Echt waardeloos ja.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:04 schreef delano.888 het volgende:
GODVER, en ook totaal niks op de twitters van breuls ed, gewoon nergens geen info. ERG IRRITANT DIT!!!
Nee, de stijve mentaliteit van Tweakers... Daarbij is het online-bannen van iemand de enige macht die ze kunnen uitoefenen in hun leven. Ik heb er echt een schijthekel aan.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:40 schreef .Masturbatron. het volgende:
gebanned van de IRCwat is dit nazi-duitsland?
wil ik gewoon ff mn nick veranderen in masturbatron word ik eruit geschopt het is toch een schandequote:Op donderdag 19 april 2012 23:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee, de stijve mentaliteit van Tweakers... Daarbij is het online-bannen van iemand de enige macht die ze kunnen uitoefenen in hun leven. Ik heb er echt een schijthekel aan.
Je kan het idd vergelijken met een Stalin-beleid daarquote:Op donderdag 19 april 2012 23:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee, de stijve mentaliteit van Tweakers... Daarbij is het online-bannen van iemand de enige macht die ze kunnen uitoefenen in hun leven. Ik heb er echt een schijthekel aan.
Het waren donkere uren inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:00 schreef Specularium het volgende:
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is.
.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:06 schreef joeftw het volgende:
Was wel even schrikken inderdaad. Heb heel de downtime naar de de muren op m'n kamer gekeken.Kk beige.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |