Ik heb ze voorgesteld om als ze hun 'overgewicht' zo serieus nemen te gaan fitnessen. Maar nee daar zouden ze armspieren van krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef .Masturbatron. het volgende:
en serieus ik voel me zelf ook misselijk als in een college zit met die dunne sprieten gadver daar wordt je zelf toch ziek van
Een 'big tasty' ja. Hehe.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:06 schreef .Masturbatron. het volgende:
en niet alleen meisjes trouwens ook een paar dunne jochies maar het zijn toch wel weer vaker meisjes
schuif een Big Tasty door hun strot![]()
A joy forever.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Ach, doen bijna alle puber meisjes, maar het komt weinig voor dat iemand echt anorexia heeft.
Een echte anorexia patiënt gaat juist niet zeggen: kijk naar mijn vet. Want daar schamen ze zich dood voor.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
niks anorexia, ze vissen gewoon naar complimentjes
Zeg dat hun tieten dan krimpen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:27 schreef GeenstijlGeengeil het volgende:
Die meisjes waar ik het over had wilden laxeerpillen gaan gebruiken.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
niks anorexia, ze vissen gewoon naar complimentjes
En daar is maar 1 medicijn tegen:quote:Op zondag 29 april 2012 02:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ze hebben geen anorexia, het zijn gewoon vrouwen.
Hai2u?quote:
Er is zoveel win in deze postquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef _MejIk het volgende:
Ga naar je mentor/decaan oid en zeg wat je dwars zit. Die zal vervolgens actie ondernemen als hij dit ook nodig vind en bij echte annorexia zal er eventueel een school-psych aan te pas komen. Dat is het enige wat je kan doen. Het is niet zomaar aanstellerij als het echt anorexia is, want dat is een ziekte waar jij geen invloed op kan uitoefenen door ze bv te bekogelen met voer.
En als het wel aanstellerij is moet je eens kijken of de stoornis "theatrale persoonlijkheidsstoornis" kloppend is. Dat zijn echte drama queens maar ook daar heb je een psych voor nodig
Verder: op die leeftijd is het gewoonlijk dat ze lopen te zeiken over hun vetjes en hun pukkels in de hoop dat hun vriendinnetje dan zegt: oh nee joh, jij bent echt niet dik.
Dat gaat vanzelf over, in zo'n 3/4 jaar tijd.
Hoe je het ook went of keert: Niet jou verantwoordelijkheid. Je kan hooguit de boel aankaarten bij je mentor/decaan als je het echt nodig vind
Slechte tip, duhh. Meisjes met anorexia kunnen vaak niet eens zwanger wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:28 schreef MrV het volgende:
Wat te doen tegen meisjes met anorexia? --> Zwanger maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |