Dat is wel fijn, nachtje vriezer heeft bij mij wonderen gedaan ruikt weer helemaal frisquote:Op woensdag 25 april 2012 18:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gisteren regensoak gehad op m'n Momo's, uitgehangen, maar ze stinken totaal niet. Gelukkig!![]()
Fitpics als je ze binnen hebt!quote:Op donderdag 26 april 2012 07:41 schreef AL-CAPONE het volgende:
Woohoo net op de site van dhl gekeken mijn pakketje is in Eindhoven aangekomen hopelijk wordt die vandaag bezorgd.
Zoals de TT het ook zegt.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:06 schreef Ditty het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, nachtje vriezer heeft bij mij wonderen gedaan ruikt weer helemaal fris
Volgens mij niet. Produceren die ook dry jeans?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef Bramito het volgende:
Draagt er hier nou helemaal niemand Pepe's?
Chino's de kast ingooien, ROY en Skull eruit en keihard rocken.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:38 schreef Eirick het volgende:
Paar pics van m'n Skulls,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet echt weer vaker dry gaan dragen, deze + m'n ROY's liggen echt te verpieteren in de kast.
Kutchino's
Jouw kat.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:40 schreef Atta-boy het volgende:
SeXdbXsXs:
[ afbeelding ]
Kat houd van denim.
[ afbeelding ]
Ah, geen ideequote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Produceren die ook dry jeans?
Even gezocht, maar overduidelijk niet. Logische verklaring voor de vraag waarom niemand ze hier draagt.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:27 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ah, geen idee![]()
Ik koop ze omdat ze me goed passen.
Imageshack wordt niet ondersteund hier, even uploaden via een andere img-uploader zoals tinypic of photobucket.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:39 schreef DeGrote het volgende:
Weet iemand waarom hij die afbeeldingen niet laat zien?
Ze zijn toch sanforized? Waarom gekozen voor een soak?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef AL-CAPONE het volgende:
Zo mijn N&F is binnen net gesoaked nu hangt die te drogen... over uurtje ff keer aantrekken en bewegen...
Om even het stijfsel eruit weken, bleeding minder te maken en mocht het in de lengte een beetje krimpen dan gebeurt dat nu vastquote:Op donderdag 26 april 2012 16:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ze zijn toch sanforized? Waarom gekozen voor een soak?
Clear, ben benieuwd. Denk dat ie alsnog flink stug gaat zijn!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:51 schreef AL-CAPONE het volgende:
[..]
Om even het stijfsel eruit weken, bleeding minder te maken en mocht het in de lengte een beetje krimpen dan gebeurt dat nu vast
Een apc om mee te beginnen?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef omelette het volgende:
Ik zit nu al een tijdje mee te lezen in dit topic zonder iets te posten, maar na wat meer te hebben gelezen over denim en raw denim ben ik toch wel een beetje gefascineerd geraakt door het denimwereldje. Zeker nu al mijn jeans voor de zoveelste keer uit elkaar aan het vallen zijn heb ik maar eens besloten een fatsoenlijke broek te kopen en wel een dry. Ik heb nu mijn ogen laten vallen op een APC New Standard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |