Handelsmerk. Zoals Hugo Walker met "komt dat schooooooot"quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef Seam het volgende:
Maar waarom zegt hij nu koekoek bij goals soms? Waar slaat dat op? Heeft het een historische Spaanse betekenis?
Nee dat begrijp ik wel, maar komt dat schot is nog logisch. Koekoek slaat nergens opquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Handelsmerk. Zoals Hugo Walker met "komt dat schooooooot"
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel, maar komt dat schot is nog logisch. Koekoek slaat nergens opIk dacht bij zo'n gerenommeerde kunstkenner en historicus zit er een diepere betekenis achter, dit is een beetje goedkoop scoren.
Volgens mij zegt hij alleen koekoek bij goals nadat de verdediging duizelig is gespeeld... en bij fraaie goals van afstand...quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef Seam het volgende:
Maar waarom zegt hij nu koekoek bij goals soms? Waar slaat dat op? Heeft het een historische Spaanse betekenis?
Hugo Walker, komt dat schooooooooooooooooooooooooooooooooott !!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben
Sierd valt lekker uit de toon. Net als Hugo & Evert () vroeger
Nu wereldwijd bekend door VI!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu verkrijgbaar bij de betere speciaalzaken!
quote:Liverpool - Chelsea
dinsdag 08 mei, 20:53
Verslag van de wedstrijd Liverpool - Chelsea, gespeeld in de Engelse Premier League. Met commentaar van Sierd de Vos.
quote:Koekoek! Heuglijk nieuws voor Sierd de Vos. Tom Koekoek (23) maakt per 1 juli de stap naar de Masterclass en mag fluiten in Jupiler League.
De grootste droom van de uit Almere afkomstige arbiter is het fluiten van een WK-finale.
Toen hij een redding maakte "hiphop pinto mixt de ballen uit het doel"quote:
Ik heb Sport1 juist opgezegd ivm de zomermaanden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik ben om. Ik ga een abonnement op Sport 1 nemen vanwege Sierd
quote:De wedstrijd is live te zien bij RTL 7. Vanuit de studio wordt deze finaleavond gepresenteerd door Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. Het commentaar bij de wedstrijd komt van Leo Driessen.
Dan heb je twee spaanse clubs waar Sierd alles vanaf weet en dan laat je je het commentaar doen door die pannekoek Leo Driessen. Epic fail RTL.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |