Ja, in principe wel, alhoewel het geen officiele benaming is geloof ik. Ik heb een keer gehad dat het 1,5 mm bleek te zijn ipv 3,5, maar dat zie je eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:12 schreef Qwea het volgende: [..] Minijack is toch gewoon ipod/iphone/autoradio/whatever de fuck ever, jack formaat?
Waarom monsterquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
ik heb me laten naaien
22.95 voor een monster icable 800 uitgegeven bij de bcc...
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=220929939065
Ik ga hem terug brengen morgen
Ja, mo liep ook al te haten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom monsterMonster is geen kwaliteitsmerk maar een marketingmerk met matige producten
Ja, het is ws niet dezelfde he?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens, je weet wat je kan verwachten als je dure kabel ineens toevallig erg goedkoop in China te krijgen is he
Nee. Mo liep te haten op het feit dat ik een dure kabel kocht. Volgens mo moest ik maar een kabel van 70 cent kopen en die WEEEEER gaan snijden. Zodat er WEER kabelbreuk kon onstaan.quote:
Dat scheelt dan alsnog idd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, het is ws niet dezelfde he?
Maar hij staat hier :
http://webstore.a-mac.nl/(...)nijack-m-m-90cm.html
voor 14.95. Gratis verzenden
Alsnog bijna een tientje goedkoper
Welnee. Ik verklaar mensen ook altijd compleet voor gek als ze een monster kabel van 70 euro kopen terwijl de action ook hdmi heeft. Het is gewoon hoerig dat die goedkope kabels niet passen. En ik afgezien van de monster icable geen kabel kan vinden die WEL past.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat scheelt dan alsnog idd.
Ik was al even bang dat je ten prooi was gevallen van de Monstermarketing.
Je hebt je in ieder geval niet verveeldquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, mo liep ook al te haten.
Omdat hierom :
Ik heb een Iphone, met iphone bumper. Ik wil mijn iphone in de auto als ipod gebruiken. Alle fucking kabeltjes die ik heb geprobeerd.. passen niet. Althans, niet icm de bumper. Het stekkertje van het kabeltje is te dik/het bumper gat is te smal.
Toen had ik het geniale idee gevonden om een kabeltje van 10 euro te kopen, met kleine stekker. Ook deze paste niet. Toen heb ik het rubber van de stekker afgesneden deels en paste hij. 7 dagen later heeft dat kut kreng kabelbreuk
Toen een kabeltje van de action gekocht... 70 cent. Stekker te dik. Snijden, snijden, snijden, snee in vinger, snijden , snijden, snijden, nog een snee in vinger, kabeltje klaar. Hij past. WEER GVD KABELBREUK.
Toen ging ik naar bcc, en hadden ze de monster icable (de enige die ze hadden). Niet snijden. Klikken, past, gaan
Dit sleept al een weekquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Je hebt je in ieder geval niet verveeld![]()
Mooie TT trouwens
Lief!quote:
JA JOE!quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Stapels bramboeken liggen er, een bankstel van bramboeken, de tv staat op een stapel bramboeken, de honden liggen op stapels bramboeken, de keukenkastjes liggen vol, het balkon, er ligt parket van bramboeken en een lambrisering.
Nee, maar wel die van Elies. Fok doet af en toe erg vreemd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:04 schreef indaha het volgende:
Strega had je mijn DM gekregen want met een bokkende Fok weet je het maar nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |