BRINNINGTON - Een Engelse vrouw die na een hevige explosie in een flat in coma raakte, is lesbisch geworden. Voor het ongeluk viel ze alleen op mannen...
Vikki Salmon sliep met twintig mannen en was zelfs verloofd met een man voordat ze bijna omkwam bij een explosie in haar flat. Door de brand, die bijna al haar bezittingen verwoestte, raakte ze in coma. De vrouw wist zichzelf na zestien dagen uit de coma te vechten. De 36-jarige moeder van twee kinderen merkte dat er iets vreemds aan de hand was toen ze weer wakker werd. Had ze altijd gevoelens gehad voor mannen, nu was dat veranderd in afkeer.
Toen ze haar lesbische vriendin Julie Smith weer zag, besefte ze dat ze zich tot haar aangetrokken voelde. Ze begonnen een relatie en wonen inmiddels zelfs samen in Brinnington. "Vroeger was ik gek op jongens en ik was op date tijdens de nacht van de brand", zegt ze in The Sun. "Maar sinds de coma kan ik mannen niet meer uitstaan. Ik heb nooit homo-neigingen gehad en nu opeens ben ik lesbisch. Het moet komen door het ongeluk, dat is de enige verklaring die ik kan bedenken."
De twee vrouwen hebben het al helemaal uitgestippeld. "We willen graag trouwen, maar we moeten ons nog een jaar de tijd geven. We waren eerst vrienden en nu zijn we geliefden." De vader van Vikki denkt dat zij een fase doorgaat, "maar ik wil voor de rest van mijn leven nooit meer een vriendje."
BronGeil..