Hij ziet er wel goed uit, maar het is gewoon een irritant mannetje.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:12 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Precies, snap echt niet wat er gezeurd wordt. Hij ziet er prima uit. Jaloerse mensen
leuke info manquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef Het.Beest het volgende:
Een maat van mij kent deze kwal. Schijnt zo'n geval te zijn dat flink gebruik maakt van zijn Neerlandse faam. Het type 'neuken-meisje?-ik-ben-broekman,-manuel-broekman'. Wel, wellicht zou ik hetzelfde doen met mijn BN'er-schap als ik zo'n nep kindersterretje zou zijn in tenenkrommende Carry Slee-boekverfilmingen, al zou een leven als kluizenaar een logischere keuze zijn. Shit stijgt die haarbal sowieso naar het hoofd, meneer is ook een part-time-snuivert. Mijn mattie was samen met hem op een pre-party en Manuel haalde plotsklaps een zakje wit uit zijn zak. Hij en die andere drol uit Feuten, je weet wel, die blonde prins, namen toen beiden een aantal snuifjes. Goed, ik heb mijn Verlinde-momentje ook weer gehad.
Alsof af en toe een lijntje doen zo schokkend isquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef Het.Beest het volgende:
Een maat van mij kent deze kwal. Schijnt zo'n geval te zijn dat flink gebruik maakt van zijn Neerlandse faam. Het type 'neuken-meisje?-ik-ben-broekman,-manuel-broekman'. Wel, wellicht zou ik hetzelfde doen met mijn BN'er-schap als ik zo'n nep kindersterretje zou zijn in tenenkrommende Carry Slee-boekverfilmingen, al zou een leven als kluizenaar een logischere keuze zijn. Shit stijgt die haarbal sowieso naar het hoofd, meneer is ook een part-time-snuivert. Mijn mattie was samen met hem op een pre-party en Manuel haalde plotsklaps een zakje wit uit zijn zak. Hij en die andere drol uit Feuten, je weet wel, die blonde prins, namen toen beiden een aantal snuifjes. Goed, ik heb mijn Verlinde-momentje ook weer gehad.
Interessant man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef Het.Beest het volgende:
Het blijft een lulquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof af en toe een lijntje doen zo schokkend is
Hij presenteert Spuiten & Slikken waarin ie iedere week een andere drug uitprobeert
http://i1017.photobucket.com/albums/af298/jpkramer/manuel2.jpgquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben wel geinteresseerd in z'n lul
Hoe oud issie hier?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://i1017.photobucket.com/albums/af298/jpkramer/manuel2.jpg
goed zoeken, sinos
HAHAHAHA. Verklaart misschien zijn omhooggevallen egootje. Compensatiegedrag?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://i1017.photobucket.com/albums/af298/jpkramer/manuel2.jpg
goed zoeken, sinos
Beetje jammer wel jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef luckass het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Verklaart misschien zijn omhooggevallen egootje. Compensatiegedrag?
Je hebt het nu over dat haar op zn kin hopelijk?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beetje jammer wel jamaar als ie dat haar weghaalt zeg ik geen nee tegen een befbeurtje.
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Je hebt het nu over dat haar op zn kin hopelijk?
Zou je daar ooit nee tegen zeggen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beetje jammer wel jamaar als ie dat haar weghaalt zeg ik geen nee tegen een befbeurtje.
Ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij moet z'n lul kaalscheren om jouw grotje droog te mogen likken?
Mits lekker en ze geen wederdienst verwacht zie ik geen probleem.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja.
Je wil zeggen dat jij je zou laten pijpen door een vrouw met een ongeschoren poes?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou je daar ooit nee tegen zeggen?
Goeie punten wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Mits lekker en ze geen wederdienst verwacht zie ik geen probleem.
Hehe, zij is nice.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Beetje zoiets? http://i.imgur.com/2Rvlx.jpg
Dus door haar hoofd is ze een zwijn?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mannen die niet naar het hoofd kijken.
Dat ik na een half jaar haar eindelijk had gevonden.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ik na een half jaar haar eindelijk had gevonden._!
Hear hear.quote:
Ze heeft gewoon een lompe kop met een even lomp lichaam. Dat bedoel ik te zeggen, een leuke borstpartij maakt een vrouw nog niet meteen raakbaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus door haar hoofd is ze een zwijn?
Ok.
Ik heb meerdere foto's gezien, vandaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een lompe kop met een even lomp lichaam. Dat bedoel ik te zeggen, een leuke borstpartij maakt een vrouw nog niet meteen raakbaar.
Gelukkig vallen we niet allemaal op dezelfde vrouwen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een lompe kop met een even lomp lichaam. Dat bedoel ik te zeggen, een leuke borstpartij maakt een vrouw nog niet meteen raakbaar.
Inderdaad. Gister had ik nog irl een discussie wie knapper was : Abbey Hoes aka Charlie Zekveld of Hanna Verboom aka Marie-Claire de Ruiter. Ik pleitte voor Abbey en verloor de discussie dik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Gelukkig vallen we niet allemaal op dezelfde vrouwen.
Mensen vinden Hanna Verboom knap?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Inderdaad. Gister had ik nog irl een discussie wie knapper was : Abbey Hoes aka Charlie Zekveld of Hanna Verboom aka Marie-Claire de Ruiter. Ik pleitte voor Abbey en verloor de discussie dik.![]()
Ben ik met je eens, maar ik vind Hanna Verboom ook gewoon een irritant omhooggevallen mokkeltje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Inderdaad. Gister had ik nog irl een discussie wie knapper was : Abbey Hoes aka Charlie Zekveld of Hanna Verboom aka Marie-Claire de Ruiter. Ik pleitte voor Abbey en verloor de discussie dik.![]()
Zit wel wat in. Onderbouwende argumenten heb ik niet, maar mijn intuïtie zegt hetzelfde. Vind haar ook niet lelijk ofzo, maar ze is gewoon erg 'mainstream knap', heb ik het idee. Net als Manuel Broekman.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
Misschien is Hanna Verboom een soort van vrouwelijke Manuel Broekman.
Manuel heeft wel echt meer dan mainstream lippen tho.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Onderbouwende argumenten heb ik niet, maar mijn intuïtie zegt hetzelfde. Vind haar ook niet lelijk ofzo, maar ze is gewoon erg 'mainstream knap', heb ik het idee. Net als Manuel Broekman.
stop eens met soppenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Manuel heeft wel echt meer dan mainstream lippen tho.
Ja best prima. Overigens ben ik knapper dan Manuel Broekman. Snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen vinden Hanna Verboom knap?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |