Oh jawel hoor, gaat vrij snel qua fading en loopt wel veel uit en is vanity sized. Dus even op letten. Maar wat zoek je precies en wat is je budget?quote:
Ja ik weet niet precies waar ik op moet letten maar ik las veel goeie dingen over APC qua prijs kwaliteit verhouding en ik vind het gewoon een mooie simpele jeansquote:Op donderdag 26 april 2012 18:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, gaat vrij snel qua fading en loopt wel veel uit en is vanity sized. Dus even op letten. Maar wat zoek je precies en wat is je budget?
Stretchen doet ie altijd. Wel respect, een vochtige 22 oz broek aantrekken. Kreeg je de knopen dicht?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:42 schreef AL-CAPONE het volgende:
Heb nu m'n n&f aan is nog een beetje vochtig en lijkt beetje gekrompen dus hopen dat die nog wat uitzet!
APC en Nudie zijn een beetje de merken waar je waarschijnlijk op uitkomt. De NS is zeker een goede keus mits juiste sizing, Nudie heeft zo'n beetje alle fits die je kan bedenken, allemaal wel binnen jouw budget.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:49 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies waar ik op moet letten maar ik las veel goeie dingen over APC qua prijs kwaliteit verhouding en ik vind het gewoon een mooie simpele jeansBudget zo'n 150eu.
Ja ik wil wel graag een beetje een skinny fit, maar niet te. Daarom dacht ik APC NS en dan 2 downsizen. Passen is niet echt een optie.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Stretchen doet ie altijd. Wel respect, een vochtige 22 oz broek aantrekken. Kreeg je de knopen dicht?
[..]
APC en Nudie zijn een beetje de merken waar je waarschijnlijk op uitkomt. De NS is zeker een goede keus mits juiste sizing, Nudie heeft zo'n beetje alle fits die je kan bedenken, allemaal wel binnen jouw budget.
Ja met blarenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Stretchen doet ie altijd. Wel respect, een vochtige 22 oz broek aantrekken. Kreeg je de knopen dicht?
[..]
Ze zijn vanity sized dus een 30 bij hun is 32 true size.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja ik wil wel graag een beetje een skinny fit, maar niet te. Daarom dacht ik APC NS en dan 2 downsizen. Passen is niet echt een optie.
Yup dat had ik begrepenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze zijn vanity sized dus een 30 bij hun is 32 true size.
Indien je je apparaat nog op een normale manier wilt kunnen gebruiken zou ik dat niet doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:23 schreef omelette het volgende:
[..]
Yup dat had ik begrepenLas zelfs dat sommigen ze 3 maten kleiner nemen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef DeGrote het volgende:
Nu wel met plaatjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M1stral maar die heeft hem verkocht... Heerlijke fabric die een beetje aan Samurai doet denken schijntquote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef don-diablo het volgende:
Is de NF weird Guy Japan heritage een beetje aan te raden? Had iemand hier die broek niet?
Gaat me een beetje om de sizing en of die veel denim bloed. Ik heb een natural indigo in 32 aangehad en die zat oké. Nu weet ik niet hoe deze is qua maat. Of de maten hetzelfde zijn of toch verschillen en of ik dezelfde maat zou moeten nemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
M1stral maar die heeft hem verkocht... Heerlijke fabric die een beetje aan Samurai doet denken schijnt
Ik heb een Japan Heritage skinny Guy. Goed broekje is het, heerlijke denim, fadet snel. Van bleed heb ik eigenlijk nog geen last gehad.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef don-diablo het volgende:
Is de NF weird Guy Japan heritage een beetje aan te raden? Had iemand hier die broek niet?
Wel netjes gedaan? En wat was je kwijt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:20 schreef Ali_Ilegali het volgende:
flex allemaal denimprOn pics gepost en weer aantal liefhebbers erbij. Topic gaat lekker hard zo![]()
Gisteren mijn oldblue opgehaald, ze is flink gepatcht laat vanmiddag of in weekend wel foto:s van zienhet voelt iig ff apart aan :p
Voor een skinny fit zou ik voor een Petit Standard gaan. Als je die TTS of -1 neemt zit 'ie niet zo belachelijk strak maar heb je wel gewoon een goeie, nauw aansluitende fit.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:56 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja ik wil wel graag een beetje een skinny fit, maar niet te. Daarom dacht ik APC NS en dan 2 downsizen. Passen is niet echt een optie.
Oh 10 euro is dan geen geldquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
10 euro en patch is echt groot aan beide kanten. ziet er wel aardig uit dan zigzaggen over de patch
Zigzaggen is niet zo dicht op elkaar, maar denk wel goed. Je ziet nauwelijks iets aan de buitenkant en ik was al blij dat hij er doorheen kon
10 euro valt idd mee en patch is echt een hand groot. Kan altijd nog naar de denham winkel gaan voor machine darning zoals dat filmpjequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:31 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oh 10 euro is dan geen geld, wat had hij gezegd over de dikte van je oldblue
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |