abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110542676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

daarom zou het nog beter zijn dat hij gaat kracht trainen, ga je vanzelf rechtop lopen :P
Lang niet altijd, er lopen zat gorilla's rond. Krachttraining zou zeker niet verkeerd zijn, maar bewust op zijn houding letten lijkt me wel handig.
pi_110542699
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef gogosweden het volgende:

[..]

:Y
ik zie dat je een erg onrustige huid hebt, gebruik je daar al producten voor?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_110542706
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef Verbrandebroodjes het volgende:

[..]

Lang niet altijd, er lopen zat gorilla's rond. Krachttraining zou zeker niet verkeerd zijn, maar bewust op zijn houding letten lijkt me wel handig.
Ja, maar je weet wat ik bedoel. Heb het niet over die gorilla's die overdrijven
pi_110542769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Ja, maar je weet wat ik bedoel. Heb het niet over die gorilla's die overdrijven
Ik bedoel ook gewoon qua houding, van die naar voren hangende schouders (vaak met teveel spieren ja, maar ook daarmee kan je een goede houding hebben)
pi_110542796
quote:
5s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik zie dat je een erg onrustige huid hebt, gebruik je daar al producten voor?
nee, wat heb je daarvoor nodig?
pi_110542816
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nouja, da's per persoon verschillend, maar probeer anders die clearasilzooi eens?
pi_110542912
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Een facewash is in ieder geval een goed begin, daarmee reinig je je huid, waardoor ontstekingen en verstoppingen minder kans hebben
Clearasil in ieder geval niet gebruiken ! Dat is echt volledige troep die je huid kapot maakt.

Gebruik zelf Dermalogica, niet goedkoop, maar je doet er enorm lang mee en het werkt goed.
Als je goedkoper wil kijken zijn producten waar tea trea in zit erg fijn. Het kruidvat verkoopt ze ook voor een paar euro. Geur is niet helemaal om over weg te schrijven (voornamelijk de pure olie) maar dat trekt allemaal snel weg.
pi_110542987
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Verbrandebroodjes het volgende:

[..]

Een facewash is in ieder geval een goed begin, daarmee reinig je je huid, waardoor ontstekingen en verstoppingen minder kans hebben
Clearasil in ieder geval niet gebruiken ! Dat is echt volledige troep die je huid kapot maakt.

Gebruik zelf Dermalogica, niet goedkoop, maar je doet er enorm lang mee en het werkt goed.
Als je goedkoper wil kijken zijn producten waar tea trea in zit erg fijn. Het kruidvat verkoopt ze ook voor een paar euro. Geur is niet helemaal om over weg te schrijven (voornamelijk de pure olie) maar dat trekt allemaal snel weg.
ah, kijk, iemand met ervaring!
  donderdag 19 april 2012 @ 18:50:07 #59
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_110543167
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Verbrandebroodjes het volgende:

[..]

Hij woont in Zweden he ;)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_110543318
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ah, kijk, iemand met ervaring!
Ik heb echt zoveel uitgeprobeerd :')

Clearasil is me in ieder geval vanaf het begin afgeraden, verstoort de vochtbalans van je huid, waardoor deze alleen maar meer vet gaat produceren, en het dus eigenlijk alleen maar erger wordt.

Facewash is een begin, er is natuurlijk veel meer. Normaderm van Vichy is ook fijn trouwens. Ligt geloof ik rond de ¤15 per product. Om de huidverzorging volledig te maken zou je een dagcreme, nachtcreme, facewash, tonic, 1-2x per week scrub en een geconcentreerd product voor uitbarstingen nodig hebben, maar aangezien dat toch voor de meeste jongens veel te veel gedoe is, hou ik het maar op facewash, aangezien dat in ieder geval al een hoop helpt :)
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:50 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Hij woont in Zweden he ;)
Goed punt :') Al verkopen ze daar waarschijnlijk ook wel tea trea producten (alleen dan niet bij een kruidvat) Bodyshop verkoopt het ook, maar dan voor meer geld en dermalogica wordt niet in Zweden verkocht. Vichy waarschijnlijk wel, tenminste, dat zie ik in Frankrijk ook wel bij de apotheek liggen, dus dat zullen wel meer landen hebben.
pi_110545210
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef Verbrandebroodjes het volgende:

[..]

Ik heb echt zoveel uitgeprobeerd :')

Clearasil is me in ieder geval vanaf het begin afgeraden, verstoort de vochtbalans van je huid, waardoor deze alleen maar meer vet gaat produceren, en het dus eigenlijk alleen maar erger wordt.

Facewash is een begin, er is natuurlijk veel meer. Normaderm van Vichy is ook fijn trouwens. Ligt geloof ik rond de ¤15 per product. Om de huidverzorging volledig te maken zou je een dagcreme, nachtcreme, facewash, tonic, 1-2x per week scrub en een geconcentreerd product voor uitbarstingen nodig hebben, maar aangezien dat toch voor de meeste jongens veel te veel gedoe is, hou ik het maar op facewash, aangezien dat in ieder geval al een hoop helpt :)

[..]

Goed punt :') Al verkopen ze daar waarschijnlijk ook wel tea trea producten (alleen dan niet bij een kruidvat) Bodyshop verkoopt het ook, maar dan voor meer geld en dermalogica wordt niet in Zweden verkocht. Vichy waarschijnlijk wel, tenminste, dat zie ik in Frankrijk ook wel bij de apotheek liggen, dus dat zullen wel meer landen hebben.
Thanks! dit ga ik zeker proberen _O_

Iemand nog wat tips hoe ik het haar morgenochtend precies hetzelfde krijg als dat ik het nu heb? Ik heb "hair wax" gekocht, maar ik weet niet of dit genoeg is, en hoe je dit goed krijgt
pi_110545536
Kan gewoon met wax inderdaad, Mousse zou ook nog kunnen.
pi_110547374
Maar een heel klein beetje van gebruiken, ongeveer een stuiver. Verdelen over je vingertoppen en in de puntjes smeren, niet op de hoofdhuid. Dan in model brengen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_110547498
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:53 schreef Rebubbled het volgende:
Maar een heel klein beetje van gebruiken, ongeveer een stuiver. Verdelen over je vingertoppen en in de puntjes smeren, niet op de hoofdhuid. Dan in model brengen.
en op droog haar!
eventueel na het douchen een klein beetje mousse erin, in model fohnen, en dan met wat wax verder afmodelleren
  vrijdag 20 april 2012 @ 00:03:55 #65
361806 Daclown
Ben maar een clown.
pi_110547648
Maar buiten je makeover, je houding man... Schouders na achter en beter doe je je vest open ritsen, dan lijk je breder. Als je wil kan ik je nog wat home oefeningen geven om wat spieren te kweken.
pi_110548807
Je haar us erop vooruit gegaan
Als je 250 euro hebt spaar dan even door en koop een sportschool abonnnement
Of eten..
Het is al vaker gezegd, maar je bent echt veelste mager. Er MOET wat wat vlees tussen je bot en vel komen
pi_110550178
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:53 schreef Rebubbled het volgende:
thanks!
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:57 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en op droog haar!
eventueel na het douchen een klein beetje mousse erin, in model fohnen, en dan met wat wax verder afmodelleren
^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:03 schreef Daclown het volgende:
Maar buiten je makeover, je houding man... Schouders na achter en beter doe je je vest open ritsen, dan lijk je breder. Als je wil kan ik je nog wat home oefeningen geven om wat spieren te kweken.
geef maar eens een paar oefeningen dan :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:48 schreef skit het volgende:
Je haar us erop vooruit gegaan
Als je 250 euro hebt spaar dan even door en koop een sportschool abonnnement
Of eten..
Het is al vaker gezegd, maar je bent echt veelste mager. Er MOET wat wat vlees tussen je bot en vel komen
pff, die 250 euro is bijna een jaar kleedgeld voor mij, daar koop ik liever wat kleren voor dan een abo op de sportschool :Y
  vrijdag 20 april 2012 @ 07:34:02 #68
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_110550304
Jij bent behoorlijk slank, dus geen skinny jeans kopen tenzijn je voor die hele ondervoedde hipster look wil gaan. :+

En je kan thuis best wat doen zonder meteen naar de sportschool te gaan. Opdrukken, sit ups, squats, maar kijk anders eens in het fitness topic. Daar hebben ze vast wat wel wat tips voor je!

Voor kleding tips, wat makkelijk is, is de catalogus van bijvoorbeeld H&M door te kijken. Gok dat ze die in Zweden hebben. :+ Kies daar wat uit, en ga het passen. Slanke mannen hebben vaak de neiging dingen te groot te kopen waardoor ze denken dat de breder lijken. Dat werkt niet zo. Koop dingen die te groot zijn en je ziet er armoedig uit, niet aan te raden dus.
Wat juist belangrijk is, is dat je kleding goed past!

Je haar is leuk trouwens!
  vrijdag 20 april 2012 @ 12:20:10 #69
361806 Daclown
Ben maar een clown.
pi_110556534
- push ups 20 per dag 3 dagen achter elkaar en dan een dag niet.
- Sit ups 2 sessies van 16 met 2 seconde stil houden op het punt dat je je buikspieren het meest voelt 3 dagen achterelkaar en dan een dag niet
- Ja heb je iets van gewichten ofzo? Anders moet je ff een dumbell kopen 7 kilo. Elleboog in je zij zetten en heffen tot je niet meer kan.
pi_110558903
Als je wat aan je acne wilt doen, moet je gewoon naar de dokter. Al die cremes zullen waarschijnlijk wel helpen maar als je vraagt om benzoylperioxide en evt. een antibioticum (doxycycline bijv.) zul je veel meer resultaat bereiken en het is stukken goedkoper (kan je dan weer kleren van kopen)
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:09:21 #71
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_110564247
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:

[..]

zo dus?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk!
Wel wat vrolijker kijken. En aankomen inderdaad, dan krijg je ook een leuker koppie ^O^
All she wants and needs is just a little taste..
pi_110595119
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Leuk!
Wel wat vrolijker kijken. En aankomen inderdaad, dan krijg je ook een leuker koppie ^O^
En verstop je hand... Dat handje doet vermoeden dat je anders geaard bent.
Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een excuus.
pi_110595660
dusss nu heb ik mijn haar gedaan maar ik weet nog steeds niet wat voor kleren ik moet hebben :')
  zaterdag 21 april 2012 @ 16:26:19 #74
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_110597389
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:44 schreef gogosweden het volgende:
dusss nu heb ik mijn haar gedaan maar ik weet nog steeds niet wat voor kleren ik moet hebben :')
Kleren die in model zitten lijkt me al heel wat in jou geval.
pi_110598127
Je haar is zeker een verbetering, Idd beetje met wax iedere ochtend.
Face fash wordt ook vast een verbetering, zie de tips van hierboven.

Houding ook zeker aanpassen! Gaat helemaal goed komen..

Tsja kleding. Iedereen heeft een andere smaak.

Ikzelf vind dit bijvoorbeeld erg leuk
http://www.hm.com/nl/product/97743?article=97743-D#shopOrigin=SD
Blousje met leuke (spijker)broek. (de 1e foto met t echte model geeft de stjil t meeste weer) Ikzelf ril altijd van skinny bij jongens... Ik hou meer van een 'normale'broek. Niet te baggy, niet te skinny.

(mobiel, lukt ff niet op plaatje te uploaden)

Kan je niet met vrienden ofzo een keer gaan shoppen?
~ Bonito La Risa ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')