Ooh 20euro is echt goedkoop idd dan zou ik bij die Dressmann paar mooie overhemden halenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die dressmann kan ik binnenkort wel kijken, die hebben alle overhemden die normaal 30 euro afgeprijst naar 20 omdat ze 15 jaar bestaan ofzo
[..]
een paar tshirts kan ik wel hergebruiken, maar dat zijn er maar 2 denk ik. Voor de rest heb ik 2 "nette" spijkerbroeken die nu na vaak wassen al lang zo net niet meer zijn en 2 vesten
nee, omdat ik ze nu net een jaar heb en dat ze van 1x per week wassen toch wel wat kleur gaan verliezenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat je moeder niet voor je wast zeker?
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh 20euro is echt goedkoop idd dan zou ik bij die Dressmann paar mooie overhemden halen
Idd. Doe donkerblauw. Net wat minder formeel als zwart.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, omdat ik ze nu net een jaar heb en dat ze van 1x per week wassen toch wel wat kleur gaan verliezen
[..]
moet nog wel een donkere broek dan though
maakt me opzich niet zoveel uit, wat is er zo speciaal aan een chino eigenlijk?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Idd. Doe donkerblauw. Net wat minder formeel als zwart.
Wil je een chino dan?
Ze zijn hip. Ze zitten fijn. Ze zijn nog enigzins netjes.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maakt me opzich niet zoveel uit, wat is er zo speciaal aan een chino eigenlijk?
Net overhemd+ chino+ nette schoenen is imo toch beterquote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef Life2.0 het volgende:
Ts moet goed de dag komen, niet naar de rechtbank
Jeans zijn ook prima
Moet je het wel opvullen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Net overhemd+ chino+ nette schoenen is imo toch beter
Kijk eens aan, ga zo door man.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hier ben ik dus mee bezig manechte chino's nog niet gehaald, maar die broek die ik nu heb vind ik wel leuk
moet nog een broek bij dus ik zal wel even kijken.
En overhemden wou ik sowieso al hebben, laatst nog speciaal een strijkijzer voor gehaald
Melk en noten dus.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Gewoon iets dat zijn figuur flatteert kopen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ga zo door man.Blijf stappen maken, de voldoening zal je zelfvertrouwen vergroten en je motiveren om nieuwe dingen te blijven doen.
[..]
Melk en noten dus.
Thanks broquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef bobbernaut het volgende:
Tijdje terug nog helemaal de kapper uitstellen en nu vindt ie t leuk om kleding te kopen!
Je maakt echt vorderingen man!
als je van 0 begint en elke middag/avond min 15min bezig bent wel al hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:48 schreef gogosweden het volgende:
goede vraag, ik ben er gewoon nog mee bezig, maar spieren zie je natuurlijk niet binnen 2 weken
ja staat een pagina terug ofzo. een broek, schoenen, een riem en 2 tshirts om ergens onder te hebben.quote:
maar hoe kan je 15 min bezig zijn dan? ik doe pushups, kleine pauze (max 1 min) daarna weer zoveel pushups als ik maar redquote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je van 0 begint en elke middag/avond min 15min bezig bent wel al hoor
Nicee!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja staat een pagina terug ofzo. een broek, schoenen, een riem en 2 tshirts om ergens onder te hebben.
Maandag weer shoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |