Lang niet altijd, er lopen zat gorilla's rond. Krachttraining zou zeker niet verkeerd zijn, maar bewust op zijn houding letten lijkt me wel handig.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
daarom zou het nog beter zijn dat hij gaat kracht trainen, ga je vanzelf rechtop lopen
Ja, maar je weet wat ik bedoel. Heb het niet over die gorilla's die overdrijvenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Lang niet altijd, er lopen zat gorilla's rond. Krachttraining zou zeker niet verkeerd zijn, maar bewust op zijn houding letten lijkt me wel handig.
Ik bedoel ook gewoon qua houding, van die naar voren hangende schouders (vaak met teveel spieren ja, maar ook daarmee kan je een goede houding hebben)quote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, maar je weet wat ik bedoel. Heb het niet over die gorilla's die overdrijven
nee, wat heb je daarvoor nodig?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie dat je een erg onrustige huid hebt, gebruik je daar al producten voor?
nouja, da's per persoon verschillend, maar probeer anders die clearasilzooi eens?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, wat heb je daarvoor nodig?
Een facewash is in ieder geval een goed begin, daarmee reinig je je huid, waardoor ontstekingen en verstoppingen minder kans hebbenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, wat heb je daarvoor nodig?
ah, kijk, iemand met ervaring!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Een facewash is in ieder geval een goed begin, daarmee reinig je je huid, waardoor ontstekingen en verstoppingen minder kans hebben
Clearasil in ieder geval niet gebruiken ! Dat is echt volledige troep die je huid kapot maakt.
Gebruik zelf Dermalogica, niet goedkoop, maar je doet er enorm lang mee en het werkt goed.
Als je goedkoper wil kijken zijn producten waar tea trea in zit erg fijn. Het kruidvat verkoopt ze ook voor een paar euro. Geur is niet helemaal om over weg te schrijven (voornamelijk de pure olie) maar dat trekt allemaal snel weg.
Hij woont in Zweden hequote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Een facewash is in ieder geval een goed begin, daarmee reinig je je huid, waardoor ontstekingen en verstoppingen minder kans hebben
Clearasil in ieder geval niet gebruiken ! Dat is echt volledige troep die je huid kapot maakt.
Gebruik zelf Dermalogica, niet goedkoop, maar je doet er enorm lang mee en het werkt goed.
Als je goedkoper wil kijken zijn producten waar tea trea in zit erg fijn. Het kruidvat verkoopt ze ook voor een paar euro. Geur is niet helemaal om over weg te schrijven (voornamelijk de pure olie) maar dat trekt allemaal snel weg.
Ik heb echt zoveel uitgeprobeerdquote:
Goed puntquote:
Thanks! dit ga ik zeker proberenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel uitgeprobeerd![]()
Clearasil is me in ieder geval vanaf het begin afgeraden, verstoort de vochtbalans van je huid, waardoor deze alleen maar meer vet gaat produceren, en het dus eigenlijk alleen maar erger wordt.
Facewash is een begin, er is natuurlijk veel meer. Normaderm van Vichy is ook fijn trouwens. Ligt geloof ik rond de ¤15 per product. Om de huidverzorging volledig te maken zou je een dagcreme, nachtcreme, facewash, tonic, 1-2x per week scrub en een geconcentreerd product voor uitbarstingen nodig hebben, maar aangezien dat toch voor de meeste jongens veel te veel gedoe is, hou ik het maar op facewash, aangezien dat in ieder geval al een hoop helpt
[..]
Goed puntAl verkopen ze daar waarschijnlijk ook wel tea trea producten (alleen dan niet bij een kruidvat) Bodyshop verkoopt het ook, maar dan voor meer geld en dermalogica wordt niet in Zweden verkocht. Vichy waarschijnlijk wel, tenminste, dat zie ik in Frankrijk ook wel bij de apotheek liggen, dus dat zullen wel meer landen hebben.
en op droog haar!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:53 schreef Rebubbled het volgende:
Maar een heel klein beetje van gebruiken, ongeveer een stuiver. Verdelen over je vingertoppen en in de puntjes smeren, niet op de hoofdhuid. Dan in model brengen.
thanks!quote:Op donderdag 19 april 2012 23:53 schreef Rebubbled het volgende:
Maar een heel klein beetje van gebruiken, ongeveer een stuiver. Verdelen over je vingertoppen en in de puntjes smeren, niet op de hoofdhuid. Dan in model brengen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 23:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en op droog haar!
eventueel na het douchen een klein beetje mousse erin, in model fohnen, en dan met wat wax verder afmodelleren
geef maar eens een paar oefeningen danquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:03 schreef Daclown het volgende:
Maar buiten je makeover, je houding man... Schouders na achter en beter doe je je vest open ritsen, dan lijk je breder. Als je wil kan ik je nog wat home oefeningen geven om wat spieren te kweken.
pff, die 250 euro is bijna een jaar kleedgeld voor mij, daar koop ik liever wat kleren voor dan een abo op de sportschoolquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:48 schreef skit het volgende:
Je haar us erop vooruit gegaan
Als je 250 euro hebt spaar dan even door en koop een sportschool abonnnement
Of eten..
Het is al vaker gezegd, maar je bent echt veelste mager. Er MOET wat wat vlees tussen je bot en vel komen
Leuk!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verstop je hand... Dat handje doet vermoeden dat je anders geaard bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Leuk!
Wel wat vrolijker kijken. En aankomen inderdaad, dan krijg je ook een leuker koppie
Kleren die in model zitten lijkt me al heel wat in jou geval.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:44 schreef gogosweden het volgende:
dusss nu heb ik mijn haar gedaan maar ik weet nog steeds niet wat voor kleren ik moet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |