Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik had je ooit al eens in mijn vriendenlijst. Vanavond is ook goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Vanavond ok? Ik ga eerst even pauze nemen. Voeg me maar alvast toe, MAX033LK.
@richie, niet indraaien oid of verschuiven het beeld? gewoon blokje?
Af en toe offtopic kan gerust. Zal er waarschijnlijk ook minder tijd door krijgen om het toernooi te spelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat van je ma hier? Net als je eenden in de vijver verhaal?
Ik vind 70 pace nog net kunnen (in ieder geval bij bronzes, bij silvers wordt het wel wat lastiger) Situ heeft ook 70 pace en Miquel 72 en die doen het redelijk goed in mijn BPL bronze team. Yobo heeft ook 70 pace, ik denk dat hij in de volgende transfer update terugkeert dus dan komt hij weer terug in packs. In FUT10 had hij 84 pace en 84 overallquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef Thorb het volgende:
Haha Yobo leek me wel tof, vond hem alleen te duur (zeldzaam enzo maar dat weet jij wel) Sif McAuely was wel duur, maar heerlijke verdediger (70 pace enige nadeel tegen veel silvers)
Ja natuurlijk maar is toch prive? Nevermind.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Af en toe offtopic kan gerust. Zal er waarschijnlijk ook minder tijd door krijgen om het toernooi te spelen.
Wat is dit nou weer voor pauperreactiequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat van je ma hier? Net als je eenden in de vijver verhaal?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor pauperreactie. Als die jongen behoefte heeft om zijn verhaal te doen, kan dat hier best.
Aan de ene kant heeft hij wel gelijk, dat van die eenden was meer toepasselijk hier dan het andere. Ben zelf vrij open en sommigen vinden het raar dat je het hier verteld. Ik zal het hier wel niet verder uitweiden. Mocht je willen weten wat er is, dan kan er altijd via DM gesproken worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor pauperreactie. Als die jongen behoefte heeft om zijn verhaal te doen, kan dat hier best.
Ik kan best begrijpen dat je dat hier even komt vertellen, net als dat met die eenden. (quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Aan de ene kant heeft hij wel gelijk, dat van die eenden was meer toepasselijk hier dan het andere. Ben zelf vrij open en sommigen vinden het raar dat je het hier verteld. Ik zal het hier wel niet verder uitweiden. Mocht je willen weten wat er is, dan kan er altijd via DM gesproken worden.
Als jij het fijn vind om je verhaal hier te doen, moet je dat gewoon doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Aan de ene kant heeft hij wel gelijk, dat van die eenden was meer toepasselijk hier dan het andere. Ben zelf vrij open en sommigen vinden het raar dat je het hier verteld. Ik zal het hier wel niet verder uitweiden. Mocht je willen weten wat er is, dan kan er altijd via DM gesproken worden.
Ja klopt, goed gespeeldquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Die regen maakte er een trage pot van, zuiden.
Het ging mij ook niet eens zozeer om wat die verteld , vroeg me alleen af waarom je dat zou doen hierquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij het fijn vind om je verhaal hier te doen, moet je dat gewoon doen
IB4 Lindgren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:29 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het ging mij ook niet eens zozeer om wat die verteld , vroeg me alleen af waarom je dat zou doen hier
Sommige mensen zijn erg open en vinden het fijn om iets van ze 'af te schrijven'quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:29 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het ging mij ook niet eens zozeer om wat die verteld , vroeg me alleen af waarom je dat zou doen hier
Haha, je hebt mijn suggestie dus gebruikt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:29 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
al meer wedstrijden mee gewonnen (ondanks dat ik hem pas sinds gisteren heb)
dan met
[ afbeelding ]
Ik heb in 7 wedstrijden 2 tegendoelpunten gehad. Zelf heb ik er niet zo gek veel meer gemaakt. Het is lastig om kansen te creëren wanneer je zo defensief bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Haha, je hebt mijn suggestie dus gebruikt.Valt ook niet door die verdediging heen te komen natuurlijk. Alle verdedigers sterk en razendsnel.
Ik laat de invite staanquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
Marcie we spelen zo, speel nu tegen vijf_voor
Klopt, de enigen die echt mee aanvallen zijn je voorste drie, en die staan vrij ver van de rest van je team af.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb in 7 wedstrijden 2 tegendoelpunten gehad. Zelf heb ik er niet zo gek veel meer gemaakt. Het is lastig om kansen te creëren wanneer je zo defensief bent.
Ja idd, al kan ik vaak wel ver lopen met de defensieve middenvelders. Misschien dat ik het team nog een keer ga tweaken. 1 wat aanvallendere middenvelder ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, de enigen die echt mee aanvallen zijn je voorste drie, en die staan vrij ver van de rest van je team af.
Mijn ps3 staat achter de router van ziggo, daarachter een router die als switch voldoet en daarachter nog een switchquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:41 schreef Pobberd het volgende:
In het weekend doe ik wel potjes tegen xboxers. Ik heb wel (een beetje) lagg, dat komt doordat we nu thuis 2 routers hebben, maar het communiceert niet goed ofzo en ik heb er de ballen verstand van
Weinig last van disconnections dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn ps3 staat achter de router van ziggo, daarachter een router die als switch voldoet en daarachter nog een switch. Heerlijk is dat soms
Haal er eens een router tussenuitquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:41 schreef Pobberd het volgende:
In het weekend doe ik wel potjes tegen xboxers. Ik heb wel (een beetje) lagg, dat komt doordat we nu thuis 2 routers hebben, maar het communiceert niet goed ofzo en ik heb er de ballen verstand van
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Weinig last van disconnections dus
Zoals ik al zei, ik heb er de ballen verstand vanquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haal er eens een router tussenuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |