hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:09 schreef Lindytje het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,6,17&PI=4&SM=1
Zoiets vind ik wel tof
En dan met een felle top en een bijpassend jasje ofzo....
Ja.... die laatste foto idd!! Is net of het een andere is ja! Dat vond ik ook vreemd...quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik draag zelf eigenlijk nooit een broek naar een bruiloft. Bij ons in de familie doen alleen de tantes van boven de 40 dat. Liefst ook nog gecombineerd met wollen trui of trutbloesje. Dus vandaar dat ik er ook een beetje een verkeerde associatie bij heb![]()
![]()
De broek uit de link ziet er op de eerste 2 foto's wel tof uit though! Alleen op de laatste foto vind ik hem een beetje hockey mama overkomen, alsof ze daar ineens een ander model draagt![]()
Maar een jurkje staat vast ook leuk toch? Eentje die wat wijder uitloopt aan de onderkant is vaak wel mooi flatteus vind ik
Oh, kak... nah, laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lin, het bad past, maar dan pas ik er niet meer bij.
* IJsdraakje laadt bad weer uitquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kak... nah, laat dan maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:34 schreef Debsterr het volgende:
Hehehehe
[ afbeelding ]WheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Hehehehe
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Me too!quote:
Hehehehe
[ afbeelding ]Hihi, lijkt op mijn plant. Meestal links maar soms ook rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Priehieeemmmmmm!!!quote:
Volwassen meerkoet of baby meerkoet? Is nogal een verschilquote:
Beterquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:00 schreef Mss het volgende:
Oeh mijn swapmaatje zegt dat ze ws Butter London voor de helft van de prijs kan regelen
De baby natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volwassen meerkoet of baby meerkoet? Is nogal een verschil
Heb je een onderbroek en een tandenborstel en een gewone broek en een truitje? Dan ben je good to goquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
gmrpfl.. koffer pakken voor dit weekend.. extra koffer om bij de feestzaal achter te latenHeb voortdurend het idee dat ik de helft vergeet.... zéér irritant dit.
Ja extra tandenborstel en tandpasta.. en lenzenvloeistof en dingesen voor lenzen... en parfum en en en.. is voor na de trouw; zodat we niks meer moeten meenemen op de dag zelfquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je een onderbroek en een tandenborstel en een gewone broek en een truitje? Dan ben je good te go
Ik pak twee uur van te voren, dus ik snap je frustratiequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja extra tandenborstel en tandpasta.. en lenzenvloeistof en dingesen voor lenzen... en parfum en en en.. is voor na de trouw; zodat we niks meer moeten meenemen op de dag zelfEn moet ook nog eens kijken welke kleren ik mee pak om de zondag aan te doen dan.. en ondergoed en... argh
Ik pak altijd een dag van te voren.. niet een week
En ik ben nu 'uiteraard' ook eerst weer heul andere dingen aan het doen ipv pakkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik pak twee uur van te voren, dus ik snap je frustratie
Maar natuurlijk, zo hoort datquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik ben nu 'uiteraard' ook eerst weer heul andere dingen aan het doen ipv pakkenfml
![]()
Ow jah ! Ik moet nog etenquote:
Dat is ook wel heul vroeg! ik gooi altijd op het moment van weggaan nog van alles er inquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja extra tandenborstel en tandpasta.. en lenzenvloeistof en dingesen voor lenzen... en parfum en en en.. is voor na de trouw; zodat we niks meer moeten meenemen op de dag zelfEn moet ook nog eens kijken welke kleren ik mee pak om de zondag aan te doen dan.. en ondergoed en... argh
Ik pak altijd een dag van te voren.. niet een week
Ja preciesquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is ook wel heul vroeg! ik gooi altijd op het moment van weggaan nog van alles er in
Morgenochtend is dan ook een soort van 'moment van weggaan'quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja preciesMaar ja.. feestzaal incl. huisje is wel 2,5u van hier; dus die moet zondag alle spullen hebben
Koffer is nu half klaar.. want top gear
dus morgenochtend ga ik gewoon verder en pleur de rest er wel in
Ja toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Morgenochtend is dan ook een soort van 'moment van weggaan'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Trouwens.. vandaag pakketje opgehaald.. Mijn ASK productenheb ik er 2 lakjes bij gekregen
![]()
Keilief
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
OHAIOeehhhhhhh stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
En wtf... hoezo is matt leblanc grijs !!!11!!1Forever een jonge joey in mijn hoofd
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
OHAISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Show usquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het ziet er alleen een beetje raar uit met mond dicht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Heb ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je kijt alsof je een vies kwakje in je mond hebt
Ja kukident kopen op je 22equote:Op vrijdag 20 april 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
Kukident![]()
Je hebt een beetje een dikke lip zo
En toch ben je nog een babequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja kukident kopen op je 22e
Indd
lolquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En toch ben je nog een babe
Ik vind jou stom
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
lolD'awww
babe incl. goeien tetters
SHE HAS IT ALL !!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
* Unfckingtitled gaat krassen, in tha face
ik kom in de chat en je gaat gelijk krassen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
he babequote:
Okequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kom in de chat en je gaat gelijk krassen?
[..]
he babehoe is het?
Enablen is altijd goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SameNet weer even goede enabler geweest voor Mirjam
En sjaan ook !! Das ook al zo'n babe met epic boobsquote:
Pehehehequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lindy vindt me stomquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kom in de chat en je gaat gelijk krassen?
[..]
he babehoe is het?
Ze zijn wel gaaf!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ok tandjes gaan uit want irritant
And I lurffffff you AND NOTHING YOU CAN DO ABOUT ITquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Jullie zijn allemaal teveel babe![]()
Het is gewoon zo en daarom vind ik jullie allemaal stom
Zo.
jij bent de grootste-tieten-babe van allemaal!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Jullie zijn allemaal teveel babe![]()
Het is gewoon zo en daarom vind ik jullie allemaal stom
Zo.
Thanks! Nu gauw tandenpoetsen want allemaal kleefresten aan mijn tandenquote:
Datquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij bent de grootste-tieten-babe van allemaal!
Hihiquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ok tandjes gaan uit want irritand
Nee man, dat is Mssquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij bent de grootste-tieten-babe van allemaal!
Ik lollerdequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Lin is ook babe;met amazing bamboozles ennnnnnnn......
"lindy is a make-up arrrrtist... will you do my make-up for meeheeee ! "
"well thx bro;that looks fantastic"![]()
Doe dat maar eens jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal ze volgende meet eens grondig aan een test afleggen allebei
Slaap lekker wijfiequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
Man ik heb het koud.. keelpijn.. rugpijn.. hoofdpijn... en ben zo moeehoooeeeee...
m.a.w: Ik duik vroeg m'n bed in want ik wil eik heul niet ziek worden
Truste chicks![]()
Slaap lekker schatteke!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
Man ik heb het koud.. keelpijn.. rugpijn.. hoofdpijn... en ben zo moeehoooeeeee...
Truste chicks![]()
Slaap lekker en beterschapquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
Truste chicks![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
Truste chicks![]()
Levens zijn overrated.quote:
Slaap lekker Linquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef Lindytje het volgende:
Ikke ga een tukkie doen
Tot morgen chicks
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef Lindytje het volgende:
Ikke ga een tukkie doen
Tot morgen chicks
Ik was het toen ook van plan, maar toen ging ik toch maar in bad.quote:
Nagels hoeven gelukkig alleen maar gelakt morgen, de rest is al gedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nagels vijlen en buffen en nagelriemen bijwerken. Stom werk. Daarna lakken
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef Lindytje het volgende:
Ikke ga een tukkie doen
Tot morgen chicks
Voel je je al iets beterderder?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, weer wakker en eventjes wat gegeten
Groentensoepje en brood met gerookte kip, eigenlijk zo lekker dat ik het veel vaker zou moeten eten
Ja hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand zin om mijn nagels te lakken als we morgen voorbereiden? Ik heb het van de week 3 x geprobeerd en meteen maar weer afgehaald zo lelijk was het
koorts is minder, verder nog meh, maar goed, morgen maar even kijken hoe het gaatquote:
Ik doe het altijd het liefst bij daglichtquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was het toen ook van plan, maar toen ging ik toch maar in bad.
Tuurlijk. Ik doe glow in the dark lak opquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand zin om mijn nagels te lakken als we morgen voorbereiden? Ik heb het van de week 3 x geprobeerd en meteen maar weer afgehaald zo lelijk was het
het zijn inmiddels niet meer zulke stompjes als eerst, ze hebben nu allemaal wel een wit randje maar is natuurlijk niet vergelijkbaar met jullie nageltjesquote:
Meh, dag of lamp maakt weinig verschil, je ziet ze toch amper.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe het altijd het liefst bij daglichtje had het moeten combineren man
kewl!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik doe glow in the dark lak op
Je overschat de mijne geloof ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het zijn inmiddels niet meer zulke stompjes als eerst, ze hebben nu allemaal wel een wit randje maar is natuurlijk niet vergelijkbaar met jullie nageltjes
Ja das sowieso lastigquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, dag of lamp maakt weinig verschil, je ziet ze toch amper.
doe eens een foto danquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je overschat de mijne geloof ik.
Moet ik glow in the dark meenemen?
Meh, blonder dan blonde wenkbrauwen. Zal je morgen wel zien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja das sowieso lastig
Ik zie ze wel beter bij daglichtEn dan doe ik het 's avonds en denk ik: Fuuuuuu haartjes gemist
Beetje groenig, maar hij kan ook ergens overheen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe eens een foto dan
En hoe ziet glow in the dark er in het licht uit, is het dan gelig zoals vroeger de stickers die glow in the dark waren enzo?
Nog hendiger.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:22 schreef Mss het volgende:
Ik heb glow in the dark nagellak, die hoeft niet meegenomen te worden!
Dan ben je morgen gewoon weer helemaal beterderquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
koorts is minder, verder nog meh, maar goed, morgen maar even kijken hoe het gaat
Komt wel goed
Daar zorgt ze maar voor!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan ben je morgen gewoon weer helemaal beterder
das precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan ben je morgen gewoon weer helemaal beterder
Tof!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat onze op maat gemaakte Finland/Laplandreis nu écht zeker is en dus door gaat, helemaal zoals wij willen
Woohoo!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat onze op maat gemaakte Finland/Laplandreis nu écht zeker is en dus door gaat, helemaal zoals wij willen
Woohoo!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Woohoo!
Tof, welke was het?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:27 schreef Incantrix het volgende:
Zo, nou, ik lig heurwe zijn vanavond naar zķ'n leuke film geweest!
het is lang geleden dat ik zo hard gelachen heb om een film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik moet dus nog lakken enzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn kortjens voor Kip:Die van mij zijn iets langer vanaf nagelbed, maar mijn nagelbedjes zijn ieniemienieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik moet dus nog lakken enzo.![]()
Ik zal zo even foto maken, ziet er niet uit want ook mijn nagelriemen zijn puin endezo![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dát natuurlijk, en daarnaast kunnen ze vaak niet zelf schijten,hulp nodig bij alles, krijgen doorligplekken en gaan dood aan allerlei complicatiesquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:34 schreef Incantrix het volgende:
De foto's zie ik hier niet. En nee, dat zal wel niet, maar die hebben ook niet zo'n kekke verzorgneger natuurlijk
Is anders wel een true story wijnglas.gifquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dát natuurlijk, en daarnaast kunnen ze vaak niet zelf schijten,hulp nodig bij alles, krijgen doorligplekken en gaan dood aan allerlei complicaties![]()
So much for happy handicappeds
Ja maar dat gaat over twaalf uur chippen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit zijn dus mijn nageltjes nu
Ja ik weet het, het gaat nergens over, maar voor mij als nagelbijterd is dit een overwinningGoed begin toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Oh, sorry, waarom? Ik mis iets?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat over twaalf uur chippen.
doe eens een feauteau? Is dan een LE ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb vandaag die blauwe Female-matte van Catrice gekocht want die wilde ik maar die was overal al uitverkocht. I haz a happeh
ik gok dat ze nog post moet lopen morgenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, sorry, waarom? Ik mis iets?
De meeste lakjes chippen bij mij wel binnen de 4 tot 6 uur na het lakken eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit zijn dus mijn nageltjes nu
Ja ik weet het, het gaat nergens over, maar voor mij als nagelbijterd is dit een overwinningWauw! Ik weet nog een foto die je een paar weken terug postte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik moet morgen post rondbrengen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, sorry, waarom? Ik mis iets?
De meeste lakjes chippen bij mij wel binnen de 4 tot 6 uur na het lakken eigenlijk![]()
Ja dus. Hopelijk hebben ze daadwerkelijk alles om 11 uur staan, dan kan ik tenminste op tijd beginnen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik gok dat ze nog post moet lopen morgen
Ooowww.. Jah, ik ken dat, voor mijn werkdagen zou ik eigenlijk net zo goed niet hoeven lakken, ware het niet dat mijn nagels minder snel scheuren en deuken als ik lak draag. Maarjaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet morgen post rondbrengen.(Voor dat ik dat vandaag deed, had m'n lak eigenlijk alleen wat tipwear.
)
waarom denk je dat ik de foto klein post?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:44 schreef Incantrix het volgende:
Netjes hoor Kip, ik vind het er écht niet slecht uitzien! Je nagels en nagelriemen zien er ook niet heel beschadigd uit ofzo, ik vind ze netjes
Jaaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik de foto klein post?![]()
maar thanks jij en Unf
Kost me echt moeite om niet te kluiven en stukken eraf te scheuren enzo... maar goed, is voor een goed doel
Hehehe. Ach, het zijn twee dagen achter elkaar, dus dan red ik een avondje met baggernagels wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooowww.. Jah, ik ken dat, voor mijn werkdagen zou ik eigenlijk net zo goed niet hoeven lakken, ware het niet dat mijn nagels minder snel scheuren en deuken als ik lak draag. Maarja
hoe laat ben je dan klaar? En kun je dan nog even tukken ofzo, voor de NoT begint?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dus. Hopelijk hebben ze daadwerkelijk alles om 11 uur staan, dan kan ik tenminste op tijd beginnen.
Hiero staan pics:quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe eens een feauteau? Is dan een LE ofzo?
Voor mij 3quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe. Ach, het zijn twee dagen achter elkaar, dus dan red ik een avondje met baggernagels wel.
In theorie ben ik dan rond half drie klaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe laat ben je dan klaar? En kun je dan nog even tukken ofzo, voor de NoT begint?
DIe ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hiero staan pics:
http://www.bysjanty.nl/beauty/swatches-catrice-female-nagella/
Ik heb dus de blauwe. Twijfelde over die koraalkleur, maar die heb ik laten staan en ik heb er geen spijt van.
Och daar loop ik ook echt hopeloos mee achterquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
"We just need another perfect whore"
Da's in Dexter.
Wat dan suuuuuperserieus door deze vage enge meneer gezegd wordt, sorry, maar het is echt té idioot waardoor het lollig wordt
[ afbeelding ]
je moet wel gaan kijken hoor, is leuk weerquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Och daar loop ik ook echt hopeloos mee achter
Mjah, ik ben gestopt met Dexter kijken toen hij de hele tijd sidekicks begon op te duikelen, echt wtf?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
"We just need another perfect whore"
Da's in Dexter.
Wat dan suuuuuperserieus door deze vage enge meneer gezegd wordt, sorry, maar het is echt té idioot waardoor het lollig wordt
[ afbeelding ]
ja, da's wel een beetje waar ja... dit seizoen ook weer hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, ik ben gestopt met Dexter kijken toen hij de hele tijd sidekicks begon op te duikelen, echt wtf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch blijf ik het wel grappig vinden, al is het veel minder goed dan in het begin, da's zeker waar.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Jah, lekker fel welquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DIe ziet er leuk uit
Die koraalkleurige ziet er wat vuilig uit, niet zo mooi vind ik.
Ik was begonnen met waarvan ik dacht seizoen 1. Bleek het al seizoen 3 te zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je moet wel gaan kijken hoor, is leuk weer
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, da's wel een beetje waar ja... dit seizoen ook weer hoorHet eerste seizoen met die broer vond ik ook veruit het beste, dat was nog een een soort van geloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch blijf ik het wel grappig vinden, al is het veel minder goed dan in het begin, da's zeker waar.maar daarna..
met nog een dikke vette WTF???
![]()
aan het eind van s4 en daarna vond ik het helemaal in elkaar zakken.. Interesse verloren
3!
en tot waar heb je gekeken dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was begonnen met waarvan ik dacht seizoen 1. Bleek het al seizoen 3 te zijn_!
heeft bij mij ook heel lang geduurd tot we seizoen 5 gingen kijken hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het eerste seizoen met die broer vond ik ook veruit het beste, dat was nog een een soort van geloofwaardigmaar daarna..
met nog een dikke vette WTF???
![]()
aan het eind van s4 en daarna vond ik het helemaal in elkaar zakken.. Interesse verloren
Ja met die rare vent met dat roadkill en die had allemaal chickies in vaten gedumpt ergensquote:
Da's echt heel lang geleden, was dat niet gewoon seizoen 3 ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja met die rare vent met dat roadkill en die had allemaal chickies in vaten gedumpt ergens
Ja dat zeg ik. Ik ben na seizoen 3 gestopt want toen had ik er de tering in dat ik niet bij 1 was begonnenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's echt heel lang geleden, was dat niet gewoon seizoen 3 ofzo?
(zo, ik had me net toch een schijtaanval, heeeeerlijk gepoept)
Oh op die fiets!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Ik ben na seizoen 3 gestopt want toen had ik er de tering in dat ik niet bij 1 was begonnen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh op die fiets!
Seizoen 1 en 2 zijn leuk, 3 vond ik ruk en 4 vond ik ook wel leuk
Keek jij Game of Thrones en True Blood nou ook?
Ik heb de hunger games boeken hier ook nog liggen die ik moet lezenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Meneer hier is de boeken van GoT en Hunger Games nu aan het downloaden voor mij![]()
Alleen even kijken hoe dat zit met formaat omzetten maar komt wel goed
Nieuwsgroepen
Doe Calibre downloaden, die doet het automagisch!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Meneer hier is de boeken van GoT en Hunger Games nu aan het downloaden voor mij![]()
Nieuwsgroepen
Game of Thronesquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh op die fiets!
Seizoen 1 en 2 zijn leuk, 3 vond ik ruk en 4 vond ik ook wel leuk
Keek jij Game of Thrones en True Blood nou ook?
Ik ook niet hoor, mijn man download koopt (sorry SOPA) alles hierquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik moet nog andere serieus afkijken en ik ben geen held met downloaden
Seizoen 1 van GoT heb ik evt wel voor je hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik moet nog andere serieus afkijken en ik ben geen held met downloaden
Moet je doen, is leuk, lekker lezenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb de hunger games boeken hier ook nog liggen die ik moet lezenvergeet ik steeds.
Ik vind de boeken zooooo spannend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Nieuwsgroepen
+1quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je doen, is leuk, lekker lezen
Goed voor de afleiding enzo
Heb je Nico nog gesproken/gezien vandaag?
Hebben wequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe Calibre downloaden, die doet het automagisch!
Zo kijken wij altijd al, gewoon op de tv kijken we heel zeldzaam nog wel eens sesamstraat (althans, die kijkt Stef dan en als we het muziekje van Lejo horen rennen we allemaal naar de tvquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeft bij mij ook heel lang geduurd tot we seizoen 5 gingen kijken hoor
Om die reden.
Maar nu alles gedownload en dat kijken we nu achter elkaar. Elke dag 1 a 2 afleveringen ofzo. Ben je er zo weer doorheen en is leuk vermaak, maar niet meer die "wow, er is weer een nieuwe aflevering beschikbaar, wow, kijken!!!" factor
Dan faalt 'ie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hebben we
Maar hij deed niet makkelijk naar dat kindle gebeuren omzetten hoorde ik meneer zeggen, maar goed, hij heeft het gefixt hoor ik net
download koop Dexter dan eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Game of Thrones
True Blood
Dexter heb ik nog nooit gezien
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, mijn man download koopt (sorry SOPA) alles hier
En ik kom er net achter dat we seizoen 6 zitten te kijken, niet 5![]()
5 hadden we al gezien hehehe
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo kijken wij altijd al, gewoon op de tv kijken we heel zeldzaam nog wel eens sesamstraat (althans, die kijkt Stef dan en als we het muziekje van Lejo horen rennen we allemaal naar de tv), maar verder..
Overigens deed ik al een pre-snurkje, ik ga maar eens pissen en slapen denk ik..
Dan wordt dat de volgendequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
download koop Dexter dan eens
Unf: True Blood is echt![]()
![]()
Zal ik van de week eens binnenhalen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
download koop Dexter dan eens
Unf: True Blood is echt![]()
![]()
tv staat hier ook nauwelijks aan. Muziekje van Lejo, wasda?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo kijken wij altijd al, gewoon op de tv kijken we heel zeldzaam nog wel eens sesamstraat (althans, die kijkt Stef dan en als we het muziekje van Lejo horen rennen we allemaal naar de tv), maar verder..
Overigens deed ik al een pre-snurkje, ik ga maar eens pissen en slapen denk ik..
lekkere mannen en veel bloed, dood en sexquote:
juni pasquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Zal ik van de week eens binnenhalen.
Eens kijken wanneer True Blood weer begint.
Edit: in juni dus
Oeh, die heb ik ook. Maar weet niet zo goed wat ik ervan moet denken... Mijn man vond het een verschrikkelijk lelijke kleur op de nagels en vroeg elke dag wanneer er wat anders opgingquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb vandaag die blauwe Female-matte van Catrice gekocht want die wilde ik maar die was overal al uitverkocht. I haz a happeh
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Is het al bijna joh!!
Oh... 10 juni ep1... 1 juli pas ep2![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
2 woorden, 9 letters!!!!!!Ja dat wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gelukkig hebben we tot die tijd nog genoeg andere series![]()
Lejo is een poppenspeler, een soort van. Hij doet oogjes op zijn handen en dan zijn dat popjes, we hebben hem way back op Lowlands gezien en tegenwoordig doet hij dus ook dingetjes voor Sesamstraat. En dat begint altijd met een muziekje en als we dat horen komen we snel allemaal aanrennen om te kijken, het is zo leuk nlquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tv staat hier ook nauwelijks aan. Muziekje van Lejo, wasda?
Ennuh, slaap lekker!
Ik had niet verwacht dat ik het tof zou vinden. Had in eerste instantie niet zoiets van 'ja, dat is mijn genre', maar na het kijken van ep1 was ik al verslaafdquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat ik GoT ook maar eens moet gaan kijken, dat klinkt wel als iets wat ik tof vind.
I lurv vellen kleurenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik ook. Maar weet niet zo goed wat ik ervan moet denken... Mijn man vond het een verschrikkelijk lelijke kleur op de nagels en vroeg elke dag wanneer er wat anders opging![]()
Toen heb ik hem getopt met Have An Ice Day, dat was wel leuk. Vond hij nog steeds niet![]()
Ik vind hem ergens wel wat hebben maar hij is toch ook best fel..
Mix tussen middeleeuwse ridderverhalen, LotR en True Blood, zoiets?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat ik GoT ook maar eens moet gaan kijken, dat klinkt wel als iets wat ik tof vind.
Ik hou van de sex en bloed en ranzigheid in True Blood. Het is natuurlijk volstrekt ongeloofwaardig, maar dat boeit me nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lejo is een poppenspeler, een soort van. Hij doet oogjes op zijn handen en dan zijn dat popjes, we hebben hem way back op Lowlands gezien en tegenwoordig doet hij dus ook dingetjes voor Sesamstraat. En dat begint altijd met een muziekje en als we dat horen komen we snel allemaal aanrennen om te kijken, het is zo leuk nl
En True Blood vond ik wel ok, maar ook geen hoogvlieger/zeikerd
Tip van Kip: doe volgende keer een Tena Pants aanquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef Incantrix het volgende:
En ik moet nog steeds gaan piesen, maar ik heb het al koud met dekens, laat staan zonder
Ik zie wel dubbel ondertussen
Moah, ik vond er geen eyecandy in spelen tbhquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hou van de sex en bloed en ranzigheid in True Blood. Het is natuurlijk volstrekt ongeloofwaardig, maar dat boeit me niet
Daarnaast vind ik die rode chick een geil wijf (en ik ben niet eens lesbo), Anne Paquin vind ik schattig en Alexander Skarsgaard vind ik lekker
Trusten!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef Incantrix het volgende:
Truste popjens, ik ga echt maar gewoon ja![]()
Die met die krullen? Spees postte hem laatst. Ik vond hem mehquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef Mss het volgende:
Der speelt toch best zo'n hete gozert in GoT?
Snowquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef Mss het volgende:
Sean Bean? Die vind ik niet zo hot eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef Mss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope, nog niet tegen gekomen eigenlijk
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
das een knulletje johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |