Geen, thee met suiker vind ik niet lekker gelukkigquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, ligt er alleen aan hoeveel suikerklontjes in doet denk ik
Heb ik idd ook pas gelezen. Daarom heb ik die vandaag maar eens geproeft, maar ik houd niet zo van kaneelsmaak. Misschien dat ik de versie met honing wel lekker vind.quote:
kanariequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
:Ik drink vijf tot twaalf koppen thee per dag (inclusief groene thee), lekker boeiend!
Dan poets je gewoon met een daarvoor geschikte tandpasta je tanden...opgelost.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ohja shit thee geeft aanslag op je tanden..
MMh ik doe altijd met alle slokken drinken van de ene naar de andere wang wisselenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thee drinken met een rietje een optie?
Schade is niet ongedaan te maken, alleen te beperken jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan poets je gewoon met een daarvoor geschikte tandpasta je tanden...opgelost.
Die tandpasta's zijn juist een soort schuurmiddel wat het bovenste laagje van je tanden beschadigd. Daardoor lijken ze witter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan poets je gewoon met een daarvoor geschikte tandpasta je tanden...opgelost.
???quote:
Dan zuip je de rest van je leven gewoon water....zucht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die tandpasta's zijn juist een soort schuurmiddel wat het bovenste laagje van je tanden beschadigd. Daardoor lijken ze witter.
Neem een kunstgebit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Schade is niet ongedaan te maken, alleen te beperken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |