Beeswax zijn juist de minst saaie, ze worden met de tijd mooier en mooier!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus ook mee. Die denim desert zouden dan ook meer voor chino's/Nudies zijn. Die blauwe weet ik zo net nog niet.. Vind het juist tof dat ze veranderen van kleur met licht. Maar Sand suede is idd een stuk veiliger en makkelijker.
Ik vind die beewax net iets te gewoontjes, dus die vielen al best snel af.
Ik dacht juist blauwe omdat passende schoenen nogal een moeilijk verhaal is bij die 0702. Steken snel al teveel af... Iemand suggesties?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:09 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou btw geen blauwe en zeker geen denim desert boots kopen.
Je combineert ze al met denim toch? Zou dan voor de beeswax versie gaan. Staat imo leuker.
Ik zou het gewoon uitproberen in de winkel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik dacht juist blauwe omdat passende schoenen nogal een moeilijk verhaal is bij die 0702. Steken snel al teveel af... Iemand suggesties?
Blijf lekker bedrijfskunde doen man. SB&R is echt een jip & janneke opleiding, maatje van me doet dat, die presenteert wat, maakt een projectje, maakt een tentamentje waarvan de helft voorgekouwde zooi is en heeft in één keer z'n P. Loopt ook tussen alleen maar van die "Buh, ik doe dit als tussenstap, want ik ga toch ondernemen Ralph Lauren balletjes". Fashion management ken ik niet, maar klinkt als een vage In-Holland studie. Wat is er mis met een degelijke (bedrijfs)economische studie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:56 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Tof! Wat heb je gestudeerd als ik vragen mag? Ik wil misschien ook de mode/kleding brance in. Zit ook te overwegen om mijn studie bedrijfskunde te stoppen omdat ik het te theoretisch vind (dat is eigenlijk wel definitief). Zit te twijfelen tussen fashion management en small buisness & retail management.. Misschien heb jij nog een paar goede tips voor me?
Ook een toffe kleur, die burned orange! Wat draag je erboven? Basic dingen? En een spijkeroverhemd?
Niks, alleen niet weggelegd voor mijquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Blijf lekker bedrijfskunde doen man. SB&R is echt een jip & janneke opleiding, maatje van me doet dat, die presenteert wat, maakt een projectje, maakt een tentamentje waarvan de helft voorgekouwde zooi is en heeft in één keer z'n P. Loopt ook tussen alleen maar van die "Buh, ik doe dit als tussenstap, want ik ga toch ondernemen Ralph Lauren balletjes". Fashion management ken ik niet, maar klinkt als een vage In-Holland studie. Wat is er mis met een degelijke (bedrijfs)economische studie?
Ben ik het met je eens, maar wie weet plak ik er gewoon een master aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:27 schreef BigSmurf het volgende:
Stage lopen is inderdaad niet verkeerd, dat mis ik wel op de uni. Hoewel m'n bijbaan prima aansluit op m'n studie, dus niet verkeerd. En je moet natuurlijk zeker doen wat je leuk vindt, ben alleen van mening dat het zonde is om het niet te doen als je het wel kan.
Kan je geen HBO bedrijfs- of commerciële economie gaan doen?
True, hoop dat je de goede keuze maakt!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:34 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens, maar wie weet plak ik er gewoon een master aan. Commerciële economie is idd ook nog een optie, maar eerst wacht ik m'n 'solicitatie' af bij het AMFI. Als het goed voelt en me leuk lijkt dan ga ik dat doen. Anders wordt het SB&R of commerciële economie.
Ben er ook wel van overtuigd dat je er met een goede motivatie en flinke doorzettingsvermogen ook wel komt in deze wereld. En dan is dat stukje ervaring met stages etc. gewoon lekker meegenomen
.
Bedankt man! Haha ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
True, hoop dat je de goede keuze maakt!
Wel een stage zoeken waar je een dry aanmag he!
Fuck, gezien gisteravond, helemaal vergeten te reageren. Ik leg even briefje neer op m'n bureau om 't niet te vergeten, je krijgt morgen info van me, meet ik 't even op.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:02 schreef AL-CAPONE het volgende:
Heey BigSmurf! Had je mn PM gehad?
Heb btw een oude evisu in de kast gevonden zal 'm morgen eens fotograferen!
Ok en is die al verkleurd of bijna gloedje nieuw?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:19 schreef BigSmurf het volgende:
Lengte van de riem is 34" (van begin buckle tot middelste hole), hij is 1,5"/4cm breed (dus de normale, niet de slim) en hij is een halve centimeter dik.
Twee-driemaal gedragen, dus nog nieuw. Niet verkleurd nog.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef AL-CAPONE het volgende:
[..]
Ok en is die al verkleurd of bijna gloedje nieuw?
41,5", 42,5" met buckle. Lengte is trouwens net iets meer tot middelste hole, 34,25".quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef AL-CAPONE het volgende:
Ok en wat is de totale lengte het zal er namelijk om spannen!
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef DeGrote het volgende:
Heb de Red Wing chukka's binnen, super toffe schoenen! Zal er morgen ff pics van posten...
Kleur is in het echt veel mooier dan op een plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |