zoals je ziet is er boven jou al 50 euro geboden:)quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:51 schreef Drommelsch85 het volgende:
50 euro geboden, ik zoek nog een netbook die ik als energiezuinig servertje kan gebruiken.
50 euro is voor mij te weinig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:06 schreef Drommelsch85 het volgende:
dat is voor mij de max, de enigste eis voor mij is dat-ie echt stil is, dat er WiFi en ethernet op zit en dat er een SATA schijf in kan. De toestand van de batterij, behuizing en scherm zijn minder belangrijk.
begint er op te lijken, ik wacht nog even afquote:
hij kan open.. moet je wel zorgen dat het scherm een beetje op het scharnier steunt anders zakt ie naar beneden..quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:02 schreef Shefkee het volgende:
Kan 'ie wel open zonder dat het scherm neer valt?
Heb ooit al eens een scharnier laten vervangen, was een duur geintje.
volledig opgeladen toch nog wel zo'n 3-4 uur afhankelijk ook wat je ermee doet uiteraard;)quote:
daar heb je alsnog geen nieuwe laptop voorquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
hm tis dat een nieuw schanier ook weer 75~80 euro is :/
secondenlijm zal ook wel wonderen doen denk ik tijdelijk dan..quote:Op woensdag 25 april 2012 01:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
neuh maar dan is het me totaal wel even te gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |