quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
Zoek je een commentator die hart heeft voor het voetbal? Sierd!
Briljantquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:02 schreef FireFox1 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_sierd_de_vos.html
Je hebt altijd een uitzondering op de regel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iedereen behalve babyboomers.
Oh wacht, dat is Willem natuurlijk ook...
Doodzonde dat die droplul zo'n mooie affiche bij voorbaat al voor me verpest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:55 schreef NJ het volgende:
Gelukkig doet ie Barca - Real aanstaande zaterdag.
Slechte troll ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Doodzonde dat die droplul zo'n mooie affiche bij voorbaat al voor me verpest.
Hopelijk zetten ze Aad de Mos. Krijgen we tenminste nog ietwat relevante informatie.
Voor de gewoonlijke 'Sierd-info' kijk ik wel naar Travel Channel o.i.d.
Eventjes nadat de speaker bij de plaatselijke amateur vereniging ook 'Koekkoek' zei. En als je http://www.rtl.nl/xl/#/u/83262d1f-81b9-3107-b79d-2b3f1cb1f6a1 niet kent maak ik je dag bij deze.quote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand mij even op de hoogte brengen? Had VI het over Sierd?
Deed hij iets raars?
Ik was op vakantie vanaf woensdag vandaar dat ik het mogelijk heb gemist.
niemand neemt jou meer serieus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Doodzonde dat die droplul zo'n mooie affiche bij voorbaat al voor me verpest.
Hopelijk zetten ze Aad de Mos ernaast. Krijgen we tenminste nog ietwat relevante informatie.
Voor de gewoonlijke 'Sierd-info' kijk ik wel naar Travel Channel o.i.d.
Ja, dat 21 vijf is enzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze Aad de Mos ernaast. Krijgen we tenminste nog ietwat relevante informatie.
Handelsmerk. Zoals Hugo Walker met "komt dat schooooooot"quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef Seam het volgende:
Maar waarom zegt hij nu koekoek bij goals soms? Waar slaat dat op? Heeft het een historische Spaanse betekenis?
Nee dat begrijp ik wel, maar komt dat schot is nog logisch. Koekoek slaat nergens opquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Handelsmerk. Zoals Hugo Walker met "komt dat schooooooot"
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel, maar komt dat schot is nog logisch. Koekoek slaat nergens opIk dacht bij zo'n gerenommeerde kunstkenner en historicus zit er een diepere betekenis achter, dit is een beetje goedkoop scoren.
Volgens mij zegt hij alleen koekoek bij goals nadat de verdediging duizelig is gespeeld... en bij fraaie goals van afstand...quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef Seam het volgende:
Maar waarom zegt hij nu koekoek bij goals soms? Waar slaat dat op? Heeft het een historische Spaanse betekenis?
Hugo Walker, komt dat schooooooooooooooooooooooooooooooooott !!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben
Sierd valt lekker uit de toon. Net als Hugo & Evert () vroeger
Nu wereldwijd bekend door VI!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu verkrijgbaar bij de betere speciaalzaken!
quote:Liverpool - Chelsea
dinsdag 08 mei, 20:53
Verslag van de wedstrijd Liverpool - Chelsea, gespeeld in de Engelse Premier League. Met commentaar van Sierd de Vos.
quote:Koekoek! Heuglijk nieuws voor Sierd de Vos. Tom Koekoek (23) maakt per 1 juli de stap naar de Masterclass en mag fluiten in Jupiler League.
De grootste droom van de uit Almere afkomstige arbiter is het fluiten van een WK-finale.
Toen hij een redding maakte "hiphop pinto mixt de ballen uit het doel"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |